Відкритий лист Президенту В.Зеленському.

Знаєте, влада — це величезний механізм, — купа людей, купа інфраструктури, багато всякого іншого поза владою, що потрібно контролювати.  Влада — це налагоджений механізм з інерцією руху. У владі великий вплив, продовження роботи декількох попередників... Влада — це як така собі, знаєте, розігнана вагонетка.
От заскакує після виборів нова команда у владу,... Вона може штовхати цю вагонетку, може розганяти її,... а може бігти поруч чи взагалі на ній повиснути і просто їхати, вирішуючи там свої справи з нелегальними активами та корупцією, з персональними наживами. 
І деякий час іноді важко відрізнити одне від іншого, — може то команда владна не працює, а може то просто вагонетка під гору пішла? 
Часто дуже складно розібратися, чи то владна команда так погано працює,... бо вам же завше будуть виправдовуватися, киваючи, що, мовляв, — то попередники наробили таку погану ситуацію, так загальмувати державну вагонетку, ... скажуть, що ситуація сталася значно більш важка, зовнішні умови значно гірші стали... Складно буває розібратися у суспільному механізмі: багато компонентів... Може від одного аспекту сталися погіршення, може від іншого, може й від третього... Влада дуже легко може засмітитися симулякрами, паразитами і навіть шкідниками. Чи то дії та рішення влади погані, чи то інші люди почали гірше працювати, чи то відстали від світового технологічного прогресу, чи вплинули всякі епідемії? Зрозуміло, що кожен намагається відкинути провину від себе на інших. Якась зроблена помилка, неправильне рішення чи брак може лежати собі міною роками,... а потім раз тобі хтось наступив на неї і воно спрацьовує, і дає біду... Чиї саме рішення/дії погіршили ситуацію??? Бо всі ж рішення діють разом, ансамблем, часто з відкладеними наслідками... 

Ось, дорогі мої, чому я взявся за підручники!!! Я не шукаю якісь там обдруківки по історії чи ще по чомусь,... я показую конкретно принципово неправильні речі у найважливіших науках і фундаментних визначеннях! 
З підручниками воно знаєте як, — всі ходи записані! Хто, коли, де, що підписував, хто що писав, хто що затверджував, хто призначав експертів, хто були ці експерти... Кожен підручник — це автор, плюс мінімально три експерти призначені через Міністерство освіти...
Більш того, це не якесь там питання-міна, яка лежить десь у шухляді, в далекій шафі. Підручники — це те, що кожен день, кожен рік на очах у тисяч вчителів, у десятків тисяч учнів та батьків. Підручники з принциповими помилками та неправильностями,... вони просвічують дуже величезну піраміду освітньої системи,... з начальством країни, областей, районів, міст, сіл, районів, шкіл... Та і все суспільство просвічується! 

Я пишу не про якусь там помилку у якійсь там задачі, я пишу ПРО ПРИНЦИПОВО НЕПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ, ЯКІ Є ВІНЦЕМ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МАТЕМАТИКИ, ЯКІ Є ВИЗНАЧАЛЬНИМИ ПОНЯТТЯМИ ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО ВИЗНАЧЕННЯ ВСІХ ПЛОЩ, ОБ'ЄМІВ, МАС, ЕНЕРГІЙ,... В НАУЦІ ТА ІНЖЕНЕРІЇ! НЕ В ЯКОМУСЬ ОКРЕМОМУ ПІДРУЧНИЧКУ НЕВДАЛОМУ! А У БІЛЬШОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПІДРУЧНИКІВ МАТЕМАТИКИ!!!

Я дійсно і обґрунтовано вважаю, що це — дуже серйозна масштабна пошесна вада української освіти для всіх майбутніх інженерів та вчених. Це просто вкрадені у дітей роки+гроші на навчання, і на те, що вони не зможуть успішно реалізуватися за фахом. Це вкрадені у країни інженери та вчені.

 Я свою аргументацію довів до того, що НЕ ТРЕБА НАВІТЬ РОЗБИРАТИСЯ В МАТЕМАТИЦІ! 
   *** цю вставку можна не читати, кого не стосується *************
   Попереджаю, тут мова не йде про якусь шизофренію чергового звіхнутого пенсіонера. 
   Саме так, як я вважаю, вважають всі школи світової західної математики. Тут наше Міністерство освіти та уряд виступають в ролі звіхнутого пенсіонера.
1. Ви можете ПОДИВИТИСЯ ВИЗНАЧЕННЯ «НЕВИЗНАЧЕНОГО_ІНТЕГРАЛУ» У НАШИХ ПІДРУЧНИКАХ, ТА, НАПРИКЛАД, У АНГЛОМОВНІЙ ВІКІПЕДІЇ,... Ви побачите що ВИЗНАЧАЮТЬСЯ АБСОЛЮТНО РІЗНІ ЗА ПРИРОДОЮ ПОНЯТТЯ: там це — «будь-яка_первісна_функція», а у нас це — «множина_первісних_функцій»! Там це — функція, а у нас множина функцій, до якої потім розказують дітям в підручниках, як «треба» вживати взагалі невживані для множин операції... Тобто це у нас — те саме скопійоване  іноземне поняття,... просто люди не змогли СОТНІ РОКІВ зрозуміти і не змогли правильно перекласти визначення, а далі вони вживають це поняття абсолютно так само, як на заході, — не як множину, а як функцію, з притаманними для функцій операціями. 
(стосовно цього, — неправильними є всі/більшість підручників для старших класів та для перших курсів математики ВНЗів.)
2. Ви можете побачити що в 11 класі в підручниках математики, затверджених Міністерством освіти, в одних підручниках одне визначення  наступного вже «визначеного_інтегралу», а в іншому — зовсім інше! В одному «визначений_інтеграл» визначається ЯК СУМА, а в другому ЯК РІЗНИЦЯ, яка чомусь позначається значком суми з такою собі сумасшедшинкою ... При чому неправильне визначення затверджено у більшості підручників країни.
Тут НЕ ТРЕБА РОЗУМІТИСЯ В МАТЕМАТИЦІ, щоб зрозуміти, що у міністерства та його «експертів», — не всі вдома, якщо вони затверджують підручники з абсолютно різними визначеннями одного і того ж поняття.
(правильне визначення в підручнику математики 11 класу автора Бевз Г.П., 
НЕправильні визначення в підручниках математики 11 класу авторів:
Нелін Є.П (затверджено за Януковича міністром Д.Табачником в 2011 р.). Він чомусь у 70 років, як людина що захищала кандидатську дисертацію в м.Москва, вирішив написати для українців зовсім-зовсім інший, ідіотичний «визначений_інтеграл», не такий як у всіх нормальних людей в усьому світі! Навіть не такий як на московії! Потім цей підручник з цим дебільним псевдовизначенням в.інтегралу ще затверджує у 2019-му році міністр МОН Гриневич Л.М. (біохімік за освітою, сподіваюсь, що за прикрим недоглядом, але з тяжкими масштабними наслідками),  потім його маячню  починають тиражувати всякі «просунуті» вчителі математики з київських та прикиївських ліцеїв ( підручник Істер О. С. та підручник  колективу «Мерзляк А. Г., Номіровський Д. А., Полонський В. Б., Якір М. С.», — призвичаїлись до маразму) )

Я вас попереджаю, деякі люди, щоб спасти своє реноме, що вам тільки не вигадають для виправдань,... що у нас якась особлива «школа математики» з особливими совєто-українськими інтегралами... Що «можна» і так, і так. Що у них «для школярів» якась «окрема» дебільна математика. Що можна, як попало! Вони вам вигадають, як для множин треба «вживати» алгебраїчні операції... Що числа та величини, це — одне і те саме, просто математики «люблять синоніми»... Що завгодно... Багато чиновників просто вас висміють, тому що одразу не повірять, що така нісенітниця і такі непорозуміння взагалі можливі. Їх же задача, не вирішувати реальні задачі, а просто від вас якось відбитися, повернутися у безтурботне життя... При чому, навіть, якщо він не писав цього ганебного підручника, не затверджував, не викладав по ньому, а просто... все життя собі уявляв, що він оцим неправильним визначенням все «добре розуміє», що він начебто є компетентний. Краще просто зверніться до іноземних фахівців рівня доцента/професора математики та до гарного перекладача. Зрозуміло, що потім потрібно набрати якусь критичну кількість місцевих фахівців, які скажуть, що досить цієї звіхнутої маячні у підручниках... Треба очищення вогнем від цього московицького дебілізму... 
Російська школа математики може робити доцентів з 5 см нігтями, а американська школа математики може робити і  з таких доцентів потім  видатних вчених світу...
 Я навіть пояснив в окремій публікації, як виникла та існує ця консервна інформаційна бульбашка вчителів старших класів зі своїми «окремими» звіхнутими псевдоінтегралами «для діточок» ... «не як у всіх».
   *** кінець вставки ***************

Все це було та є незаперечним свідченням нікчемності влади та доступних їй експертів... у питаннях науки та інженерії. Навіть на дитячому рівні шкільної математики.

Я — розумна людина, і підкреслю, я НЕ стверджую, що ЦЕЙ БРАК СТОСУЄТЬСЯ ВСІЄЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ ЗАГАЛОМ !!! 
Але симптом дуже поганий, бо математика — цариця всіх наук, і навіть в ній, у дуже важливих темах — такий бардак!
Цей брак прямо і масштабно стосується математики, всієї науки, інженерії. Не побоюся сказати, що ЦЕЙ ЖАХ СТОСУЄТЬСЯ ВСІХ ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ БІЛЬШЕ 10-ГО КЛАСУ. Вони десятиліттями не знайшли і не підняли ці страшні ганебні проблеми недоумкуватості. Це безперечно є ганьбою усієї державної машини, яка десятиліттями живе з такою постсовково-московитською вадою системи та кадрів освіти, і ніхто навіть не здогадується, що — щось воно «не те»! 
Це — не жарти і не іграшки! Ніхто не помічає, що всім студентам та випускникам напхано в голови ідіотичні, неправильні визначення, стосовно найважливіших фундаментних понять! При цьому система удає, що все працює нормально. Це — чиста симулякрія та паразитизм. Люди просто причепилися до державної вагонетки і їдуть на остаточній інерції. Чи, навіть паразитують та займаються шкідництвом, ... активним чи латентним . 

Я НАГАДУЮ, ЩО Я ВЖЕ ВТОМИВСЯ ПИСАТИ ПРО АНАЛОГІЧНІ БАРДАКИ У ВИКЛАДАННІ БАГАТЬОХ ІНШИХ ПРЕДМЕТІВ: ЛОГІКИ, ІНОЗЕМНИХ МОВ, ПРОГРАМУВАННЯ, ГОСПОДАРСЬКОГО ОБЛІКУ, НАВІТЬ ФІЗКУЛЬТУРИ,... Підкреслюю, — бардак у основних у фундаментних поняттях наук та предметів. Якщо минулі влади не виправляли ситуацію, бо навіть не знали про цю проблему, то з деяких пір, я активно пишу про це, і масово інформую політичні та громадські організації. І якщо ситуація не виправляється, це говорить про пряме шкідництво, про державну зраду, або вже про зловмисну, шкідницьку симулякрію державної влади.

ПРИМІТКИ ДЛЯ НОВИХ ЧИТАЧІВ
Для тих хто не читав мої статті повідомляю, — у мене їх багато за багатьма темами актуальних страшних негараздів в освіті та в країні. Їх можна знайти в моєму блозі.

За основними моїми статтями-викриттями стосовно неправильних визначень можете подивитися тут:

Я навіть написав просту інструкцію, як звичайний випускник школи може ВВІЧЛИВО наставити й присоромити професора математики з цими ганебними антивизначеннями інтегралів.
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 

Офіційна маячня про невизначений інтеграл:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/spec-programa-kozen-moze-legko-stati-pocesnim-profesorom-matematiki-ci-pocesnim-vipusknikom-skoli-i0ovjvr 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/kak-stado-bessovestnyx-baranov-pozanimalo-akademiceskie-i-universitetskie-kafedry-rassledovanie-i01wl89  
Офіційне марення про первісну:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-prevelikii-den-rozdurackovuvannya-ukrayini-ta-bagatyox-bagatyox-insix-krayin-i7n1vz2  
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ci-treba-bude-vsix-vikladaciv-matematiki-starsix-klasiv-i-persix-kursiv-vnz-sadzati-v-tyurmi-c1-i7w8gqo  

Офіційне марення про дедукцію в логіці:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinska-post-sovkova-vlada-prodovzuje-masovo-sistemno-obolvanyuvati-ukrayinskii-narod-sort-i01w429   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c4-dovgoocikuvana-nai-nai-golovnisa-castina-i7kppo3   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/velikii-den-rozdurackovuvanya-ukrayini-c3-dovgoocikuvana-golovna-castina-i7gqq6w   
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayinetika-yak-vas-trimayut-v-temryavi-i09p1q3 
Правда від Григоровича про визначений інтеграл: 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/pro-spravzni-integrali-dlya-vciteliv-ucniv-vipusknikiv-ta-studentiv-i0zmzkg
Як вже банда Путіна намагалася впровадити Україні несправжній полудурошний інтеграл. Вдалося! 
https://site.ua/serhiy.grigorovich/yak-vze-banda-putina-namagalasya-vprovaditi-ukrayini-nespravznii-poludurosnii-integral-vdalosya-c2-iykzjnj 


Офіційне марення про визначений інтеграл:
** — прямо тут скопіював у примітки там — коротко.

ПРИМІТКИ:
 ** — Це глупо, шкідливо і небезпечно вчити студентів та інженерів що інтеграл це просто «число». Бо визначений інтеграл — це у кожному конкретному випадку, є певна величина, або іншими словами, — якась кількість міри, або іншими словами, — число_з_одиницями_виміру. Те, що визначений інтеграл є «границею», це не скасовує той факт, що він є сумою_добутків деяких фізичних або геометричних ВЕЛИЧИН З ЇХ ВІДПОВІДНИМИ ОДИНИЦЯМИ ВИМІРЮВАННЯ. Сподіваюсь всім абсолютно зрозуміла різниця між математичним поняттям «число 5», і поняттям «5 квадратних метрів», чи «5 джоулів». Скоріше за все тут поняття «число» виникло і потрапило у визначення з «пояснення для дітей», про те що визначений інтеграл це не функція, а САМЕ якась конкретна величина. І тут вкрай помилково пропущене суттєве питання, стосовно одиниць виміру. Визначений інтеграл у кожному випадку є «не просто числом», а конкретним значенням якоїсь фізичної величини. Або некомпетентний перекладач-крадій-копипастер переклав без розуміння замість «величина», слово «число». А саме поодиноке слово «число» в математиці означає підкреслено «число без одиниць виміру». Від цього виникає значне неприйнятне перекручення поняття. Загалом-то в довіднику достатньо замінити слово «число» словом «величина» або «границя» (рос. — «предел»).