ДЛЯ НЕ МАТЕМАТИКІВ навіть. В КІНЦІ ВАЖЛИВИЙ АНОНС НАСТУПНОЇ СТАТТІ.
Перші два абзаци для тих, хто вперше стикається з цією моєю темою про неправильні визначення понять для українських дітей.
Дивіться, я від студентства розумів, що я поганенько розумію інтеграли. Хоча приклав до цього досить зусиль. Ні, зрозумійте я їх використовував, вирішував задачі, гарно складав екзамени, навіть використовував їх у наукових роботах, але моє розуміння їх було непрозоре. Я розумів, що воно чомусь обмежене. У мене не було легкого і чіткого сутнісного розуміння понять.
В мене особисто шлях був довгий і важкий до повноцінного розуміння інтегралів. Добре я їх зрозумів тільки після розумових стрибків, які зараз я називаю «деідіотизацією». Зрозумійте, для мене особисто, це був важкий шлях тому, що я йшов, я один проти купи професорів, купи підручників, купи математичних довідників, проти академій наук. Причому не в якійсь там екзотичній помилці, чи обдруківці, я йшов проти неправильних визначень, які ці постсовкові «проХфесори та „ака-деміки“ визначали і десятиліттями друкували у підручниках та довідниках. Наприкінці, після власної деідіотизації, мені прийшлось констатувати, що це, — просто купа бовдурів, реальних полудурків, які не розуміють і друкують неправильні визначення фундаментних понять стосовно інтегралів для всієї країни у найбільш авторитетних виданнях країни. ... Потім треба було набратися сміливості, щоб виступати з такими сенсаційними заявами „на межі“ самі розумієте чого... А от тепер я можу вам все це роз'яснити досить таки легко і просто, навіть для тих хто, взагалі не розуміється в математиці! Підкувалася риторика по цій темі. Повірте, — я правий, а купа професорів, доцентів, викладачів математики неправі десятиліттями! Та і просто зараз вже я знайшов авторитетну підтримку це — західна наука і освіта. Якби я з самого початку знав, що в нас не так як у них... Ехххх...

Дивіться я не якийсь там шизофреник, не звіхнутий, не „плоскоземельщик“, я чітко дружу з наукою, ... я вам це по темі прямо зараз докажу декількома реченнями. Я виступив проти напомаженої орди постсовкової Академії „наук“ з комуняцько-КДБ-істською круговою порукою і мені треба було шукати ДУЖЕ такі серйозні аргументи. Ось вони. Совки розповсюджували по республіках включаючи Україну неправильні математичні довідники. Але ж вам в більшості важко буде таке зрозуміти, але все одно — слухайте! 
 - Совкові визначення одних з найфундаментніших понять математики, — інтеграли визначають абсолютно інші поняття, не такі як на заході не такі як в США, в Британії, у Франції. Вони навіть з інших категорій понять, вони навіть за одиницями означення не відповідають, вони зовсім інші... 
 - Більше того, по деяких поняттях інтегралів визначення у шкільних підручниках зовсім інші ніж у ВНЗ, так прямо у ВНЗ дітям і кажуть: „забудьте ту дурню що вас вчили в школі“. 
 - ще більше того, у різних підручниках математики для 11 класу затверджених міністерством освіти, „визначений_інтеграл“ визначається абсолютно різними визначеними різних понять.
 - Визначення саме „невизначеного_інтегралу“ і у ВНЗ абсолютно НЕправильне, принципово не таке як на заході, принципово не правильне. Це не „інша школа математики“, бо далі в практиці, поняття використовується те саме, що й на заході. За визначенням йдуть властивості_поняття, і вони абсолютно не відповідають совковому визначенню, а відповідають правильному західному визначенню. Ці заявлені „властивості“ просто не виконуються для московитських совкових визначень. Все це детально розглянуто і розтлумачено у моїх чисельних статтях на цю тему, нижче я вам дам посилання. Навіть у теперішніх різних шкільних підручниках математики дається абсолютно різне визначення визначеного інтегралу. Підкреслюю, не по-різному сформульовані визначення, а постсовками визначається абсолютно різні поняття, інші визначення для зовсім інших „понять“, вірніше, визначення нікому не потрібних псевдопонять, які далі ніяк не використовуються, бо використовуються звичайні західні поняття. 

Глупуваті брехунці вам скажуть, що це, начебто — не справа математика визначати одиниці виміру, чи скажуть, що у нас — інша „школа“ математики, щоб відбрехатися. Вони просто брешуть. Це абсолютно справа математика, вміняємого математика розуміти, якою „мірою“ і якою „метрикою“ визначається та чи інша величина, якою він маніпулює. 

Якщо ви не вчили у ВНЗ математику, не розумієтеся на інтегралах, ви можете, і від поняття патріотизму, ви зобов'язанні, піти і показати мої статті вчителям чи викладачам  математики. БО ДІТЕЙ УКРАЇНИ ПРОСТО НАХАБНО ДУРЯТЬ, ПРОСТО СТАВЛЯТЬ ЗАТИК У ЇХ МОЖЛИВІЙ ПОДАЛЬШІЙ НАУКОВІЙ ТА ІНЖЕНЕРНІЙ КАР'ЄРІ. 

Стосовно назви просто процитую вам одну з моїх минулих статей, про те як за Януковича та Табачника у 2011 році було скалічене єдине правильне визначення „визначеного_інтегралу“, яке залишалося в Україні. Просто взагалі змінено на звіхнуту маячню..
„Ви можете побачити що в 11 класі в підручниках математики, затверджених Міністерством освіти, в одних підручниках одне визначення  ... «визначеного_інтегралу», а в іншому — зовсім інше! В одному «визначений_інтеграл» визначається ЯК СУМА, а в другому ЯК РІЗНИЦЯ, яка чомусь позначається значком суми, з такою собі сумасшедшинкою ... При чому неправильне визначення затверджено у БІЛЬШОСТІ підручників країни.
Тут НЕ ТРЕБА РОЗУМІТИСЯ В МАТЕМАТИЦІ, щоб зрозуміти, що у міністерства та його «експертів», — не всі вдома, якщо вони затверджують підручники з абсолютно різними визначеннями одного і того ж поняття.
(правильне визначення в підручнику математики 11 класу автора Бевз Г.П., 
НЕправильні визначення в підручниках математики 11 класу авторів:
Нелін Є.П (затверджено за Януковича міністром Д.Табачником в 2011 р.). Він чомусь у 70 років, як людина що захищала кандидатську дисертацію в м.Мос-ква, вирішив написати для українців зовсім-зовсім інший, ідіотичний «визначений_інтеграл», не такий як у всіх нормальних людей в усьому світі! Навіть не такий як на московії! Потім цей підручник з цим дебільним псевдовизначенням в.інтегралу ще затверджує у 2019-му році міністр МОН Гриневич Л.М. (біохімік за освітою, сподіваюсь, що — за прикрим недоглядом, але з тяжкими масштабними наслідками),  потім його маячню  починають тиражувати всякі «просунуті» вчителі математики з багато-престижних київських та прикиївських ліцеїв ( НЕправильні визначення: підручник Істер О. С. та підручник  колективу «Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б., Якір М. С.», — призвичаїлись до маразму Неліна Є.П) )“

АНОНС! Мене зараз  школярі та студенти часто питають математично довести, що теперішні визначення „визначеного_інтегралу“ у шкільних підручниках є неправильним. Є такий предмет „Основи математики“. Більш правильно б його було назвати „Фундамент математики“. І він не для п'ятикласників, а скоріше для професорів, навіть далеконе всі доценти математики в ньому розуміються. Саме він розглядає, на чому на якому фундаменті будується наука математика, як і що та в якому порядку визначати. Таке новачкам не поясниш. Але я придумав, як викрутитися, я в наступній статті на цю тему пояснюю вам, доведу математично, покажу, що неправильне поняття януковичо-табачниково-нелінських московитських диверсантів, є дурковате, та не відповідає звичайному світовому поняттю визначеного інтегралу (інше поняття).

 

За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:

Я навіть написав просту інструкцію, як звичайний випускник школи може ВВІЧЛИВО наставити й присоромити професора математики з цими ганебними антивизначеннями псевдо-інтегралів у підручниках.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 

Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89  
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo  

Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3 
Правда від Григоровича про визначений інтеграл: 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg
Як вже банда Путіна намагалася впровадити Україні несправжній полудурошний інтеграл. Вдалося! 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/yak-vze-banda-putina-namagalasya-vprovaditi-ukrayini-nespravznii-poludurosnii-integral-vdalosya-c2-iykzjnj 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8 
Трагедія для українських дітей: 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/moyi-strasni-slyozni-vibacennya-pered-vsimi-ditmi-ukrayini-c1-i0vro4j 
Влада та оболванення учнів:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8 


Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.

ПРИМІТКИ:
 ** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто „число“. Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є „границею“, це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям „число 5“, і поняттям „5 квадратних метрів“, чи „5 джоулів“. Скоріше за все тут поняття „число“ виникло і потрапило у визначення з „пояснення для дітей“, про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є „не просто числом“, а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість „величина“, слово „число“. А саме поодиноке слово „число“ в математиці означає підкреслено „число без одиниць виміру“. Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово „число“ словом „величина“ або „границя“ (рос. — „предел“).