І про цей доказ ідеться нижче, починаючи від моменту його зародження, отже…

   30 червня 2023 року о 17:28 народний депутат України з фракції партії «Голос» Ярослав Железняк у своєму Telegram-дописі «Щодо № 8401 та МВФ» (мова йде про внесений Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану № 8401 від 31.01.2023 за підписом Прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля, котрий був прийнятий Верховною Радою України 30.06.2023 в цілому голосами 239-ти народних депутатів України (фракція політичної партії «СН» – 179 із 237, «ЄС» – 0, «Батьківщина» – 0, група «Платформа за життя та мир» – 20 з 22, «Голос» – 8 із 20 і Железняк теж – за, група «ДОВІРА» – 14 з 18, група «Відновлення України» – 8 із 18, група «Партія „За майбутнє“ – 4 з 18, п/ф – 6 із 21: дані ж результати голосування свідчать, що законопроект № 8401 від 31.01.2023 був прийнятий „слугами народу“ разом з поки що принишклими ворогами України – колишніми януковичівськими регіоналами, а 8 „Голосів“ уже не відігравали жодної ролі) і згодом став Законом України „Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану“ № 3219-IX від 30 червня 2023 року) повідомив: „Вже відбулося голосування, тому можу написати свою думку…

   По факту, за ініціативи ОП (ОПУ – Г. М.) ми в останню мить «кинули» МВФ. Навіть не те, що по суті, а по формі. Тупо, нахабно і достатньо примітивно «кинули». Закон (правильніше буде проект Закону – Г. М.) був в Раді з січня (!!!), було цілих 5 місяців нормально все прокомунікувати та пояснити, а не в останній день міняти редакцію… Коротше, якщо б хтось не жував шмарклі пів року, то могли б нормально провести перемовини і отримати те ж саме по суті, але без «кидка» по формі (виділено Г. М.).

   І тут далі я можу писати багато букв про «довіру партнерів» і все таке, але краще одразу перейду до конкретних наслідків. Наша програма з МВФ на 4 роки. Жодного шансу її зірвати немає (думаю, пояснювати наскільки ми зараз залежимо від іноземного фінансування, не треба). Вимоги переглядаються кожен квартал. Перший перегляд ми пройшли, а ось у другий перегляд у вересні – жовтні нам всі «кидки» одразу згадають. І враховуючи, що деякі «таланти» з ОП так нормально і не прокомунікували заздалегідь з МВФ, то повернеться це дуже конкретними і детальними вимогами в оновленому меморандумі. Які реально будуть набагато гірші, ніж було зараз. І шансів вже це не виконати у нас не буде. І тоді… тоді я хочу просто, щоб всі ми памʼятали, завдяки кому ми отримаємо таку ситуацію“.

   Після цього Ярослав Железняк 22 серпня 2023 року о 08:50 оприлюднює наступний Telegram-допис „Про МВФ, № 8401 та податкові перевірки“: „Отримав інформацію з трьох джерел – у нас проблема з № 8401 та меморандумом з МВФ. …там НЕ зараховують виконання структурного «маяка», так як в останній момент була зміна редакції тексту закону, яку ніхто не погодив з МВФ. В частині обмеження перевірок (виділено Г. М.)

   Якщо коротко, то нагадаю ситуацію: був текст № 8401 до другого читання, де був нормальний текст (перевірки поверталися по факту тільки для найбільших субʼєктів). Але потім була зустріч у (Верховній – Г. М.) Раді (України – Г. М.): премʼєр, керівництво Ради, Міністр фінансів, Заступник (Керівника – Г. М) ОП та представники всіх фракцій. І там в останню мить (Заступник Керівника ОПУ Єрмака – Г. М.) Ростислав Шурма запропонував виключити частину редакції по перевірках. Я тоді одразу всіх попередив, що це дуже погана ідея. Премʼєр та Міністр фінансів теж одразу сказали про ризики (виділено Г. М.), що закінчиться це тим, що нам:

   А) не зарахують виконання «маяка»;

   Б) після такого «кидка» МВФ значно більше уваги приділить пункту про перевірки, і в наступних умовах це буде вже реальне повернення і навіть посилення, а не номінальне (як передбачав спочатку текст № 8401).

   В кінці я при всіх присутніх задав питання: «Хто гарантує те, що новий текст МВФ зарахує?». На що отримав відповідь від Шурми: «Ми проведемо всі необхідні перемовини»… Ще й обіцяли за 3 тижні дати нову концепцію по єдиному органу перевірок (що, звичайно, ніхто не зробив). Всі фракції були свідками. Ну, як ви бачите, провели і підготували (моя ж стаття «Єрмак удає із себе „Віцепрезидента“ України, але не може навести лад навіть у писарні, якою керує!» відповідає даному контексту – виділення та примітка Г. М.)

   Що далі?

   По-перше, цей пункт стає проблемою для взаємодії з МВФ: мало того, що дедлайн пропустили, але ще і «кинули» (виділено Г. М.).

   По-друге, думаю зараз реально МВФ дуже ретельно буде слідкувати за поверненням перевірок. Тобто креативно вже обійти не вийде. І ось тепер це буде реально ризик для бізнесу.

   Третє, враховуючи, що вже кінець серпня, а по цьому ніхто ще пальцем не поворухнув, то буде далі, як завжди: в останню мить кинуть найгірший текст, написаний на коліні, і «голосуй – або смерть».

   P. S. У мене тут звернення до колег по Раді. Особливо тих 239, які проголосували «за». А ви розумієте, що єдиною логікою голосувати № 8401 було виконання вимог МВФ? І ми ось весь цей шлях і негатив пройшли тупо дарма? Як в анекдоті про кумів, які безкоштовно чогось наїлися. Ну, хоча б знаєте, кому тепер «дякувати».

   Й знову – продовження від Ярослава Железняка: «…як я і говорив: МВФ не зараховує нам виконання маяка по № 8401 і вимагає повернення податкових перевірок (виділено Г. М.). І сьогодні уряд схвалив такий законопроект: з 1 жовтня 2023 року відновлюється (правильніше буде сказати, що пропонується відновлення – Г. М.) проведення документальних (планових та позапланових) перевірок, проведення яких було заборонено до припинення або скасування воєнного, надзвичайного стану на території України. ВСІ.

   Нагадаю, що в фінальній версії № 8401 була ЗНАЧНО краща редакція, де фактично перевірки поверталися тільки для підприємств від 40 млн грн обороту. Але Заступник (Керівника – Г. М.) ОП Ростислав Шурма тоді в останню мить наполягав на правці, щоб кинути МВФ. І взяв зобовʼязання узгодити таку позицію з міжнародниками. Як ми бачимо, нічого не зроблено за два місяці (обіцяли там якийсь єдиний орган) і тепер внесена значно гірша редакція (виділено Г. М.)

   Питання до колег з коаліції: а ви довго будете ось це терпіти? То сп***в 320 млн, то зараз знову всіх підставив під голосування за перевірки? Просто тупість помножена на корупційність вже починає вам особисто створювати проблеми. Ну, й країні теж» (Telegram: Залізний нардеп, 5 вересня 2023 року, 17:58).

   І ще раз – Ярослав Железняк: «По перевірках – мій пост від 30 червня (день голосування за 8401…).

   Ну чому? Чому ми постійно через дурнів у владі стрибаємо на очевидні граблі???? (за це треба дякувати Зе, бо цю Зе-владу формує він, а моя праця „Хто править Україною, або Українці, ви здуріли?!“ демонструє, якою вона є – виділення й примітка Г. М.)» (Telegram: Залізний нардеп, 5 вересня 2023 року, 18:48).

   Й знову – Ярослав Железняк: «Щодо ідеї повернути всі перевірки з 1 жовтня (2023 року – Г. М.), яку вчора з подачі Офісу (ОПУ – Г. М.) вніс уряд (і дані слова вкотре підтверджують очевидний факт: даний уряд, про котрий, окрім іншого, розповідає моє дослідження „Як цей клієнт на самокаті виявився прем'єром…“? Або від Гончарука – до Шмигаля і, вкупі з брехнею та брехунами, до…», всупереч Конституції України перетворився на структурний підрозділ ОПУ, що доказано моїми роботами «Мокан ні х…ра не знає, або Зе-ідіоти вже дістали!» + «Р. S. Єрмак теж ні х…ра не знає…» + «P. P. Р. S. І Зе також ні х…ра не знає…», «Зе-ідіоти продовжують діставати українців на кожному кроці!» + P. S., «Санчо Панса Зе Єрмак уже остаточно о…уїв!», «Чергове невігластво Зе-ко!» й «Два нахабні Зе-ідіоти – пара, або ПреЗедент і „ВіцепреЗедент“ України один без одного не можуть жити», – виділення та примітка Г. М.) у своєму законопроекті.

   Там ситуація – прям детективна історія:

   1) коли стало зрозуміло, що в № 8401 після змін від Шурми нам МВФ не зараховує виконання «маяку», всі це питання почали перекидати від себе як гарячу картоплю (виділено Г. М.);

   2) концепція ж яка була? Типу за 3 тижні робиться «єдиний орган перевірок для бізнесу». Але Шурма як завжди далі фрази у інтервʼю нічого не зробив і в кінці серпня всім було зрозуміло, що – провал. І хтось буде нести за це відповідальність;

   3) першим питання від себе перекинув звичайно Шурма на премʼєра, той – на Мінекономіки, і далі воно попало на Мінфін (виділено Г. М.);

   4) звідки взялась дата 1 жовтня для поновлення? Це де-факто – дедлайн для чергового перегляду МВФ (виділено Г. М.);

   5) а зараз – уважно по датах: закон (проект закону – Г. М.) ще в Раді не зареєстровано, потім – 14 днів на альтернативні. І по графіку Ради там уже в вересні не буде засідання. Тобто, не то, що прийняти, а навіть розглянути в першому читанні цей закон нереально до жовтня (виділено Г. М.);

   6) ну, й з голосами там – біда. Вчора говорив з колегами депутатами – всі в шоці, ніхто не збирається голосувати;

   7) я у такому вигляді теж прийняти його не дам. Була версія знааааачно ліберальніша, через тупість некомпетентність людини (Шурми) цю версію змінили – він взяв відповідальність погодити з МВФ, не погодив, чому за це має страдати український бізнес? Заяву про звільнення – на стіл. Думаю, саме так має виглядати політична відповідальність (виділено Г. М.)“ (Telegram: Залізний нардеп, 6 вересня 2023 року, 08:08).

   І ще один раз – Ярослав Железняк: „Ну, ось закон про повернення перевірок внесений в Раду від КМУ (мова йде про проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок № 10016 від 06.09.2023 – Г. М.). Давайте скажемо «дякую» Ростиславу Шурмі за це. Так підставити країну треба вміти. Цікаво, що по графіку парламенту навіть у першому читанні цей закон неможливо проголосувати до 1 жовтня (виділено Г. М.)“ (Telegram: Залізний нардеп, 6 вересня 2023 року, 12:52).

   А Ярослав Железняк усе продовжує: „Якщо зайти на картку урядового законопроекту № 10016 про скасування мораторію на проведення перевірок з 1 жовтня, то можна побачити, що тільки 7 вересня він був розписаний на Комітети. Тобто від учора рахується 14 днів на внесення альтернативних законів. …що не дає можливості навіть теоретично його починати розглядати у вересні, до 1 жовтня. І це тягне потребу змінювати дату та текст, друге читання… Коротше, щоб ви не заплутались: до жовтня (а саме так у тексті) Рада навіть і якщо б хотіла, не могла почати розгляд цього закону. Плюс навіть коли почне, буде необхідно два читання. А це означає, що і до листопада нереально його прийняти (виділено Г. М.)

   В цілому голосів не те що 226, а 150 у такому вигляді немає… у майже всіх депутатів позиція, що «раз проблема створена Ростіком (Заступником Керівника ОПУ Ростиславом Шурмою – Г. М.), то і нехай він зараз з ОП її сам вирішує, а не на депутатів перекладає» (виділено Г. М.).

   Ну і останнє: вся ця історія з поверненням перевірок виникла через банальне бажання Шурми кинути МВФ. …попіаритись як захисник бізнесу… Не вийшло, довелося вносити зі значно (‼) гіршим текстом законопроект про повернення перевірок до наступного перегляду програми з МВФ (1 жовтня)… І як ви прочитали тільки що й із цим поверненням вони вже теж МВФ повторно кинули (17.10.2023 вказаний законопроект включено до порядку денного сесії (за – 232) і прийнято рішення про розгляд за скороченою процедурою (за – 224) – виділення та примітка Г. М.).

   Вам не здається, що деякі наші проблеми мають конкретне імʼя та прізвище? (авжеж, мають: у даному випадку – це призначений Указом Президента України №592/2021 «Про призначення Р.Шурми Заступником (незрозуміло, чому з великої букви?! – Г. М.) Керівника Офісу Президента України» від 23 листопада 2021 року Заступник Керівника ОПУ Ростислав Шурма, але над ним є призначений Указом Президента України № 48/2020 «Про призначення А.Єрмака Керівником Офісу Президента України» від 11 лютого 2020 року Керівник ОПУ Андрій Єрмак, а керує ними обома Президент України Зе, який ці кадри й призначив, і всі вони разом є Зе-ко на чолі із самим Зе, тобто «деякі наші проблеми» загалом мають оці вказані конкретні імена й прізвища, а також усі ті імена та прізвища, що належать до всієї Зе-ко, обґрунтовану характеристику котрій дає моя стаття «Зе-ко – це брехуни, махлювальники й шулери!», – Г. М.)“ (Telegram: Залізний нардеп, 8 вересня 2023 року, 08:41).

   Й знову ж таки – Ярослав Железняк: „Рада (17.10.2023 – Г. М.) схвалила № 10016-д про податкові перевірки тільки у першому читанні (проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо скасування мораторію на проведення податкових перевірок № 10016-д від 16.10.2023: за – 237: «СН» – 181 з 235, «ЄС» – 0, «Батьківщина» – 0, «Платформа за життя та мир» – 19 із 22, «ГОЛОС – 10 з 20, „ДОВІРА“ – 11 із 19, „Відновлення України“ –11 з 17, „Партія «За майбутнє» – 0, п/ф – 5 із 22, тобто рішення було прийнято «слугами народу» разом зі слугами Януковича, про союз яких я вже писав у своєму аналітичному матеріалі «Зелена» влада «слуг народу» – Зе-слуг злигАлася з біло-синьою нечистю – «слугами народу» Януковича!“, і прімкнувшєй к нім частини „ГОЛОСУ“ включно із Ярославом Железняком – Г. М.)

   Текст довго обговорювали з партнерами і вийшли на такий компроміс. До проведення документальних планових перевірок можуть бути (не мають, а можуть!) включені платники, які за 2021 рік (виділено Г. М.):

   в 2 рази більша дебіторська заборгованість, ніж кредиторська;

   мали рівень сплати ПнП (податок на прибуток – Г. М.) менший ніж 50% по галузі, і ПДВ менший, ніж 50% по галузі;

   річний дохід становить понад 10 млн грн., при тому загальна сума витрат становить понад 75% суми річного доходу;

   НЕ повертаються перевірки для ФОПів першої та другої групи;

   НЕ повертаються перевірки для підприємств на окупованих територіях або територіях, де йдуть бойові дії (виділено Г. М.).

   Всі перевірки, які були відкриті законопроектом № 8401 з серпня 2023 року, на тютюн, паливо, алкоголь, гральний бізнес та фінансові послуги, залишаються у пріоритеті.

   Прийняття законопроекту – це одна із головних вимог МВФ. Особливо після того, як його в останню мить кинув Шурма (тому „Зе на колінах повинен просити вибачення в Українського народу за це своє гі…но для нас!“ як каже дана моя однойменна дослідницька праця – Г. М.). І був дуууже великий ризик отримати значно жорсткішуу версію, яку спочатку вніс уряд (законопроект № 10016 від 06.09.2023 – Г. М.). Але дякую Комітету та Мінфіну, що разом змогли виправити ситуацію і переконати партнерів на компроміс (виділено Г. М.)» (Telegram: Залізний нардеп, 17 жовтня 2023 року, 13:01).

   Згодом депутат Железняк повідомив: «Комітет (Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики – Г. М.) схвалив № 10016-д про податкові перевірки до другого читання. За – 18. Утримались – 4. В тексті майже нічого не змінилося, окрім (виділено Г. М.):

   строк повернення документальних планових податкових перевірок перенесено з 1 листопад на 1 грудня;

   мораторій на перевірки ФОПів першої та другої групи буде збережено до грудня 2024 року (виділено Г. М.)» (Telegram: Залізний нардеп, 2 листопада 2023 року, 15:46).

   А через тиждень Ярослав Железняк написав: «Парламент схвалив № 10016-д про часткове повернення документальних податкових перевірок у другому читанні (і в цілому: за – 231: „СН“ – 176 із 235, „ЄС“ – 0, „Батьківщина“ – 0, „Платформа за життя та мир“ – 15 з 22, „Голос“ – 9 включно із Железняком з 20, „Довіра“ – 15 із 19, „Відновлення України“ – 9 з 17, „Партія «За майбутнє» – 2 із 17, п/ф – 5 з 22, себто «слуги народу» + слуги Януковича + частина «Голосу» – Г. М.)“ (Telegram: Залізний нардеп, 9 листопада 2023 року, 11:02).

   Таким чином, шановні українці, котрі читають і аналізують, після всього викладеного вище ми отримали ще один доказ того, що Зе-ко – це брехуни, махлювальники й шулери, і черговим підтвердженням цьому є мій допис „Просто співставте ці слова і зробіть свої висновки…“!