Відкритий глумливий лист Президенту України та Президенту Національної академії наук України.

Є дуже багато знань, які всі вчили навіть в школі, і їм здається що вони все добре розуміють,... але це насправді іноді просто — ілюзія. Ці знання які відомі людству сотні років, спеціально підготовлені і оброблені, щоб всілякі треті недружні країни отримували лише ілюзію цих знань. При чому часто це стосується фундаментальних базових знань. А місцеві наукові елітки настільки недолугі, настільки симулякрові та оболванені, що навіть не можуть здогадатися, що щось — не те, не так.
Є такий шлях тримання в дурнях, коли людям  надаються неправильні визначення, люди не отримують адекватного сутнісного розуміння поняття... Але потім вони як бізябки можуть користуватися цим поняттям з довідників, підставляти числа у  кількох типових задачах. І тоді вже цим людям здається,  що вони не тільки «розуміють» це базове поняття... Їм навіть здається: «Та ви що, я це використовую це кожен день на відповідальній практиці!!!» 
Так насправді людина часто виконує «роботу секретарки», заповнює якусь «картку» по формулі... А їй здається що вона щось робить «наукове».

 Цією статтею я роблю «пред'яву», підозру, звинувачення. Я стверджую, що увесь минулий совок і Український уряд зараз масово продукує фіктивні псевдо-знання, схвалює їх і масово розповсюджує їх серед учнів і студентів в підручниках.  
При чому тисячі викладачів приймають у цьому участь. Що свідчить про те, що вони сутнісно не розуміють навіть базових фундаментальних речей в «своїй науці», навіть в такій універсальній науці, як математика, в самих її основах. До речі, я вже це показував на прикладі логіки, де проХВесори у різних підручниках схвалених урядом замість викладання правильного мислення саме розповсюджують, поширюють приклади абсолютно не правильного мислення.

Я вже наводив приклад, коли москалі розповсюджували по СРСР математичний довідник де вони змінили на неправильне визначення базового поняття математики, — визначеного інтегралу. Ця стаття ЗНАЧНО-ЗНАЧНО ВАЖЛИВІША І МАСШТАБНІША. Тут я навожу приклад, коли У ВСІХ ПІДРУЧНИКАХ і У ВСІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ дітям та юнацтву дають оманливе, неправильне визначення  одного з базових фундаментальних понять  інтегрального числення. Ну і, окрім того, їм вбивають в голови приклад дурного, абсолютно неправильного методу визначення понять взагалі. 

Основна частина. Поїхали! 

Мова піде про математичне поняття «первісна» (рос. — «первообразная») яке є базою, фундаментом розуміння і використання інтегралів. Це мабуть у всіх підручниках десь на рівні 11-го класу. Це не просто поняття для 11-го класу, це поняття яке потім далі обов'язково йде в освіту кожного інженера чи математика у всіх ВНЗ. Кому треба, просто задайте у Гуглі: «математика первісна підручник». Там знайдете купу-купу підручників з таким  абсолютно неправильним, фіктивно-оманливим софістичним «визначенням». Ще раз підкреслюю: на цьому понятті базується все подальше розуміння інтегрального числення, що є головною базою для інженерів та вчених. З такою міною-бомбою в освіті, далі для більшості йде саме як у нас у совку/пост-совку, — «математика» і «наука» без розуміння інтегралів, ... чиста симулякрія без реальних результатів. Система псевдо-освіти, де тисячі дурнів продукують сотні тисяч нових дурнів-невігласів. 
Щоб ще більше адекватно усвідомлювати ситуацію (рівень і масштаб дебілізму) з совковою москальською псевдо-наукою, підкреслюю, що мова йде про математичне поняття яке використовується з 17 століття.

Зазвичай, мабуть всюди, це «визначають» схвалено міністерством освіти приблизно так:
---Визначення. Первісною від даної функції f(x) називається така функція F(x), похідна якої дорівнює даній функції f(x) :  F"(x) = f(x).---
Поїхали: що тут не так?  Визначення (определение), це коли ми вводимо нове поняття і ВИЗНАЧАЄМО ЙОГО ЧЕРЕЗ ВЖЕ ВІДОМІ НАМ ПОНЯТТЯ. Яка навпаки маячня робиться у цьому коротенькому легко зрозумілому "визначенні"? Ми хочемо визначити невідому учням функцію F(x). Тут проХВесори кажуть учню: щоб ти зрозумів що таке невідома, незрозуміла тобі первісна функція F(x), ти візьми цю невідому тобі первісну функцію F(x), знайди від неї похідну, звір, щоб вона  дорівнювала відомій тобі функції f(x), якщо дорівнює, оце значить вона і є. Де ж він візьме невідому, незрозумілу йому функцію??? Він ще і її визначення навіть не отримав!!!
Це мега-дебільна софістика. Ще знаєте, полудурки іноді наводять тінь на плетінь, коли "визначають" завуальовано нове невідоме поняття через інші невідомі поняття, а тут нове невідоме поняття визначається взагалі саме через себе. Це відкритий стриптиз, безсоромний дебілізм всіх хто продукує такі "визначення". 

Така фразочка в логіці і в математиці може зійти за властивість ПЕРВІСНОЇ, коли ми вже знаємо, що це таке "первісна", зрозуміли попередньо справжнє визначення, знаходимо її, беремо і впевнюємось  що така властивість виконується. Ну максимум, це можна назвати методом знаходження первісної для дуже окремих видів аналітичних функцій. Але ніяк ми не можемо брати функцію, визначення якої ми навіть ще не отримали, знаходити від "неї" невідомо як, невідомо від чого похідну і потім щось там визначати. Це чистий кретинізм, розтиражований по всіх підручниках математики. До речі не тільки в совку і пост-совку. Але саме українську Національну академію наук, українське Міністерство освіти МОЖНА І ТРЕБА ЗВИНУВАЧУВАТИ конкретно в тому, що вони свідомо розповсюджують, під виглядом "науки" неправильно дурню учням і студентам. Чому? А тому, що я їх ВЖЕ проінформував саме цією статтею, про цей дурочкуватий безлад-обман-симулякрію, професійну невідповідність, дебілізм підручників, некомпетентність проХВесорів навіть на рівні 11 класу математики.

Зрозуміло що це визначення є якимось рептилоїдним прикладом того, як таку величезну кількість вчених, викладачів, фахівців і студентів можна так довго тримати в дурнях. 

При чому я підкреслюю, я не є прихильником чи адептом "теорії заколоту/змови"!!! Я чисто є прихильником класичної науки! Це просто — проста елементарна логіка, котра 100 років заборонена для викладання у школах комуняцькими москалями. Нові невідомі поняття визначається через вже відомі зрозумілі поняття,... ніяк не інакше!

До чого тут Президент Зеленський? Міністри? Академія? Просто я публічно повідомив про масове шахрайство і обман народу, ворожий масштабний саботаж системи освіти у фундаментальних речах, які здійснюються за участю вищих державних органів і це абсолютно проти-законно, і якщо  це буде продовжуватися після того, як  про це мною заявлено і очевидно зрозуміло, це вже буде злочином, масштабним шкідництвом, державним злочином з ознаками державної зради... та ще і під час війни (враховуючи над-величезну важливість цього поняття для широкого спектру вкрай необхідних країні фахівців). Відсьогодні це вже буде свідома участь у масовому оболваненні і дезінформуванні громадян України. Не слід комплексувати, бо це звинувачення, зрозуміло, стосується і всіх попередніх керівників.

Примітка: правильне вміняєме визначення шкільного поняття "первісна", це — не складна задача для нашого часу, але якщо ви не знайдете в академії наук надійних фахівців з гарними зарплатами,  пенсіями і регаліями, стосовно цього, звертайтеся — я радо допоможу.

Ну заодне, я вам нагадую що заяви Григоровича про масову пост-совкову, пост-москальську ідіотизацію населення України це — не якась абстракція, це — не шизофренія, а  реальність з купою силенною очевидного фактажу.

https://uk.wikipedia.org/wiki/Первісна