Читайте початок статті, ч. 2, ч. 3

   Й) «Служба безпеки провела контррозвідувальні заходи на території Чернівецько-Буковинської єпархії УПЦ (МП). У результаті слідчих дій правоохоронці виявили документи, які підтверджують наявність російського громадянства у керівництва єпархіальних структур. Також викрито листування керівників єпархії зі своїми московськими кураторами, в яких вони отримують „методички“ щодо „особливостей“ проведення церковних літургій після повномасштабного вторгнення. Представники РПЦ ставили завдання займатися дезінформацією щодо суспільно-політичної обстановки в Україні та ситуації на фронті. Зокрема, вимагали від священників УПЦ заперечувати збройну агресію рф в Україні, розповідати про нібито утиски „московської церкви“ тощо (виділено Г. М.).

   Служба безпеки України знайшла і склади з оптовими партіями прокремлівської літератури, яка вихваляє країну-агресора та закликає підтримати окупантів.

   Крім того, під час огляду комп'ютерів керівництва єпархії виявлено фотокопії посвідчень рашистів, які брали участь у бойових діях проти українських військ. Серед таких документів – посвідка „героя росії“, підписана міністром оборони рф за „захоплення Криму“ у 2014 році (виділено Г. М.).

   Наразі у межах кримінального провадження, розпочатого слідчими Служби безпеки за ч. 2 ст. 111 (державна зрада) Кримінального кодексу України, тривають процесуальні дії», – сказано в повідомленні «СБУ перевірила приміщення УПЦ (МП) на Буковині: знайшли методички з москви, російське громадянство та посвідчення окупантів», опублікованого вебсайтом спецслужби 25 листопада 2022 року;

   К) Рада національної безпеки і оборони України у своєму Рішенні «Про окремі аспекти діяльності релігійних організацій в Україні і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 1 грудня 2022 року, введеному у дію Указом Президента України № 820/2022 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 1 грудня 2022 року „Про окремі аспекти діяльності релігійних організацій в Україні і застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)“ від 1 грудня 2022 року, зазначила: „3. Службі безпеки України разом з Національною поліцією України та іншими державними органами, до компетенції яких відносяться питання у сфері забезпечення національної безпеки, активізувати заходи з виявлення та протидії підривній діяльності російських спеціальних служб у релігійному середовищі України (в перекладі із канцелярської мови на людську вислів «активізувати заходи» означає, що до того часу СБУ, НПУ + відповідні інші державні органи у вказаному напрямку працювали погано – виділення й примітка Г. М.).

  1. Підтримати внесені Службою безпеки України пропозиції (виділено Г. М.) щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій).
  2. Застосувати персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до фізичних осіб (виділено Г. М.) згідно з додатком (відповідно до Закону України «Про санкції»: 1) блокування активів – тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними (виділено Г. М.);

   2) обмеження торговельних операцій (повне припинення);

   3) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);

   4) запобігання виведенню капіталів за межі України (виділено Г. М.);

   5) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;

   6) анулювання або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, анулювання чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами (виділено Г. М.);

   7) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;

   8) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України (повна заборона);

   9) заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності (виділено Г. М.);

   10) анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів з питань укладення договорів чи угод;

   11) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення;

   12) заборона на набуття у власність земельних ділянок (виділено Г. М.)  терміном на п'ять років до наступних осіб: 1) бізнесмен, клірик УПЦ (МП – Г. М.) Новинський Вадим Владиславович; 2) намісник Свято-Успенської Києво-Печерської Лаври УПЦ (МП – Г. М.), митрополит Вишгородський та Чорнобильський Павел (Лебідь Петро Дмитрович); 3) так званий «митрополит Сімферопольський і Кримський РПЦ» (Швець Ростислав Пилипович); 4) так званий «єпископ Бахчисарайський, вікарій Сімферопольської єпархії РПЦ» (Чернишов Костянтин Валерійович); 5) так званий «єпископ Джанкойський і Роздольненський РПЦ, керуючий Джанкойською єпархією» (Овсянніков Олександр Олександрович); 6) так званий «архієпископ Ровеньківський і Свердловський РПЦ» (Таранов Олександр Борисович); 7) митрополит Ізюмський і Куп'янський УПЦ (МП – Г. М.) (Іванов Олег Олександрович); 8) єпископ Роменський і Буринський УПЦ (МП – Г. М.) (Маслєнніков Олексій Олександрович); 9) так званий «єпископ Коктебельський РПЦ, вікарій Феодосійської єпархії» (Опанасенко В'ячеслав Олександрович); 10) керуючий Феодосійською єпархією УПЦ (МП – Г. М.), митрополит Платон (Удовенко Володимир Петрович) – Г. М.).

  1. Кабінету Міністрів України разом зі Службою безпеки України та Національним банком України забезпечити реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених пунктом 5 цього рішення (виділено Г. М.)“.

   Після Указу Президента України № 820/2022 Офіційне інтернет-представництво Президента України  1 грудня 2022 року опублікувало також і матеріал „Ми гарантуємо Україні духовну незалежність – звернення Президента Володимира Зеленського“, де Зе заявив: „…відбулося засідання РНБО. Засідання, на якому ми розглянули численні факти зв'язків окремих релігійних кіл в Україні з державою-агресором (виділено Г. М.). На жаль, навіть російський терор і повномасштабна війна не переконали деяких діячів у тому, що варто подолати спокусу зла. Що ж, маємо створити такі умови, коли будь-які залежні від держави-агресора діячі не матимуть жодної можливості маніпулювати українцями й послаблювати Україну зсередини (виділено Г. М.).

   Отже, перше. РНБО доручила уряду внести на розгляд Верховної Ради законопроект щодо унеможливлення діяльності в Україні афілійованих із центрами впливу в Російській Федерації релігійних організацій (виділено Г. М.).

   Друге. Державній службі з етнополітики та свободи совісті – забезпечити проведення релігієзнавчої експертизи Статуту про управління УПЦ на наявність церковно-канонічного зв'язку з Московським патріархатом і за необхідності – вжити передбачених законом заходів.

   Третє. Забезпечити перевірку наявності правових підстав та дотримання умов користування релігійними організаціями майном, яке перебуває на території Національного Києво-Печерського історико-культурного заповідника (виділено Г. М.)

   Потребуємо підвищення статусу й посилення можливостей Державної служби з етнополітики та свободи совісті. Відбудеться реформа цієї структури, яка дасть їй змогу реально захищати права та законні інтереси українців і держави.

   Цими та іншими рішеннями ми гарантуємо Україні духовну незалежність (не знаю, хто Зе переконав у цьому, але сказано правильно – виділено Г. М.)«;

   Л) 2 грудня 2022 року вебсайт СБУ розмістив замітку „СБУ повідомила про підозру митрополиту Кіровоградської єпархії УПЦ (МП), який виправдовував захоплення Криму“: „Служба безпеки зібрала беззаперечні докази вини колишнього керівника Кіровоградської єпархії УПЦ (МП) у підривній діяльності проти України. Митрополит входив до найближчого оточення московського патріарха кирила, з яким координував поширення прокремлівських поглядів в регіоні. Для цього митрополит був на постійному зв'язку з очільником РПЦ і виконував його доручення щодо виправдовування російської агресії та захоплення частини території України, зокрема АР Крим. Вказівки з москви надходили у вигляді письмових циркулярів, а також під час особистих зустрічей на території рф (виділено Г. М.).

   Встановлено, що у церквах громади людям роздавали ворожу пропагандистську літературу, яку друкували багатотисячними накладами в типографіях країни-агресора. У цих книгах російські «автори» ставили під сумнів українську державність і вихваляли кремлівський режим.

   Під час обшуків на території єпархії правоохоронці виявили велику кількість ворожих друкованих матеріалів і документи із доказами листування з московськими «кураторами» (виділено Г. М.)

   На підставі зібраної доказової бази йому повідомлено підозру за ч. 1 ст. 161 (порушення рівноправності громадян залежно від їх расової, національної, регіональної належності, релігійних переконань, інвалідності та за іншими ознаками) Кримінального кодексу України“ (тепер головне, щоби згадані вище кримінальні провадження завершилися реальними судовими вироками із чималими термінами тюремного ув'язнення, бо у противному випадку все це виглядатиме звичайним окозамилюванням, але питання, чому контррозвідувальні заходи відносно російської церковної „пятої колони“ в Україні СБУ не здійснювала раніше, залишається відкритим – виділення та примітка Г. М.), хоча й нічого дивного тут немає, адже чи не все твоє керівництво від 1991 року було прихожанами РПЦвУ (свій – до свого по своє, коли куратори московських церковників КГБісти стали СБУшниками, а московські церковники так і залишилися московськими, але ж близькі душі все одно тягнуться одна до одної й прагнуть взаємосповідання): докладніше про дану проблему йдеться у моєму матеріалі „Оце – обличчя Зе-влади!“ (тут, між іншим, я обґрунтував антиконституційність Указу Президента України № 499/2022 „Про усунення І.Баканова від виконання обов'язків Голови Служби безпеки України“ від 17 липня 2022 року навіть і з посиланням на статтю 47 Дисциплінарного статуту Збройних Сил України, затвердженого Законом України „Про Дисциплінарний статут Збройних Сил України“ № 551–XIV від 24 березня 1999 року, котра гласить, що „невиконання (неналежне виконання) службових обов'язків, що призвело до людських жертв чи інших тяжких наслідків або створило загрозу настанню таких наслідків, є підставою для усунення такого військовослужбовця від виконання службових обов'язків. Рішення про усунення військовослужбовця від виконання службових обов'язків приймається прямим командиром (начальником). Про цей факт видається у триденний строк із дня прийняття посадовою особою такого рішення письмовий наказ про проведення службового розслідування (ну й де той наказ та де те службове розслідування? – виділення та примітка Г. М.)«, хоча і вважаю, що через некомпетентність Баканов узагалі не повинен був появитися в керівництві СБУ, але за його призначення на високі посади у СБУ несе відповідальність Зе, та наголосив, що „відсторонення Венедіктової й усунення Баканова – це повний правовий бєспрєдєл та повне правове невігластво Зе і його владної команди: Боже, врятуй Україну від цих ідіотів!“).

   Читайте закінчення статті – ч. 5