Презентаційна сторінка ігрових повнометражних та короткометражних (плюс мінісеріал) кінопроєктів (не екранізованих сценаріїв) дипломанта «Коронації слова„-2020 і 2021 рр. у номінації «Кіносценарії» Олексія Мазура, м. Дніпро.
Кінопроєкт «САШКО-дурко» — ігровий повнометражний.
Жанр: воєнна драма.
Логлайн:
Хлопець-сирота з ментальними вадами прагне помсти російським окупантам, які увійшовши в місто, стратили його сусідів у підвалі багатоповерхівки через наявність серед них Атовця-візочника. Ненависть хлопця підсилює спалена росіянами при особистому огляді світлина — найдорожча для нього річ, яку дбайливо беріг у пам'ять про маму.
(синопсис короткий та розлогий — тут; сценарій готовий)
Кінопроєкт «ПіаНіна» — ігровий короткометражний.
Жанр: воєнна драма.
Логлайн:
Молода й амбітна піаністка Ніна відкидає залицяння хлопця-музиканта, не вірячи у щирість його почуттів. Після російського повномасштабного вторгнення йде у військо добровольцем, де стає снайперкою. На фронті їй випадає нагода переконатися у правдивості відхиленого кохання, яке вже не повернути.
(синопсис і сценарій — тут)
Кінопроєкт «Блек» — ігровий короткометражний.
Жанр: воєнна драма, містика.
Логлайн:
Боєць ЗСУ з позивним «Дог» дивом уникає смерті на фронті й припускає, що до його порятунку міг бути причетний домашній пес Блек, який в цей час перебував за сотні кілометрів від «нульовки».
Кінопроєкт «На касі» — ігровий короткометражний
Жанр: драма
(хронометраж — 3 хвилини; одна локація; фільм-кліп)
Логлайн:
Працюючи у маркеті, Касирка стає свідком сімейної драми: перед її очима проминає історія стосунків Чоловіка і Жінки, чиє щасливе подружнє життя зруйнувала велика російсько-українська війна.
(синопсис і сценарій — тут)
Кінопроєкт «Замкнутий простір» — ігровий короткометражний.
Жанр: воєнна драма
Логлайн:
Через страх замкнутого простору ветеран російсько-української війни, який горів у танку, уникає ліфту. Живучи на горішньому поверху, він спускається і піднімається сходами. Одного дня сусідська дівчинка просить його піднятися з нею у ліфті, бо відтоді як застрягла там, боїться користуватися підйомником сама.
Кінопроєкт «Я — двохсотий„, ігровий короткометражний.
Жанр: воєнна драма, містика, фентезі.
Логлайн:
Під час ворожої атаки в бійця ЗСУ закінчуються патрони, а рашисти все ближче підступають до окопу. Він дістає єдину гранату і смикає за кільце. У цей момент воїн губиться в часі і просторі, не знаючи чи ще живий, чи вже мертвий.
(синопсис і сценарій — тут)
Логлайн:
Тримаючи пістолет напоготові, Кілер вичікує в автівці жертву. Через пустощі дітлахів у лобове скло раптово влучає сніжка. Кілер смикається і зброя вистрілює, ранячи його у ногу. З великою крововтратою Кілер опиняється у «замовленого» йому Хірурга, який перед операцією натрапляє на свої фото у смартфоні Кілера та пістолет у барсетці найманого вбивці.
(синопсис — тут; сценарій — готовий)
Кінопроєкт «Безхатько» — ігровий короткометражний.
Жанр: кримінальна драма
Логлайн:
(синопсис — тут; сценарій готовий)
Кінопроєкт «Старий пердун» — ігровий короткометражний.
Жанр: соціальне драмеді
Логлайн:
Сивочолого самотнього вдівця так часто у громадських місцях ображають за незграбність і неповороткість «старим пердуном», що одного дня, той, зустрівши на лавці у парку незнайомго студента, пропонує зіграти у пердіж. А випадкову перехожу літню пані старий просить бути їм суддею. (синопсис — тут; сценарій готовий)
Кінопроєкт «Сценарист іде ва-банк» — ігровий повнометражний.
Жанр: кримінальна комедія
Логлайн:
Продюсер не вірить у викладений Сценаристом у сценарії спосіб пограбування банку й вимагає переписати історію, щоби вона була правдоподібною. Аби довести дієвість вигаданого способу грабежу Сценарист іде й успішно грабує банк. Він не знає, що випадково опинився в центрі ретельно спланованої афери, де грабіжника вже чекали, тільки іншого. Тепер Сценариста розшукує і поліція, і злодії.
(синопсис — тут; сценарій готовий)
Кінопроєкт «Приватне повідомлення» — ігровий, повнометражний.
Жанр: містична драма
Логлайн:
Вдівець-таксист, що живе з малим Сином, планує розправу над Мажором, який на «Джипі» збив його Дружину та уникнув покарання. Сумуючи за коханою, відвідує її Фейсбук-сторінку, де у «приватці» пише про свої почуття та наміри. Готовий вчинити самосуд, Вдівець отримує від загиблої приватне повідомлення з проханням не робити цього.
(синопсис — тут; сценарій готовий)
Кінопроєкт «Халепа» — ігровий короткометражний.
Жанр: кримінальне драмеді, нуар
Логлайн:
Молодому кілеру замовляють ліквідацію досвідченого колеги, який на старості літ вирішив вдатися до «благодійництва», безоплатно усуваючи покидьків суспільства: безсовісного суддю, директора-баригу, брехливого депутата. У кав'ярні, де відпочиває старий, в молодика клинить ствол, а жертва люб'язно запрошує до свого столику. У бесіді замовлений ділиться віхами «трудової» біографії. Обидва проникаються взаємною симпатією, одначе молодику суворо нагадують, що завдання потрібно виконати.
(синопсис — тут; сценарій готовий)
Кінопроєкт «Мандаринка» — ігровий корооткометражний.
Жанр: драма
Логлайн:
Тринадцятирічний Льоха не оминає нагоди покепкувати над своєю новою однокласницею — особливою дівчинкою Іванкою. Попри це, вона не може лишитися осторонь, коли бачить, як дорогою додому на нього нападають троє хлопців. Її вчинок дивує як хуліганів, так і Льоху.
(синопсис і сценарій — тут)
Кінопроєкт «Спогад» — ігровий короткометражний.
Жанр: драма, фентезі.
Логлайн:
Перед Волоцюгою у нічліжці раптово постає Чарівник, пропонуючи докорінно змінити злиденне життя на краще, зробивши жебрака заможним і щасливим. Для цього Волоцюзі лише треба зректися усіх його спогадів. Волоцюга радий дивовижному шансу на портяунок, але з'ясовується, що має один спогад, від якого відмовитися не може.
(синопсис і сценарій — тут)