(Не лякайтеся лонгріду, читайте хоч потрохи, хоч по два по три абзаци. Там достатньо цікаво буде навіть без кінцівки статті. А може й до кінця дочитаєте.)

Вчора зібрали чергову групу, попросили мене провести заняття для дітей стосовно СПРАВЖНІХ, ПРАВИЛЬНИХ інтегралів... 
Діти, для яких це актуально, це — самі розумні, самі старанні, самі слухняні діти з величезною довірою до дорослих, до вчителів, до вчених ... 
Вони терпляче плутаються у всяких математичних плутанках, перебирають десятки варіантів для розв'язання складних математичних задач...
Місяцями, роками короплять на уроках, потім роблять  домашку та поглиблені задачі замість ганяти м'яч на дворі...
Що я їм маю казати??? А я їм маю казати,... що вчителі їх неправильно вчать, що дорослі розумні дяді написали їм неправильні підручники, що наша влада і уряд затвердили ці неправильні підручники у багатьох варіаціях і споглядають за цим глумом, як вчителі за неправильними підручниками вштовхують  вам в голови якусь абсолютно брехливу нікчемну дурню... 
Що вас 10 років вчили математиці, щоб головне, одне з найголовніших в математиці понять, інтеграли,... щоб тут наштовхати вас якоюсь триповерховою дурнею і брехнею. 
Такий собі, — вінець української шкільної математичної освіти! Далі за школою, вся подальша математика і вся фізика в освіті, це будуть цілком — майже одні інтеграли! І саме з ними українська школа вас просто надурила, ошукала,... Українська держава надрукувала вам купу неправильних підручників і довідників ... Купа людей в інститутах, університетах, академіях,... ходять і роблять вигляд, що — все нормально! Хоча дітям масово повально дані обманні псевдовизначення найважливіших у математиці понять...

Уявляєте собі яка драма??? Як я маю це дітям казати??? Підривати один з головних стрижнів їх юної душі, ДОВІРИ до вчителів, до підручників, до держави... І діти ж підсвідомо розуміють, що вчитель математики 11-го класу — це один з найрозумніших вчителів у всій школі!!! 
І тут — хопа!!! Виявляється, що навіть він є якийсь брехливий нікчемний полудурок...   Дітям і математика сама по собі нелегко дається, а тут ще такий додатковий факультатив про полудурошних вчителів та професорів...
А батькам як закидати у дитину таке зерно недовіри до дорослих, до вчителів та викладачів??? А один-два роки народження дітей будуть вимушені пережити цю жахливу національну ганьбу, страшненьке випробування віри в людей.

Та добре, що я хоч можу показати, що я вам не зі стелі говорю,... у англійців, у французів, у американців так, у Ньютона, у Лейбница, у Колмогорова  так, як у мене, як у Григоровича... Вірніше, це у мене як у них. А от у полудурошного, ідіотизованого українського уряду все зовсім-зовсім по-іншому... по московитсько-путінському... Знаєте, ще серйозно виручило Міністерство освіти та науки... вони просто затвердили підручники в одних написано по-старому правильно, а в інших — зовсім інше неправильне. В одних підручниках для 11-го класу одне, в інших аналогічних підручниках — зовсім інше! Вони, якби самі затвердили, що у нас частина підручників просто — неправильна, дебільна... при чому — саме БІЛЬШІСТЬ ЗАТВЕРДЖЕНИХ ПІДРУЧНИКІВ неправильна! Три з чотирьох. 
При чому неправильність така принципова, ідіотична, що повністю перекриває дитині дорогу до розуміння, дорогу до подальшого навчання, до інженерно-наукової кар'єри, до самонавчання, до того, щоб обігнати програму, до того щоб самому наздогнати програму після хвороби чи освіжити поняття... Просто поняття підмінені на неправильні псевдопоняття зовсім іншої недоречної природи... з іншої опери.  
«Добре», що батькам дуже легко впевнитися, що, наприклад, саме стосовно визначеного інтегралу, в підручниках 11-го класу — одні дуркуваті псевдовизначення, а у підручниках вищих навчальних закладів —  зовсім інші визначення (такі як в мене + як в усьому світі + правильні).

Для тих, хто не читав мої попередні статті за цією темою, дуже коротко і стисло пояснюю. 
Жила собі була світова математика. Навіть в СРСР їй спочатку вчили нормально, правильно, виховували реально великих видатних математиків світового рівня. А потім у якийсь момент, після другої світової, я вже точно не виловлю коли, з московії якась пішла пошесть педагогів, авторів підручників та довідників... 
Вони просто почали перекручувати визнані, сталі сотні років основні математичні визначення стосовно інтегралів... А з інтегралами далі по освіті і в житті рахуються майже всі-всі величини у фізиці та в інженерії.
Не якийсь там «невдалі», не «кострубаті», не з похибкою, не з помарочкою визначення,... а от конкретно принципово — не ті! неправильні визначення!... Тих самих міжнародних понять, які далі вони, москалі пропонують використовувати так само, як у всьому світі. Просто абсолютно інше поняття навіть іншої природи і іншої категорії понять. Вони підготували виховали за десятиліття таку собі совкову породу полудурків-педагогів, які призвичаїлися писати неправильні підручники та довідники про інтеграли. І зараз вже саме ця порода полудурків правлять бал в математичній «освіті» в усіх минулих республіках СРСР. Ну і в Україні в тому числі включно. При чому в Україні з 2011 року за Януковича та міністра «освіти» д.Табачника був відкритий новий «дев'ятий вал» полудурошної звіхнутості у цьому питанні... 

Я ДУЖЕ БАГАТО НАПИСАВ статей НА ЦЮ ТЕМУ. ТІЛЬКИ ВИ НЕ ПОДУМАЙТЕ, ЩО ЦЕ МОЯ ОСНОВНА ГОЛОВНА ТЕМА! НІ! НІ! І ЩЕ РАЗ НІ! 

Моя основна тема — це масова пост-московська ідіотизація та нинішня епідемія оглуплення. 
ІДІОТИЧНА МАТЕМАТИКА — ЦЕ ПРОСТО ПРИКЛАД! Це яскравий наочний очевидний приклад того, як ідіотизм царює серед навіть самих-самих розумних та продвинутих пост-совкових вчителів та викладачів-математиків.

ЩЕ ЗНАЧНО ГІРША СИТУАЦІЯ В УКРАЇНСЬКІЙ ОСВІТІ З ЛОГІКОЮ, З ІНОЗЕМНИМИ МОВАМИ, З ГОСПОДАРСЬКИМ ОБЛІКОМ, З ПРОГРАМУВАННЯМ... ЦЕ СПИСОК ТІЛЬКИ СТОСОВНО ТОГО, ПРО ЩО В МЕНЕ Є КОНКРЕТНИЙ СТРАШНИЙ компроментуючий МАТЕРІАЛ. Підкреслюю і повторюю, — в нашій освіті написана трагічно неправильна брехня стосовно НАЙГОЛОВНІШИХ ФУНДАМЕНТНИХ ПОНЯТЬ!!!  Як — якась тоталітарна програма масового оболванення.

Знаєте, я сам, розумію, що коли я тільки відкрив ситуацію з масовою ідіотизацією,... це виглядало як якась «страшна шизофренія»... «Що за такі діагнози суспільству на межі образи?» ...  Але от бачите тепер??? Тепер я вам показую абсолютно очевидно — купа неправильних дебільних ПІДРУЧНИКІВ,... Не чогось там, а навіть точної науки, математики, серед самих «розумних», самих здібних  українців... Не тільки підручники, не тільки їх автори, а купа всіляких чиновників та експертів, які їх погоджували-затверджували-рекомендували, купа вчителів які обирали ці неправильні дебільні підручники для викладання, викладають за ними... Ніхто зі студентів та випускників  не роблять їм зауваження... Не роблять скандали, не вимагають повернути гроші за навчання... І це не жарт,... вся освіта після того, як були дані неправильні фундаментні поняття інтегралів, є жахливою купою неправильних висловів і купою неправильних підручників. Вони підготували не якихся свідомих інженерів-вчених-вчителів, вони підготували якихсь полусвідомих зомбі, у яких — в теорії — одне (неправильні визначення),... А у практиці людина має якось там сама, як тварина в цирку там щось відчути, щось багаторазовим повторенням прикладів рефлекторно завчити,... щось протилежне тій теорії якій її навчили, щось зовсім інше. 

ПРИМІТКИ ДЛЯ НОВИХ ЧИТАЧІВ
Для тих хто не читав мої статті повідомляю, — у мене їх багато за багатьма темами актуальних страшних негараздів в освіті та в країні. Їх можна знайти в моєму блозі.

За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:

Я навіть написав просту інструкцію, як звичайний випускник школи може ВВІЧЛИВО наставити й присоромити професора математики з цими ганебними антивизначеннями інтегралів.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 

Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89  
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo  

Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3 
Правда від Григоровича про визначений інтеграл: 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg
Як вже банда Путіна намагалася впровадити Україні несправжній полудурошний інтеграл. Вдалося! 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/yak-vze-banda-putina-namagalasya-vprovaditi-ukrayini-nespravznii-poludurosnii-integral-vdalosya-c2-iykzjnj 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-anons-rozvincannya-ukrayinskix-uryadiv-i-vlad-i7m5ek8 


Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.

ПРИМІТКИ:
 ** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям «число 5», і поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів». Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).