Цей Зе-КМУ, про котрий розповідає моє дослідження «Як цей клієнт на самокаті виявився прем'єром…»? Або від Гончарука – до Шмигаля і, вкупі з брехнею та брехунами, до…", вже не раз відзначався своїми "здобутками", висвітленими на сторінках моїх матеріалів "Не просто ідіоти, а імпотентні ідіоти, або Зе-владі пора повертатися в свій клоунський "95 квартал"!", "Не просто ідіоти, а фактично злочинні ідіоти, або Зе-владі пора нагально повертатися в свій клоунський "95 квартал"!", "Мокан ні х…ра не знає, або Зе-ідіоти вже дістали!", "Краще пізно, ніж ніколи… Рішення Зе-влади", "Чергове невігластво Зе-ко!", "Зе-ідіот – він і в Кабінеті Міністрів України – Зе-ідіот, або Права рука Зе не знає, що робить ліва!", "Україно, ти нарешті дочекалася! Через 31 рік…" + Ч. 2 + Ч. 3 + Ч. 4, "Для прийняття цих рішень владі знадобилося аж 9 і 10 років!", "Зе загальмував виконання рішень РНБО України, а Зе-КМУ – виконання рішень Зе, або Зе-ко – це коЗел", "Зе-ідіотизм у МЗС України продовжується…" та "Така "законотворчість" Зе-парламенту й Зе Україні не потрібна!", оскільки Зе-КМУ є продуктом діяльності Зе і Зе-парламенту, й ось він відзначився черговим своїм "здобутком", отже…

                                                                                     1

   08.08.2022 саме цей Зе-КМУ подав до Зе-Верховної Ради України проект Закону про внесення змін до Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" щодо особливостей діяльності на тимчасово окупованій території України № 7646 із пояснювальною запискою до нього за підписом Віцепрем'єр-міністра України – Міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Ірини Верещук (на світлині – нижче), котрий включено до парламентського порядку денного Постановою Верховної Ради

                                                            Автор світлини Анна Стешенко. 

України "Про порядок денний одинадцятої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання" 3562-IX від 06.02.2024 (подано 08.08.2022 – включено аж 06.02.2024).

   Далі я публікую витримки з наданого Головним науково-експертним управлінням Апарату Верховної Ради України висновку на проект Закону України № 7646 від 08.08.2022: "…запропонований у проекті підхід, який передбачає встановлення допустимих винятків економічної співпраці з державою-агресором, не полегшить, а, навпаки, заплутає положення законодавства з питань колабораційної діяльності, що спричинить труднощі у його застосуванні (виділено Г. М.)…

   Проект має також недоліки техніко-юридичного характеру. Зокрема, видається досить широкою та не у повній мірі відповідає змісту самого проекту його назва, оскільки, словосполучення з назви – "щодо особливостей діяльності на тимчасово окупованій території України" – не уточнює суб'єктів, які мають здійснювати відповідну діяльність. Тобто, виходячи з назви проекту, у його тексті мають міститися приписи щодо необмеженого кола осіб, на яких поширюються приписи Закону та які можуть здійснювати свою діяльність з відповідними особливостями. Натомість, у новелах, що містяться у п. 2 розділу І проекту (нові ст.ст. 91 та 92 Закону), передбачені особливості діяльності лише для "суб'єктів владних повноважень" та "суб'єктів господарювання", що, на нашу думку, є значно вужчим, аніж декларовані положення у назві проекту, що розглядається.

   Крім того, пропонована нова ст. 91 Закону має назву "Особливості діяльності суб'єктів владних повноважень", тоді як у самому тексті статті йдеться про діяльність "державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування", тобто, у відповідному переліку відсутні органи державної влади, хоча вони є основною складовою суб'єктів владних повноважень".

   А Комітет Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури "на своєму засіданні 28.11.2022 (протокол засідання № 58)" взагалі "прийняв рішення рекомендувати Верховній Раді України проект Закону України про внесення змін до Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" щодо особливостей діяльності на тимчасово окупованій території України (реєстр. № 7646 від 08.08.2022, внесений Кабінетом Міністрів України) за результатами розгляду у першому читанні відхилити".

                                                                                     2

   І все цей же Зе-КМУ подав до Зе-парламенту проект Закону про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо удосконалення відповідальності за колабораційну діяльність № 7647 від 08.08.2022 із підписаною все тією ж Іриною Верещук (про неї параграф 4 моєї роботи "От тобі, Український народе, й справжнє обличчя нинішньої української Зе-влади!" повідомляє ду-у-у-же цікаві речі, які дають підстави зрозуміти, чому ж і змогли появитися оці, схожі на заохочуючі колаборанство, законопроекти № 7646 та № 7647 від 08.08.2022) пояснювальною запискою до нього, котрий був включений до порядку денного Верховної Ради України Постановою Верховної Ради України "Про порядок денний одинадцятої сесії Верховної Ради України дев'ятого скликання" 3562-IX від 06.02.2024 (знову ж таки, як бачимо, подано 08.08.2022 і включено аж 06.02.2024).

   В своєму висновку на цей законопроект № 7647 від 08.08.2022 Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України, зокрема, наголосило: "…запропонований у проекті підхід не вирішує усіх тих проблемних питань, які виникли з прийняттям Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо встановлення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність" від 3 березня 2022 року № 2108-IX, яким КК (Кримінальний кодекс – Г. М.) було доповнено новою ст. 111-1 "Колабораційна діяльність" (виділено Г. М.)

   З огляду на зазначене, удосконалення кримінальної відповідальності за колабораційну діяльність, на наш погляд, має бути комплексним та таким, що передбачає встановлення як чітких ознак колаборації (умисел, добровільність співпраці з державою-агресором, здійснення колаборації в умовах окупації території України або її частини, наявність мети забезпечити підтримку державі-агресору та спричинити шкоду суверенітетові, територіальній цілісності і недоторканності, обороноздатності або державній, економічній чи інформаційній безпеці України), так і визначення випадків, коли відповідна співпраця з державою-агресором не вважатиметься колабораційною діяльністю (якщо вона є вимушеною, спрямованою виключно на забезпечення життєдіяльності тимчасово окупованого населеного пункту чи інтересів громади, що відповідають законам України)".

                                                                                     3

   Трохи згодом, а саме 20 вересня 2022 року о 18:02, на показану вище законотворчість Зе-КМУ Інтернет-газета "ДТ" відгукнулася дописом "КАБМІН ЗРОБИВ КРОК ДО ВИЗНАННЯ ФЕЙКОВИХ КЕРІВНИЦТВ ОКУПОВАНИХ ТЕРИТОРІЙ", де сказано наступне: "Як випливає з пояснювальних записок до проектів, ініціативу очолює віцепрем'єрміністерка з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій (ТОТ) Ірина Верещук (про неї вже сказано вгорі – Г. М.).

   Фактично законопроекти передбачають перший крок до визнання самопроголошеної влади на окупованих територіях, оскільки дозволяють "вимушені" контакти та взаємодію української влади з окупаційними адміністраціями (виділено Г. М.)

   "На тимчасово окупованій території не провадиться діяльність державних органів, крім випадків передбачених законом, якщо при цьому не вчиняється пособництво державі-агресору", – йдеться в законодавчій ініціативі. При цьому, проект (№ 7646 від 08.08.2022 – Г. М.) визначає підстави для таких контактів: для забезпечення прав і свобод людини; оперативно-розшукової діяльності та досудового розслідування; надання житлово-комунальних послуг; заходів із захисту культурних цінностей; гуманітарних заходів, медичної допомоги та соціальних послуг; заходів радіаційної безпеки…

   Проект (№ 7646 від 08.08.2022 – Г. М.) дає можливість органам влади співпрацювати з представниками терористів на окупованих територіях (виділено Г. М.), зокрема, для виробництва ліків та торгівлі ліками, надання медичних послуг, торгівлі у сфері харчування, енергоресурсів, а також забезпечення послуг у сфері ЖКГ та співпраці в галузі освіти, для запуску банківської системи, взаємодії у галузі зв'язку – пошта, радіочастоти…, вантажні та пасажирські перевезення. Дозволяється виплата та доставка пенсій, грошової допомоги, поховання померлих, благодійна діяльність тощо.

   При цьому другий проект № 7647 звільняє від кримінальної відповідальності за діяльність, яку передбачає № 7646 (виділено Г. М.).

   Нагадаємо, це перша подібна законотворча ініціатива такого характеру за увесь час окупації Росією частин території України.

   На сьогодні за усі вищеперераховані дії встановлена кримінальна відповідальність за статтею "Колабораціонізм" (виділено Г. М.).

   Зе-КМУ заохочує колаборанство?!