Я вам пишу не про інтеграли та підручники, а про психіатричний діагноз влади і суспільства. Ч.1.

Просто на шкільному матеріалі це — доступніше широким верствам. Дивіться внизу посилання.
Загалом то, я продовжую писати про масову, умисну, свідому, програмну ідіотизацію суспільства московщиною та її п'ятими колонами. Я конкретно писав про сьогоденні ідіотичні закони, писав про ідіотичну політику з епідемією ковід... Все це підтвердилось згодом життєвою практикою. Хоча я про таке писав з самого початку, — кожні 20-30 років на московії книги самих їх розумних людей гуманітаріїв збирають в бібліотеках і викидають на смітник як ідіотичну маячню. І настає новий цикл московитських антинаукових кретинських псевдотеорій. Це не якісь фантасмагорії-метафори-алегорії, це — реальність! За останні 100 років це було разів п'ять! Зрозуміло, що Україна була і зараз, через п'яті колони, ще залишається такою ж зоною лиха масової ідіотизації. Я писав про найактуальніші, найважливіші в державі речі, стосовно  ідіотизації, слабо вже діє, вже в самому розпалі епідемія оглуплення.  Потім вирішив спуститися до рівня школи... 
  По-перше, це, зрозуміло більш широким верствам населення, 
по-друге, є якийсь додатковий сором за оболванення саме дітей, ще й чужих дітей, і має бути якась реакція батьків на таке, 
по-третє, це — майбутнє країни, 
та ще тут у підручниках всі кретинізми задокументовані за датами, за авторами, за підписами міністрів, розтиражовані на всю країну доступні всім... Ще знаєте, в цій темі фігурує не якийся там невідомий чинуша, котрий прийшов хапнув і втік,... тут масово фігурують люди, які зображають з себе розумних, компетентних людей, щоб вчити інших. Спеціальність вимагає.
І ще раз, як на Троєщині кажуть — «Алльо!» Це — не про якихсь там глупих вчителів,... вони є просто репрезентантами усієї вертикалі влади від президента, прем'єра, міністра освіти, начальства в столиці, та по всіх обласним, районним центрам і містам! Мова не йде про вчительку яка помилилася! Мова не йде про якусь там одиноку  помилку друку.  Мова йде про масово загажені оболваненнями підручники, які пройшли всі «процедури перевірки», багаторівневі, добре оплачувані, всілякими експертами, яких дуже «антикорупційно» призначають на найвищому рівні владоможці та їх «куми». Про ці загажені десятками помилок підручники є багато публікацій в пресі і всі представники влади включно з президентами добре про це знають,... І нічого не роблять, або продовжують робити ще більш нісенітні призначення на відповідальні посади у системі освіти людей, з абсолютно невідповідною кваліфікацією. Я ще раз підкреслюю, це не щось там таке, — десяте, вторинне,... це — відповідально перед майбутніми поколіннями, це публічно, це виставляється на показ всій країні.  Якщо комусь так буде гарячіше, проблема не в тому, що там діточки щось в школі не так зрозуміють, а проблема в тому, що вчителі системно масово розповсюджують принципово неправильні антизнання дітям. І їх, вчителів, настільки затюкали і задурили, що вони не усвідомити цього не можуть, не заперечити начальству.

Це — відкрита, масово розтиражована, донесена до кожного села, інформація про повний навіть умисний кретинізм влади. Інформація про повну безвідповідальність влади  та про її глум над народом і країною. Це інформація про те, як некомпетентність влади дозволяє п'ятій колоні масово оболванювати людей в країні.

Для тих хто не читав мої статті повідомляю, — у мене їх багато за багатьма темами актуальних страшних негараздів в освіті та в країні. Їх можна знайти в моєму блозі.

За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:

Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89  
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo  

Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3 
Правда від Григоровича про визначений інтеграл: 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg 

Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.

ПРИМІТКИ:
 ** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям «число 5», і поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів». Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).