18 серпня 2023 року групою народних депутатів України до українського парламенту було внесено проект Постанови про Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя № 9626 (про сам парламент ідеться в моїй аналітичній публікації «Про результати позачергових парламентських виборів – попередньо, або Україна – остров нєвєзєнія?», а вказаний законопроект цікавий тим, що його співавтор – це Голова Верховної Ради України Зе-«слуга народу" Руслан Стефанчук, і така річ говорить про те, що даний проект Постанови однозначно був узгоджений із Зе – ОПУ/Єрмаком, який – Єрмак – фактично й здійснює керівництво українською зовнішньою політикою, адже без них Голова парламенту Стефанчук, котрому присвячені мої праці "Зелена" влада "слуг народу" – Зе-слуг злигАлася з біло-синьою нечистю – "слугами народу" Януковича!" та "Зе-ідіот Руслан Стефанчук, ПНХ зі своїми антиконституційними парламентськими виборами 2023 року!", у законотворчому процесі самостійно й кроку не ступає, та, власне, самим МЗС України), що був прийнятий парламентарями в цілому 23.08.2023 конституційною більшістю (його підтримали 320 депутатів) і того ж дня підписаний Головою Верховної Ради України й переданий для опублікування (правда, Зе-«слуги народу" віддали за нього чомусь лише 197 голосів із 235-и: 22-є "слуг" були відсутні та 16 – просто не голосували – видно їм байдужі питання деокупації, реінтеграції і відновлення Кримського півострова) й таким чином став Постановою Верховної Ради України "Про Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" № 3333-IX від 23 серпня 2023 року, яка, зокрема, гласить:  

   "Верховна Рада України постановляє:

   1. Схвалити Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя (додається)…

   3. Рекомендувати Кабінету Міністрів України враховувати положення Заяви (таку рекомендацію український парламент міг зробити і Президенту України, оскільки має на це право згідно статті 85 Конституції України: "До повноважень Верховної Ради України належить:… 5) визначення засад внутрішньої і зовнішньої політики…; 33) здійснення парламентського контролю у межах, визначених цією Конституцією та законом" – виділено Г. М.) при формуванні та реалізації державної політики у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, зокрема при підготовці відповідних проектів нормативно-правових актів.

   4. Ця Постанова набирає чинності з дня її прийняття".

   Сама ж Заява Верховної Ради України "Про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя", окрім інших, містить наступні норми: "Підтверджуючи відданість суверенітету, незалежності, єдності та територіальній цілісності України в межах її міжнародно визнаного державного кордону, включно з територіальними водами України…,

   спираючись на положення Конституції України, Закону України "Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України", Закону України "Про корінні народи України", Стратегії деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, затвердженої Указом Президента України від 24 березня 2021 року № 117/2021 (дана Стратегія при наявності внутрішнього протиріччя наголошує: "4. Цілями державної політики щодо забезпечення деокупації тимчасово окупованої території та її безпечної реінтеграції є:

   відновлення територіальної цілісності України у межах її міжнародно визнаного державного кордону, забезпечення державного суверенітету України (його забезпечення можливе тільки при розміщенні на всій деокупованій українській території потужних компонент всього українського війська й ЗСУ, як найпотужнішої компоненти усіх Сил оборони і безпеки України, в першу чергу: гіркі уроки 2014 року та всіх наступних років аж до початку повномасштабного кацапського збройного вторгнення на українську територію, про котрі йдеться у моїх дослідженнях "Листи небайдужого… Або перемога, або наша смерть!", "Маразм української влади продовжується, а РоССія на цьому тлі готується до широкомасштабної війни проти України!" + "Ч. 2" + "Ч. 3" + "Ч. 4" + "Ч. 5" + "Ч. 6" + "Ч. 7" + "Ч. 8" + "Ч. 9" + "Ч. 10", "Попередження з минулого. Уроки для України" й "РоССія, Путін і "руССкій мір", ПНХ та здохніть уже нарешті!" (тут уже йдеться й про початок повномасштабного вторгнення), не повинні повторитися більше ніколи – виділення та примітка Г. М.)

   9. Україна залишає за собою право застосування всіх передбачених міжнародним правом і національним законодавством засобів захисту прав і свобод людини, національних інтересів, відновлення територіальної цілісності України у межах її міжнародно визнаного державного кордону та забезпечення державного суверенітету (покладатися на його забезпечення лише силами МВС України (назва моєї роботи "Фільтрація, або Таких "правоохоронців" – на мило!" не потребує додаткового пояснення), котрому підпорядковані Національна гвардія України (моя стаття "Про колізії з Державною прикордонною службою України і не тільки…" стосується й НГУ), Національна поліція України (найменування мого матеріалу "НПУ – це Національна поліція Вітчизни чи Національна поліція олігархів, брехунів і шльондр?!" теж говорить саме за себе) й Державна прикордонна служба України (моя аналітична праця "Від Литвина до Дейнека, або Куди котиться Державна прикордонна служба України…" + "Ч. 2" + "Ч. 3" + "Ч. 4" + "Ч. 5" + "Ч. 6" + "Ч. 7" показує наявність у неї серйозної хвороби), про що нижче заявляє Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко, та СБУ (мої дослідницькі публікації "І навіть це таки дійшло!", "СБУ – це Служба безпеки Вітчизни чи Служба безпеки олігархів, брехунів і шльондр?!", "Оце – обличчя Зе-влади!", "СБУ, візьмися за цю антиукраїнську тупу п…зду та й за всіх їй подібних п…зд і х…їв в Україні!" + "Ч. 2" + "Ч. 3" + "Ч. 4" + "Ч. 5", "Тепер зрозуміло чому досі не було належної боротьби з внутрішнім ворогом, бо Зе не давав команду!", "Це – не вирок, а насмішка, або Чим ОГП і СБУ тішаться, як дурень цвяшком?" та "СБУ, чому тільки тепер?!" показують, що всередині неї теж не все добре; й це далеко не весь перелік моїх робіт, які демонструють наявність внутрішніх проблем у зазначених державних структурах), тобто правоохоронних відомств, буде помилковим і шкідливим підходом, оскільки їхніх сил та ще й з їхніми внутрішніми негараздами без ЗСУ для цього буде катастрофічно недостатньо – виділення й примітка Г. М.)…

   13. Україна відстоює принцип денуклеаризації і демілітаризації Кримського півострова (враховуючи пункти 4 й 9 та мої примітки до них принцип демілітаризації Криму якраз і вносить вказане мною вище протиріччя в цитовану тут Стратегію деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя – виділення й примітка Г. М.)…

   97. Очікуваними результатами реалізації Стратегії є:

   відновлення територіальної цілісності України у межах її міжнародно визнаного державного кордону, забезпечення державного суверенітету України та розбудова миру й безпеки (ще раз наголошую, що це неможливо без постійної дислокації на всій деокупованій українській території потужних компонент всього українського війська, найперше ЗСУ – виділення та примітка Г. М.);

   повна безпекова, правова, політична, економічна, екологічна, інформаційна, гуманітарна і соціальна реінтеграція тимчасово окупованої території…;

   зміцнення національної стійкості України;

   посилення спроможностей органів сектору безпеки і оборони України…;

   сталий розвиток територій, які стали об'єктом збройної агресії Російської Федерації проти України (підкреслюю уже вкотре, що всі оці крайні 4 підпункти є неможливими без присутності на зазначеній українській території всього українського війська й головне – ЗСУ – Г. М.)" – Г. М.)…,

   Верховна Рада України заявляє:…

   відновлення територіальної цілісності України в межах її міжнародно визнаного державного кордону, у тому числі деокупація Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, а також забезпечення державного суверенітету України (щоби не повторюватися, закликаю дивитися мої примітки угорі – виділення і примітка Г. М.) є ключовою умовою завершення війни…;

   після відновлення контролю над Кримським півостровом Збройні Сили України та інші складові Сил безпеки і Сил оборони розгортатимуться і діятимуть на території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, зважаючи на необхідність забезпечення безпеки України та всього Азово-Чорноморського регіону (дана норма повністю співпадає із викладеним вище моїм баченням забезпечення державного суверенітету України, а затверджена Указом Президента України № 117/2021 "Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 11 березня 2021 року "Про Стратегію деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" від 24 березня 2021 року Стратегія деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя такого чіткого пункту, на жаль, не містить – виділено Г. М.)…".

   А зараз я продемонструю, як на Постанову Верховної Ради України "Про Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" № 3333-IX від 23 серпня 2023 року з рекомендацією Кабінету Міністрів України враховувати положення Заяви Верховної Ради України "Про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" реагує член Кабінету Міністрів України Міністр внутрішніх справ України Ігор Клименко: "На деокупованих територіях Збройних Сил не буде, там будуть підрозділи Національної гвардії, прикордонної служби та поліції" («Цензор.Нет": інтерв'ю "Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко: "Контрабандисти переключились із цигарок і спирту на перекидання через кордон людей. Це величезні кошти, і ризику менше", 23 серпня 2023 року о 12:00; очевидно, що Міністру Клименку начхати на Постанову Верховної Ради України № 3333-IX від 23 серпня 2023 року, котра спирається на положення Конституції України – виділення й примітка Г. М.).

   І після цього подивимося на позицію Президента України – Верховного Головнокомандувача ЗСУ Зе, заявлену ним у його виступі на 3-у саміті Кримської платформи (в кримському контексті мій допис "Брехуни – у владі, або Зе не виконав одну з найважливіших своїх обіцянок!" є дуже цікавим): "Крим буде деокупований. Як і всі інші частини України, які зараз поки що, на жаль, під окупантами… Україна не торгує територіями, бо Україна не торгує людьми. Крапка на цьому!..

   Як частина економіки України Крим буде частиною глобальної економіки, і сьогодні ми робимо перший такий економічний крок. Ми підписуємо перший документ із компаніями, які готові прийти в Крим за Україною… На саміті – …Vodafone…, Lifecell (оце й усе, себто ані пари з уст Зе – про забезпечення – ким, чим та як – українського державного суверенітету на всій згодом деокупованій території України включно із Кримом навіть відповідно до затвердженої ним же самим недосконалої Стратегії деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, не кажучи вже про Постанову Верховної Ради України "Про Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" № 3333-IX від 23 серпня 2023 року, дотримуючись таким чином хибної точки зору, натомість Зе каже, що до Криму для його економічного розвитку готові прийти різні іноземні компанії (ніколи вони до нього не зайдуть, якщо не матимуть гарантій надійного захисту українського суверенітету над ним, а такий захист можуть забезпечити лише ЗСУ, яким допомагатимуть інші складові Сил оборони й безпеки України) і конкретно називає дві з них, котрими йому особливо пишатися не варто, бо британська компанія "Vodafone"… була прикриттям (франчайзером) для російської компанії "МТС" (франчайзи), яка, щоби заховати себе в Україні після вторгнення на українську землю РоССіі, уклала з британцями цікаву оборудку – договір франчайзингу, після чого оператор мобільного зв'язку "МТС Україна" у власності росіян став просто називатися "Vodafone Україна" із тими ж самими російськими власниками…, тому, як на мене, "Vodafone" тут постав для української сторони у не зовсім привабливому вигляді, маскуючи компанію агрєSSора РоССіі своєю маркою і дбаючи таким чином тільки про свої прибутки й через них нехтуючи завданими Москвою стражданнями Українському народові", а затурецько-нідерландською компанією "Lifecell" маячить російська "Alfa Group", про що детально розповідає мій дослідницький матеріал "ми торгуємо"… національною безпекою України?" + P. S. + P. Р. S. + P. Р. Р. S. – Г. М.)…" (Офіційне інтернет-представництво Президента України: "Росія спричинила ізоляцію Криму, ми повернемо для Криму весь світ – виступ Президента на третьому саміті Кримської платформи", 23 серпня 2023 року о 17:35).

   А що в даній ситуації думає фігурант моєї аналітичної роботи "Як цей клієнт на самокаті виявився прем'єром…"? Або від Гончарука – до Шмигаля і, вкупі з брехнею та брехунами, до…" Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль – очільник КМУ, котрий – уряд – згідно ч. 1 статті 113 Конституції України "є вищим органом у системі органів виконавчої влади" й згідно ч. 3 цієї ж статті "у своїй діяльності керується цією Конституцією та законами України, а також указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України"? А думає він ось що (фактично так само, як і Зе, виходячи зі Зе-Стратегії деокупації та реінтеграції тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим та міста Севастополя й виступу Зе на 3-у саміті Кримської платформи): "Сьогодні ми щиро віримо, що наш прапор знову підніметься над українським Сімферополем, Севастополем, Ялтою та іншими містами українського півострову. Крим буде частиною великої сильної та європейської України… Хочемо перетворити півострів із військової бази на курорт, де можна відпочивати цілий рік (і хто ж круглорічно буде цей курорт захищати від російського ворога?! – Г. М.)… Деокупація Криму та демонтаж Кримського мосту створять умови для повернення безпечного мореплавства в Чорному та Азовському морях (і хто ж ці умови забезпечуватиме, якщо у Криму й на всьому українському морському узбережжі не буде ЗСУ?!; і все оце сказане главою КМУ свідчить, що він не керується Постановою Верховної Ради України "Про Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" № 3333-IX від 23 серпня 2023 року, як того вимагає ч. 3 статті 113 Конституції України – Г. М.)" (Урядовий портал: "Денис Шмигаль: Крим буде частиною великої сильної та європейської України", 23 серпня 2023 року о 21:29).

   Й знову повертаємось до Зе: "…наша мета – це повна деокупація нашої землі. Повна, включно з Кримом (і на цей раз – жодного слова про те, що забезпечення українського державного суверенітету на всій згодом деокупованій території України, включаючи Крим, буде неможливим без знаходження там потужних компонент всього українського війська, ЗСУ в першу чергу, бо без ЗСУ ніякого суверенітету не буде, як свідчить моє есе "Льод тронулся, нєгоспода руССкіє окупанти! Уже й Херсон звільнено від вас і все наше буде звільнено!", але й очікувати іншого від ВГ ЗСУ, про котру розказує моя аналітична праця "Зе – це не Верховний Головнокомандувач (ВГ) ЗСУ, а Верховна Ганьба (ВГ) ЗСУ!", не доводиться – Г. М.)" (Офіційне інтернет-представництво Президента України: "Президент на парламентському саміті Кримської платформи: наша мета – повна деокупація нашої землі, включно з Кримом; маємо її реалізувати", 24 жовтня 2023 року о 13:15).

   Й у подальших виступах Президента України Володимира Зеленського – "героя" моєї статті "Ганьба – ухилянт від мобілізації до ЗСУ вітає українських воїнів із Днем ЗСУ!" та Прем'єр-міністра України Дениса Шмигаля, де фігурують питання майбутньої долі всієї деокупованої території України, я не зустрічав однозначного твердження про те, що на ній буде потужно представлене українське військо й головно ЗСУ – основний стовп української суверенітету, а це, в свою чергу, підтверджує той факт, що вони нехтують Постановою Верховної Ради України "Про Заяву Верховної Ради України про пріоритетні напрями державної політики України у сфері деокупації, реінтеграції і відновлення Автономної Республіки Крим та міста Севастополя" № 3333-IX від 23 серпня 2023 року всупереч Конституції України, але ПреЗедент зневажає Основний Закон України вже не вперше, як можна дізнатися із мого дослідження "Вбивця Конституції України Зе продовжує витирати об неї ноги!", а Зе-Прем'єр-міністр, мабуть, надихається прикладом ПреЗедента.

   Ну що ж, факти є безспірними: Зе зі своїм відповідальним перед ним КМУ, як гласить ч. 2 статті 113 Конституції України, на чолі із Зе-Шмигалем, виходячи з викладеного вище, нічого не говорять про те, як вони забезпечуватимуть український державний суверенітет на всій згодом деокупованій території України (невже Зе-влада хоче звільнити українські землі і від ЗСУ після їхнього звільнення від руССкіх окупантов?!), а на Верховну Раду України 9 скликання надії все ж таки малувато (прийняття Постанови Верховної Ради України № 3333-IX від 23 серпня 2023 року ще нічого не означає, підтвердженням чому є показане угорі нехтування нею ПреЗедентом та Зе-Прем'єр-міністром), бо якщо Зе категорично заборонить своїм парламентським "слугам народу" голосувати за ту чи іншу законодавчу норму, то їхня абсолютна більшість через страх перед ним його послухає, й без них Верховна Рада України нічого не прийме, оскільки Зе-«слуги" мають у ній більшість кількістю 235 депутатів при мінімально необхідних для ухвалення рішення 226-и голосах.

   І все ж таки цікаво, а ЗСУ – українському щиту, без якого незалежна Україна не існуватиме, бо 

                                                        Нікіта Тітов. Facebook, 06.12.2022. 

знову стане московитською колонією, там – на всій в перспективі деокупованій українській території разом із Кримом – буде місце чи Московія – РоSSія після своєї майбутньої поразки у розпочатій нею неспровокованій антиукраїнській війні вже більше не становитиме загрози для України?! Застерігаю Зе-владу й усіх її наступниць від такого згубного підходу, вище чітко продемонстрованого Міністром внутрішніх справ України Ігорем Клименком та менш чітко – Президентом України – Верховним Головнокомандувачем ЗСУ Зе та Зе-Прем'єр-міністром України Шмигалем, і наголошую, що кацапська Московія буде вічним ворогом України, як доводить моя публікація "РоССіянє – про українців: "Іх нужно убівать, рєзать, душіть". Усім москворуССкопоніматєлям присвячується…", й становитиме загрозу для неї – моєї рідної Батьківщини, поки не розвалиться (мої дослідження "Миротворець" РоSSія  повинна зникнути з карти світу, або РоSSійскійРайх має бути зруйнований! Смерть роSSійскім/руССкім агрєSSорам-окупантам!" + Ч. 2 + Ч. 3 та "Україна переможе РоССію й вижене її зі своєї території! А що далі?" + "Ч. 2" + "Ч. 3" це аргументують), хоча такого фіналу Московії ймовірно доведеться чекати ще досить довго, але я був би дуже радий помилитися щодо необхідного часу для розвалу ненависної мені РоSSіі – оплота роSSійского/руССкого вєлікодєржавного шовініZма-націZма-рашіZма, без котрого – розвалу – увесь світ не матиме спокою!