Чи треба буде всіх викладачів математики старших класів і перших курсів ВНЗ судити і саджати в тюрми? Ч.1.

Злочин непомітний але дуже-дуже масштабний. В чому саме злочин? Система математичної освіти в останніх класах школи і на перших курсах ВНЗ масово оболванює студентів. Люди просто взяли і підмінили основне фундаментальне поняття математики (невизначений_інтеграл — «НІ») який є у всьому цивілізованому світі, на зовсім інше поняття з іншої категорії. Використовують вони його точно так же як і в цивілізованих країнах, але це зовсім інше поняття і до нього навіть неприйнятні операції, які вживаються до «НІ» у світі. Тобто цією подальшою практикою і задачами, учням вдолблюються в голови абсолютно неправильна логіка вживання математичних понять і операцій до них. Студентам вдовблюються збочене, неправильне розуміння логіки, теорії множин і математики. Найкращим, найпросунутішим студентам які захочуть займатися наукою і захочуть вивчати інтеграл глибше, робити з інтегралом просунуті маніпуляції, такі неправильні визначення стоять жорстоким бар'єром не впуску у спеціальність. Діти повертаються до визначення, а там замість «НІ це будь-яка первісна функція», написано що це «ціла множина (сукупність) функцій» до якої (до множини функцій) неприйнятні алгебраїчні операції — складання, множення, диференціювання,... Серед студентів і фахівців у спілкуванні утворюються такий стан розумової гроги, що люди розуміють якісь окремі шматочки, але звести це до купи у нормальні концепції вони принципово не здатні. Людям цим шкідництвом навіяно і вбито в голову, що в математиці НАЧЕБТО можна робити що попало, які попало в дії, не звертаючи увагу на навіть на категорії понять...
Таким дуже хитрим маневром найкращі учні і студенти робляться в майбутньому НАУКОВИМИ ТА ІНЖЕНЕРНИМИ ІМПОТЕНТАМИ. А для начальства і чиновників ця проблема просто не зрозуміла бо вони в ній не розбираються. Більше того, ця прихована диверсія ще масово прикривається тим, що люди невеликих здібностей можуть якось елементарно нормально вживати таблиці невизначених інтегралів. Просто на рівні коли вони елементарно підставляють числа у знайдену в таблиці формулу (працюють калькуляторами). 
Коли хтось скаже, що тут є диверсія шкідництво, неправильне викладання, знайдеться десяток людей навіть після «технікумів» які скажуть, що все — нормально, ми нормально використовуємо і «розуміємо» інтеграли... У цьому хитрість і коварство цієї інформаційної диверсії-міни проти держави і нашого народу. 

ПІДКРЕСЛЮЮ :
 - ЦЕ НЕ Я — ЯКИЙСЯ ДИВАК-ШИЗОФРЕНИК, ЯКИЙ ЗАПЕРЕЧУЄ НАУКУ, це у нас масове оболванення дійшло до того, що в нас у країні у підручниках дуже важливі фундаментальні визначення НЕ ТАКІ ЯК В УСЬОМУ ЦИВІЛІЗОВАНОМУ СВІТІ, а ідіотично-дуркуваті НЕПРАВИЛЬНІ, ЯКІ НАМ НАВ'ЯЗАЛИ ШКІДНИКИ І  ІНФОРМАЦІЙНІ ДИВЕРСАНТИ З МОСКОВІЇ.
 - ці НЕПРАВИЛЬНІ визначення «НІ» прямо зараз розповсюджені майже У ВСІХ УКРАЇНСЬКИХ ВІДПОВІДНИХ ПІДРУЧНИКАХ МАТЕМАТИКИ.
 - аналогічно неправильні визначення і поняття введені в Україні в багатьох предметах не тільки в математиці
 - в мене вже достатньо є опублікованих статей, де вказані такі неправильні визначення і заплутуючі псевдо-пояснення в математиці, логіці, філології
 - до того як я наполегливо публікував цю інформацію, державним чиновникам які саме одобрюють ці заплутуючі підручники, ще можна було казати, що не догледіли, були не в курсі. А зараз вже після моїх публікацій, бездіяльність стосовно цього питання стоїть на конкретній межі СЕРЙОЗНОГО ЗЛОЧИНУ, ШКІДНИЦТВА, ДЕРЖАВНОЇ ЗРАДИ.

  Особливо ці проблеми загострилися у нинішній скрутний ситуації, коли за відгуками багатьох людей, якість викладачів значно погіршилася, в тому числі від того що середні рівні зарплат серед вчителів математики і, скажімо, програмістів незрівнянні при схожих необхідних здібностях. А тут ще і в українських підручниках розтиражовані просто принципово неправильні визначення фундаментальних понять...
 
 ДАЛІ БУДЕ...
 
За основними моїми статтями викриттями можете подивитися тут:

Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89 
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2 
Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3  
Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.

ПРИМІТКИ:
 ** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям «число 5», і поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів». Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).