Те, що Зе с…ре на Конституцію України, підтверджують факти, які наведені в моїх роботах «Зе – злісний порушник Конституції України!» + Ч. 2, «Гарант додержання Конституції України гарантує її недодержання, або Зе с…ре на Конституцію України!» і «Ось як Зе знущається не лише з Конституції України, а й з молодих українських хлопців!», у котрих, своєю чергою, є також посилання і на інші мої праці, що це так само документально засвідчують.
А те, хто такий вождь усіх «зелених» Зе-слуг – так званих «слуг народу» Зе та що таке Зе-влада – «зелені» парламент, виконавчі структури і місцеві ради й як я ставлюся до нього та до них усіх загалом, демонструють оці да-а-а-алеко не всі мої матеріали «Зе, будучи Верховним Головнокомандувачем ЗСУ, не знає, ким він командує!», «Льод тронулся, нєгоспода руССкіє окупанти! Уже й Херсон звільнено від вас і все наше буде звільнено!», «Зе плює на Український народ, зневажає українців і продовжує витирати об нас ноги!» + Ч. 2 + Ч. 3 + Ч. 4 + Ч. 5, «Відомий німець – про мавп, німців і французів… А що ж українці – на їхньому тлі?», «Зе вважає, що загарбницько-неоколоніальна війна РоССіі проти України почалася тільки в 2022 році!» + P. S., «Зе-ідіот – він і в Кабінеті Міністрів України – Зе-ідіот, або Права рука Зе не знає, що робить ліва!», «І ще один доказ того, наскільки неякісною є влада України!», «ВіцепреЗедент» каже, що ПреЗедент – мудрець, хоча цей «мудрець» наробив дурниць уже цілий горнець!", "Зелена" влада "слуг народу" – Зе-слуг злигАлася з біло-синьою нечистю – "слугами народу" Януковича!", "Зе зневажає парламент!", "Діла (реалії) і слова (фантазії)", "Зе – це не Верховний Головнокомандувач (ВГ) ЗСУ, а Верховна Ганьба (ВГ) ЗСУ!"+ Ч. 2 + Ч. 3 + Ч. 4 + P. S. + P. P. S., "Зе-ідіот Руслан Стефанчук, ПНХ зі своїми антиконституційними парламентськими виборами 2023 року!", "Зе на колінах повинен просити вибачення в Українського народу за це своє гі…но для нас!", "Ось як Зе-влада готувалася обороняти Україну від неминучої повномасштабної збройної агресії РоССіі…", "Дурні думкою багатіють перемагають!", "Ще один доказ того, що Зе-ко – це брехуни, махлювальники й шулери!", "Ганьба – ухилянт від мобілізації до ЗСУ вітає українських воїнів із Днем ЗСУ!", "От тобі, Український народе, й справжнє обличчя нинішньої української Зе-влади!", "Яке ж воно – оце ідіотське Зе – нікчемне!", "Необучуваний Зе продовжує ганьбитися своїм дрімучим ідіотизмом!", "Зе – це невиліковний ідіот!", "Зе продовжує підтверджувати, що він – не Верховний Головнокомандувач ЗСУ, а Верховна Ганьба ЗСУ!", "Зе – це повний ідіот і нікчема!", "Істинна правда!", "Така "законотворчість" Зе-парламенту й Зе Україні не потрібна!", "Зе-КМУ заохочує колаборанство?!", "Від владних Зе-ідіотів можна очікувати чого завгодно, але такого ідіотського цинізму я ще не бачив!" + Ч. 2 + Ч. 3 + P. S., "Отакими безпардонністю й жлобством відзначилися ці представники ідіотської Зе-влади!", "Зе вкотре сказав "мудро", "розумно" й по-ідіотськи", "Зе-ко/коЗел – це відбірні, рафіновані ідіоти!", "Брехуни, ідіоти, неуки ж бо…", "Ідіот Зе зневажив усіх людей, що стали до оборони України від агрєSSіі РоССіі в 2014 – 2022 роках!", "Чому так пізно? Або як Зе-«слуги народу" з російським тероризмом боролися" + Ч. 2, "Іран зневажає Україну, допомагає РоССіі вбивати українців, а ідіотська Зе-влада жує шмарклі", "В Україні Міністерство національної єдності вже є, тепер потрібне ще й Міністерство інтернаціональної єдності", "Маємо Міністерство стратегічних комунікацій. А чому ж тоді нема й Міністерства тактичних комунікацій?" та "Зе – брехун!" із відсиланням до інших моїх досліджень, підтверджуючих сказане у цих матеріалах.
Але Зе с…ре не тільки на Конституцію України, як показано вище, а й на своїх Зе-слуг – так званих "слуг народу" на владних посадах і, таким чином, в їхніх особах – на всіх решту "слуг", чого я, навіть попри все моє безмежно негативне ставлення до всієї цієї "зеленої" кодли/шобли (за винятком декількох притомних людей), не очікував і не очікував тому, що це все ж таки його Зе-слуги – в даному випадку парламентські "слуги народу", серед яких є й нерядові Зе-слуги: правда, виглядає "привабливо" оце "зелене" збіговисько!
Ну, що ж, пора переходити до деталей, отже…
І
09.10.2020 парламентський "слуга народу" – Зе-слуга та народний депутат України, як суб'єкт права законодавчої ініціативи, і на той час перший заступник Голови Верховної Ради України Зе-слуга Руслан Стефанчук за своїм авторством вніс до парламенту проект Закону про обчислення часу в Україні № 4201, стаття 5 "Обчислення часу календарного дня" котрого гласила, що "1. На території України обчислення часу здійснюється відповідно до київського часу, що є єдиним для всієї території України.
2. Сезонний перехід часу на території України не здійснюється (виділено Г. М.)", а пояснювальна записка до нього наголошувала: "1. Обґрунтування необхідності прийняття проєкту Закону.
Необхідність прийняття проєкту Закону зумовлено тим, що відповідно до статті 92 Конституції України виключно законами України встановлюються та регулюються питання стосовно одиниці часу та, відповідно, обчислення часу. Проте на сьогодні в нашій державі відсутній закон, який би регулював порядок обчислення часу на території України (виділено Г. М.). Перехід на літній і зимовий час відбувається відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 509 від 13.05.1996 року "Про порядок обчислення часу на території України" (у ній сказано: "З урахуванням порядку обчислення часу, що діє в країнах Європи з 1996 року, Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Запровадити на території України такий порядок обчислення часу: час другого часового поясу (київський час) з переведенням щорічно годинникової стрілки в останню неділю березня о 3 годині на 1 годину вперед і в останню неділю жовтня о 4 годині на 1 годину назад…
5. Визнати такою, що втратила чинність, Постанову Кабінету Міністрів України від 20 березня 1992 р. № 139 "Про порядок обчислення часу на території України" (виділено Г. М.), у котрій, зокрема, було зазначено: "На виконання Постанови Верховної Ради України від 6 березня 1992 р. "Про запровадження на території України дії літнього часу" (ось, що цей парламентський документ № 2176-XII, який утратив чинність на підставі Постанови Верховної Ради України "Про зміну порядку обчислення часу на території України" № 3755-VI від 20 вересня 2011 року, котра стала діючим законодавчим актом після прийняття проекту Постанови про зміну порядку обчислення часу на території України № 8330 від 04.04.2011 голосами 266-х народних депутатів України (фракція януковичівських регіоналів: за – 189 із 193; фракція "Блок Юлії Тимошенко – "Батьківщина": 0 зі 104; фракція Блоку "Наша Україна – Народна Самооборона": 10 із 67; фракція комуністів: 25 з 25; фракція Народної партії: 20 із 20; група "Реформи заради майбутнього": 14 з 20; п/ф: 8 із 21), установлював: "З урахуванням порядку обчислення часу, що діє в країнах Європи, Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
1. Запровадити на території України дію літнього часу.
Кабінету Міністрів України визначити порядок і дату введення літнього часу згідно з рекомендаціями Європейської економічної комісії ООН.
2. Дозволити Кабінету Міністрів України у разі необхідності вносити зміни до порядку обчислення часу на території України.
3. У частині першій статті 1 Постанови Верховної Ради Української РСР від 11 червня 1990 року "Про зміну порядку обчислення часу на території Української РСР"… виключити слова "московський час мінус одна година"; частину другу цієї статті визнати такою, що втратила чинність" – Г. М.) Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити на території України такий порядок обчислення часу: час другого часового поясу (київський час) з переведенням щорічно годинникової стрілки в останню неділю березня о 2 годині на 1 годину вперед і в останню неділю вересня о 3 годині на 1 годину назад…" – Г. М.). Крім цього, Постановою Верховної Ради України № 3914-VI від 18.10.2011 року "Про визнання такою, що втратила чинність, Постанови Верховної Ради України "Про зміну порядку обчислення часу на території України" (її основою став проект Постанови про визнання такою, що втратила чинність, Постанови Верховної Ради України "Про зміну порядку обчислення часу на території України" № 9297 від 17.10.2011, за який проголосували 295 народних депутатів України (фракція януковичівських регіоналів: за – 185 із 193; фракція "Блок Юлії Тимошенко – "Батьківщина": 12 зі 103; фракція Блоку "Наша Україна – Народна Самооборона": 24 з 66; фракція комуністів: 24 із 25; фракція Народної партії: 20 з 20; група "Реформи заради майбутнього": 14 із 20; п/ф: 10 з 23), а сама Постанова Верховної Ради України № 3914-VI від 18.10.2011 року скасувала чинність Постанови Верховної Ради України № 3755-VI від 20 вересня 2011 року, про котру йшлося вище – Г. М.) було запропоновано Кабінету Міністрів України внести на розгляд Верховної Ради України проєкт Закону щодо порядку обчислення часу на території України. Однак відповідний проєкт Закону так і не був прийнятий Верховною Радою України.
Законопроєкт, що вноситься, не тільки спрямований на вирішення питань щодо визначення правових засад обчислення часу в Україні, а й покликаний забезпечити захист територіальної цілісності та зміцнення національної безпеки України, оскільки, як відомо, на тимчасово окупованих територіях України встановлений час держави-агресора – Російської Федерації (виділено Г. М.). Тому встановлення і закріплення на всій території України без виключення єдиного київського часу в свою чергу дозволить зміцнити й безпекові позиції України та сприятиме деокупації та реінтеграції тимчасово окупованих територій.
Окрім цього, законопроєкт спрямований на захист здоров'я населення, оскільки на думку більшості науковців та лікарів, зазначений порядок обчислення часу в частині щорічного переведення стрілок годинника на одну годину вперед і назад, несе ряд негативних наслідків, викликає значне погіршення стану здоров'я громадян в період адаптації до "літнього" та "зимового" часу. Такий "сезонний часовий стрибок" призводить до зміни біологічних ритмів людини, що негативним чином відображається на загальному стані людини, як фізіологічному, так і психологічному. Після переведення годинникових стрілок у громадян погіршується самопочуття, знижується працездатність, спостерігається значне загострення хронічних хвороб. Наукові дослідження пов'язують зміни часу із захворюваннями серцево-судинної або імунної систем (виділено Г. М.), оскільки вони переривають біологічні цикли. Також доведено, що переведення годинника не допомагає енергозбереженню (виділено Г. М.).
Щороку перехід на зимовий час відбудеться в останню неділю жовтня. Зокрема, цьогоріч він запланований у ніч із суботи (24 жовтня), на неділю (25 жовтня). Сподіваємося, що у разі підтримки Верховною Радою України, це сезонне переведення стрілок годинника стане останнім, оскільки в законопроєкті чітко передбачено, що сезонний перехід часу не застосовується.
Викладений в законі підхід відповідає і світовій практиці. Так, зокрема, щорічний перехід на літній час і повернення на поясний застосовується зараз приблизно в 60 країнах, на всій їхній площі чи частково. При цьому близько 140 країн або ніколи не користувалися сезонним часом, або відмовилися від такої практики. До слова, Європейський Парламент 26 березня 2019 року також підтримав ідею скасувати сезонне переведення годинника з 2021 року. За пропозицію проголосували 410 депутатів, 192 виступили проти. Таке рішення було ухвалено за результатами онлайн-голосування, проведеного в країнах ЄС, згідно з яким 84% відсотків жителів ЄС віддали голоси за скасування переходу на літній та зимовий час (виділено Г. М.)…
4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері правового регулювання.
…Прийняття проєкту Закону не потребує внесення змін до інших законодавчих актів (виділено Г. М.).
5. Фінансово-економічне обґрунтування проєкту Закону.
Реалізація проєкту Закону не потребуватиме додаткових витрат з Державного бюджету України (виділено Г. М.).
6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків прийняття проєкту Закону.
Прийняття Закону забезпечить визначення на законодавчому рівні порядку обчислення часу в Україні, сприятиме покращенню стану здоров'я громадян, підвищенню працездатності населення (виділено Г. М.), сприятиме протидії агресії з боку Російської Федерації та сприятиме євроінтеграційним прагненням України".
Читайте продовження статті – ч. 2.