Я довго не міг зрозуміти чому відсутня реакція від спільноти викладачів на мої статті... А виявилося, — все просто! Просто українські шкільні підручники настільки були засраті помилками і обдруківками, що мої зауваження просто губляться серед цього моря, серед сотень очевидних найабсурдніших помилок. Виявилося, що українські вчителі та викладачі вже просто звикли, що вони проживають і працюють у середовищі полудурків і недотеп, які їм пишуть, «експертують» і затверджують полудурошні підручники насичені помилками. Вони звикли, що педагогічне начальство — це тиражовані полудурки. Підручники настільки засраті, що за міністра Табачника, я навіть бачив у шкільному підручнику географії карту де Київ був намальований на Волзі! Виявляється, цей якийсь дурень скопіював мапу з якоюсь дитячої комп'ютерної гри.

Друзі, оговорюся і підкреслю, Я ПИШУ НЕ ПРО ТАКІ ПОМИЛКИ-ОБДРУКІВКИ. Я пишу про те, де реально нам і нашим дітям підмінюють поняття і головні визначення на дурацькій ідіотичні, на такі що для дитини роблять бардак в голові на все майбутнє життя. Роблять недоступною майбутнього кар'єру, зводять на нівець гроші і час витрачений на помилочну_псевдоосвіту.

Так от, — до теми! Коли у 2010 році банда Путіна змогла захопити Україну через свого підоплічного кримінальника Януковича, який проліз та тримався своїм брехливим демонстративним псевдо-євро-вектором в політиці... А потім просто, набравши кредитів у Євросоюзі, включив задню та від всього відмовився...  Так от тоді міністром освіти і науки був призначений такий собі нинішній зрадник України, колаборант, чиновник окупаційної російської адміністрації «табачнік дмітрій». Такий собі докторо-професоро-академік усього чого тільки не ліньки... Прямо на третьому місяці на посаді, він затверджує величезний список оцих дебільних україно-кацапоїдних підручників для шкіл та ВИШ-ів (наказ МОН(МС)У від 16.03.2011р. № 235) з Києвом на Волзі. Зрозуміло, що стояла мета засрати простір українських педагогів і масово в усій країні просунути своїх нових проросійських авторів в українську педагогіку.

Знайшовся у 2011 році такий собі кандидат московсько-математично-педагогічних «наук», великий професор педагогіки з Харкова Нелін Є.П. Він чомусь у 70 років вирішив написати для українців зовсім-зовсім інший, ідіотичний «визначений_інтеграл», не такий як у всіх нормальних людей в усьому світі! Навіть не такий як на московії! Потім цей підручник з цим дебільним псевдовизначенням в.інтегралу ще затверджує у 2019-му році міністр МОН Гриневич Л.М. потім його починають тиражувати всякі «просунуті» вчителі математики з київських та прикиївських ліцеїв ( підручник Істер О. С. та підручник  колективу «Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б., Якір М. С.» ). Зараз вже є три підручники з цим розтиржованим дебілізмом. Три!!! ... з чотирьох рекомендованих міністерством! Один залишився старий правильний стосовно інтегралу, з просто, навіть по формі переписаним старим, ще не підміненим, шкільним підручником Колмогорова (автор Бевз Г.П.). 
  Я не схильний звинувачувати У ЗЛОМУ УМИСЛІ Гриневич Л.М.... Та може навіть і діда Неліна Є.П. брудно використали великими текстами та великими списками... Але факт є факт! У факті, зрозуміло, що я їх звинувачую... вони масово дітям підмінили на фіглярське псевдовизначення фундаментне поняття «визначеного_інтегралу» математики в 11 класі. 
 Щоб ви розуміли, що мова йде про ВІНЕЦЬ усього шкільного курсу математики. Про поняття, яким визначаються у вчених та інженерів ВСІ ПЛОЩІ, ОБ'ЄМИ, ЕНЕРГІЇ,...
 Не якась там помарочка чи спірна плутанина,... там конкретно дається неправильне поняття, або от зараз в українських підручниках Неліна та його послідовників  взагалі його не дається... 
 
 Для тих кого цікавить конкретика: Нелін Є.П. замість ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТТЯ ІНТЕГРАЛУ, дав НЕ_ВИЗНАЧЕННЯ, а МЕТОД ЙОГО ЗНАХОДЖЕННЯ через формулу Ньютона-Лебніца тобто, — саму цю формулу.
 він пише у своєму дурацькому псевдовизначенні, що 
      інтеграл за визначенням — це різниця F(b)-F(a).
І тут же на цій же, чи на наступній сторінці, він буде приводити ВЕЛИКУ формулу Ньютона-Лейбніца які зкумекали що інтеграл дорівнює різності значень первісних тобто що (за його, Неліна дурацьким псевдо-визначенням), що: F(b)-F(a) = F(b)-F(a). 
От розумієте, для того, щоб знайти таку «хитромудру велику формулу», на якій тримається майже вся інженерія,... одного Ньютона не вистачило знадобився ще й Лейбніц ... 
А потім ще дітям потрібно пояснити, що після того, як Нелін Є.П. та його вже  послідовники призначили інтеграл «різницею»,... що він позначається подовженою буквою S  від слова СУМА латиною SUMA. Коротше починається «Буратіно на полі чудес в країні московитських дурнів», різниця означається як буквою S (suma).      
От такі-то от справи! А в мене була вже навіть «гордість», що після совка українці не повелися на дурачкувате московицьке «в.інтеграл це — число». Так от їм втюхали у шкільні підручники ще більшу маразматню.

ОКРЕМО ПІДКРЕСЛЮЮ, ЩО Я НЕ ОЧОРНЮЮ ВСІ ПІДРУЧНИКИ ПОВНІСТЮ ВЕСЬ ТЕКСТ. Я їх не перевіряв. Я не хочу очорнювати всю педагогічну діяльність означених викладачів математики і навіть оцих авторів з неправильним фундаментним  поняттям в книжці. Вони самі є нещасні і обдурені стосовно московицьких псевдовизначень інтегралу.  Полудурки з московії вже багато десятиліть внушають через підручники, що визначення інтегралу,... — «хто які хоче, той такі і дає», наче це фігня якась. Наче це не — точні поняття, а якесь балабольство, заплутані цяцянки, індивідуальна балаканина. Але ця їх фігня з інтегралами, як я вже писав: 
1. Ставить жорсткий бар'єр для студентів, котрі починають розбиратися поглиблено в інтегралі. Вони повертаються до первинних означень і намагаються вхопити сутнісне розуміння, а там їх чекає просто не визначення,... а якась дурацька маячня, підміна понять.
2. Ситуація з неправильними визначеннями інтегралів робить абсолютно  неможливою самоосвіту учнів та студентів у цих питаннях. Дурацькі поняття просто не в'яжуться, — не виконуються властивості, порушується логіка з неправильними поняттями, це підштовхує для неправильного вживання логіки та порушення розуміння теорії множин. 
3. В очах учнів глобально підривається авторитет як викладачів, авторів, підручників, педагогічної системи,... так і всієї математики як науки. Всілякі кандидато-полудурки починають розповсюджувати маячню, що начебто існує спеціальна «дитяча_математика» з «дитячими_інтегралами», де люди-викладачі, які самі не змогли розібратися в інтегралах, щось там наплутують-накручують бідним дітям, щоб їм було «псевдо-симулякро-зрозуміло» про те, в чому навіть їх вчитель не зміг розібратися. 
4. Для більшості учнів робить інвестиції величезного часу та грошей в освіту абсолютно марними (заучення-повторення без розуміння). Для дуже багатьох це ще буде профукане професійне життя. Лише деяким з них по блату чи по симпатії, якийсь знайомий чи родич викладач пояснять, що у постсовкових, постмосковських підручниках стосовно інтегралів написана дуркувата маячня.
5.  Така полудурошність в окремих місцях підручників, зрозуміло, що і для учнів, і для викладачів кидає тінь-підозру на всі тексти затверджені міністерством освіти. 
6. Серед вчителів та чиновників освіти формується «лобі» зафіксованої у підручниках полудурошності.  Ймовірно одне з найстрашніших, те, що у значної частини викладачів утворюється стійке переконання, що співтовариство вчителів — це розумово слабкі полудурки з купами помилок. У них просто взагалі втрачається віра, що є якісь нормальні справжні розумні люди без купи помилок в голові і в справах. І це у такій страшній ситуації неправильних помараних підручників наближається до реального стану справ. 

 ПРИМІТКИ ДЛЯ НОВИХ ЧИТАЧІВ
Для тих хто не читав мої статті повідомляю, — у мене їх багато за багатьма темами актуальних страшних негараздів в освіті та в країні. Їх можна знайти в моєму блозі.

За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:

Я навіть написав просту інструкцію, як звичайний випускник школи може ВВІЧЛИВО наставити й присоромити професора математики з цими ганебними антивизначеннями інтегралів.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 

Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89  
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo  

Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3 
Правда від Григоровича про визначений інтеграл: 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg 

Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.

ПРИМІТКИ:
 ** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям «число 5», і поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів». Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).