Цитата майора «Івашина»:
- Цитата провокатора: «В Конституції явно сказано про обов'язки перед суспіλьством,». Пояснення агентам кремля: Суспільство — це первинна структура. Обов'язки перед ним мають характер загальнолюдських цінностей. Держава — це політична організація суспільства. Обов'язки перед нею чітко закріплені в законі та мають примусовий характер і за їх недотримання передбачено покарання. Ці обов'язки закріплені в КУ (4.5). Для прикладу: податки громадянин сплачує державі, чи суспільству? Тільки даун може відповісти, що суспільству. Суспільство не покарає за це громадянина, а держава покарає.
- https://site.ua/repl.1/svinosobacii-mentalitet-jaroslava-ivasina-obovyazok-moze-buti-lise-pered-tim-xto-karaje-i7oojo8
А яка держава біλьше караλа Вкраїнців ніж УРСР?
Обов'язок пλатити податки чітко закріпλений в законі та має примусовий характер і за його недотриман͡ня передбачене покаран͡ня: конфискація всіх продуктів.
Гоλодомор проводився саме під приводом спλати податків.
До речі, можна бачити до боλі знайомі картини: конституційна заборона виїзду, бλок-пости на яких λовλять ухиλянтів ôд виконан͡ня конституційного обов'язку:
- № 142
ЗАПИСКА А. А. ХВИЛІ* ЦЕНТРАЛЬНОМУ КОМІТЕТУ КП(б)У
ТА ОДЕСЬКОМУ ОБКОМУ ПАРТІЇ ПРО НЕЗАДОВІЛЬНЕ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ
ХЛІБОЗАГОТІВЕЛЬ, ФАКТИ ПРИХОВУВАННЯ ХЛІБА, КУРКУЛЬСЬКИЙ САБОТАЖ
У СНІГУРІВСЬКОМУ РАЙОНІ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ - 10 січня 1933 р.
- На 10 січня по Снігурівському району виконано хлібозаготівельний план в розмірі — 23907 т, що складає 68,8 %.
- Насіннєвий матеріал, усякі фонди — вивезено. По тих колгоспах, що виконали хлібозаготівельний план, теж вивезено посівний наполовину. Ці колгоспи повинні поповнити цей вивіз з переобмолоту своєї соломи.
- Я вже писав в останньому листі, що висилка, репресії до с. Новопетрівка наслідків не дали, незважаючи на вжиті заходи. За останній час, в низці колгоспів спостерігаються явища, коли значна частина колгоспників кидає господарювання і виїздить невідомо куди. Так, по Новопетрівській сільраді по Тетянівській сільраді є колгоспи, де виїхала більша половина колгоспників. Я поставив перед усією організацією питання про потребу жорстокої боротьби проти цих форм кулькульського саботажу. Очевидно, що тут ми маємо справу з таким явищем: хліб позакопували, поховали, а тепер на час хлібозаготівки — виїздять. Ми організовуємо зараз боротьбу проти тих, хто виїздить. Припинили видачу всіляких довідок, посвідчень з сільрад. У вирішальних селах встановили на ніч пікети, завдання яких затримувати усіх, хто вивозить хліб з села.
- По всіх колгоспах проведено збори і широко оповіщено, що кожен колгоспник, який здасть добровільно крадений хліб, до відповідальності притягатися не буде. Але поки що тільки кілька чоловік добровільно здали крадений хліб. Про ці факти широко оповіщено населення, надруковано у газеті. Справа з похованим хлібом зводиться зараз не лише до ям. Ховають по димоходах, приробляють подвійні днища до столів і таке інше.
- Між іншим є відомості, що багато куркульського елементу поховало свій хліб у Херсоні. З цього треба зробити той висновок, що у Херсоні у всякого спекулятивного елемента осіла певна частина хліба.
- За увесь час по Снігурівському району від переобмолоту поступило 2507 ц. Виявлено краденого у колгоспників та одноосібників — 693 ц. Виявлено ям 136. В них найдено хліба — 275 ц.
- В колгоспах виявлено утаєного хліба 652 ц. Виявлено незаконноутворених фондів 1728 ц.
- По лінії репресій. Засуджено за нездачу хліба 31 господарство твердоздатців, 46 господарств контрактантів. Позбавлено 38 господарств землі.
- Винесено постанов про виселення 55 господарств, припинено відпуск промислового краму 85 господарствам. Безспірно стягнуто хліб у 136 господарствах. Вилучено там хліба 225 ц. Стягнуто м'ясом (штрафом по району) — 159 ц.
- Виявлено і виключено з колгоспів 325 куркулів. Відібрано у них 182 ц хліба. Стягнуто штрафів грішми — 26467 крб. 35 куркулів віддано до суду. Виключено ледарів з колгоспів 123 чоловіка. Відібрано у них хліба — 95 ц.
- Останніми днями за прихований саботаж хлібозаготівель виключено з партії, заарештовано і віддано до суду голову колгоспу ім. Воровського — Датченка.
- Виключено з партії секретаря Галаганівського партосередку — Гаюху (теж за схований саботаж хлібозаготівель).
- Тепер про зміцнення району. До району прибув новий секретар Савенко і приступив до роботи. Прибула група керівних робітників.
- А. Хвиля
- ПА ІІП при ЦК Компартії України. Ф. 1. Оп. І. Спр. 2204. Арк 12-14.
- ---------------------
- * А. А. Хвиля — завідуючий агітпропвідділом ЦК КП(б)У. Перебував у Одеській області як уповноважений ЦК КП(б)У з питань хлібозаготівель.
- https://web.archive.org/web/20171109210644/http://www.archives.gov.ua/Sections/Famine/Publicat/Fam-Pyrig-1933.php#nom-142
Окрім того, як пояснюють зараз стаλинисти, Гоλодомор був НЕОБХІДНИМ ДΛѦ ВІЙНИ: «Ѧкби комунисти не замориλи гоλодом 4 мλн λюдей, ГИТΛЕР БИ НАПАВ, ви розумієте, що би ТОДІ буλо????»
- Чи є перемогою перемога ціною знищен͡ня поλовини Вкраїнців? Пряме запитан͡ня до Ѧросλава Івашина:
- Тим паче, відповідаю, що ціна перемоги, чи ціна поразки через капітуляцію і подальші наслідки від цього це питання невизначеного майбутнього.
- https://site.ua/repl.1/gemini-tvii-plan-zrazka-2024-roku-viglyadaje-yak-absolyutno-racionalna-koncepciya-asimetricnogo-miru-iyz3425
Тим паче, відповідаю, що ціна перемоги, чи ціна поразки через капітуляцію і подальші наслідки від цього це питання невизначеного майбутнього. (ц) майор Івашин
ВИ ЩО: ХОЧЕТЕ ПОРАЗКИ ЧЕРЕЗ КАПИТУΛѦЦІЮ????????
Ѿже єдиний вихід — це заморити гоλодом 4 мλн λюдей.
※※※
Майор «Івашин» поλюбλяє цитувати дописи чλенів групи bitter-onion у забλокованому в України кацапському LiveJournal:
- Випадково дізнавшись про це, я почав ґуґлити: repl2, repl one і Марат Губаєв, і ледве з крісла не впав, — з цими профілями одним і тим же змістом пов'язані десятки клонів на різних інтернетресурсах України, — ціла ІПСО – ботоферма агента "repl one". Тож давайте ознаймимось з цим багатоликим тролем. Він настільки задовбав українців на різних сайтах, в тому числі на кацапських ЖЖ, де українці воювали з рашистами і такими поодинокими троллями як Губаєв, що на нього навіть відкрили окрему тему по збору інформації: (VPN. Прошу звернути увагу у посиланнях, що на деякі сайти, де засвітився Губаєв, я вийшов через Ґуґл і VPN).
- Ось тут йому відвели окрему сторінку (VPN) де різні користувачі писали наступне[.....]
- А тут про нього пишуть як про пропагандиста, що більше відомий під численними нікнеймами, які копіюють нікнейми більш відомих юзерів, та як особа, що намагається атакувати українську спільноту протягом тривалого часу (див. посилання). (VPN).
- https://web.archive.org/web/20241220023954/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
Видно, що ôн посиλається на таких юзерів як ueartemis (справжнє ім'я Максим Микоλайович Безрук), dagrael (справжнє ім'я Оλег Григорович Скрипкин) та grzegorz (справжнє ім'я невідоме, аλе ôн особисто знайомий зі Скрипкиним).
Всі ці три особи пов'язані з групою bitter-onion в забλокованому в Україні кацапському LiveJournal.
- ueartemis, dagrael це чλени групи вищого рангу.
- grzegorz — це адмін групи.
Чим знаменита група bitter-onion? Група bitter-onion знаменита тим, що її «духовний λідер» виправдовував Гоλодомор:
Думаю, що це варто зацитувати повністю:
- Свеча в окне, або Лопаты и автоматы
- Автор: Горький Лук | 29.11.2016 11:36
- 2 комментария
- Я не люблю говорить на тему Голодомора, потому что она сакрализована настолько, что скажешь что-то лишнее – и тебя в ярости спалят за ересь, как Яна Гуса в Констанце.
- Конкретно моя семья особо не пострадала – потому что жили за границей на то время. Впрочем, и там они досыта никогда не ели, но от голода не умирали. А вот у шурина в дедовском огороде было девять могил. Причем не холмиками, а ямками – иссохшие тела не держали землю, а глубже копать и больше грунта насыпать ни у кого не было сил.
- И когда я думаю об этом, об этих могилах навыворот, мне становится нехорошо. Но кое-что я таки должен сказать.
- ***
- Очень вредно думать, что Голодомор был спланирован исключительно из Кремля злобным Сталином из его вредности. Который, шевеля усами, хотел убить побольше украинских крестьян. Потому что при таком понимании истории мы рано или поздно получим второй Голодомор.
- Убить-то он их хотел, но в другом смысле: коллективизация являлась планом по уничтожению не крестьян физически, а крестьянства классово. Создание высокоэффективных (на то время) агрохолдиногов – колхозов, обслуживаемых меньшим количеством пейзан, при той же выработке, помогло бы вытеснить освободившуюся дельту населения в промышленность, махать кайлом в шахте или копать очередной беломорканал.
- Надо понимать, что в селах тогда сидело охуительное количество людей (девять могил на одном огороде вам о чем-то говорят?), а некоторые семьи кормились с одного морга – это примерно полгектара. При этом промышленность задыхалась от нехватки рабочих рук. Промышленное обучение было бесплатным, чего отродясь не бывало в истории – за любую науку надо было платить. А тут тебя хватали на улице, волокли за воротник в «фабзайцы», а потом ставили к станку резать гильзы.
- Это что-то типа английского огораживания, когда угрюмых селюков сгоняют с земли, они идут бродить, попрошайничать, их кропаль вешают за воровство, и в итоге они придумывают паровую машину и ткацкий станок, а засранная Бриташка, окраина Европы становится Империей, Над-Которой-Не-Заходит-Солнце.
- Украинское население было более мобильным, и охотней снималось с насиженных мест, чем мокшанское. Но проблема рассматривалась в масштабах страны, и решение в Кремле было принято одно для всех – call-house. И властные куранты ебанули медным звоном на всю страну.
- ***
- Механизм Голодомора был такой же, как при взрыве петарды в толпе, когда толпа шарахается, и плющит себя насмерть о решетку ограждения. Никто внятно не объяснил селюкам методику коллективизации – что это хозяйственный пай, что механизация эффективна, что курей и жон обобществлять не будут. Власть приняла решение, но забила хуй на разъяснения, привыкнув, что быдлу ничего пояснять не надо, ему скажешь – оно сразу исполнит.
- И начался сочельник армагеддона.
- Год перед Голодомором Краина провела как в последний день Помпеи. Забивали на мясо не только тягловый скот, но даже молочный – чтобы не отдавать в «кальгоспы». Зерно гнали на конвертируемый спирт, и многие потом умирали от голода среди бутылей самогона, образно говоря, «в ванне с шампанским». Где-то треть грунтов была не засеяна – а нахуя? – последний же день живем!
- Никто не собирался жить дальше. Продразверстка давно была заменена продналогом, и все прекрасно понимали, сколько придется отдать, но отдавать не собирались.
- Померла – так померла, эх, гуляй, кума!
- И наступил проклятый тридцать второй. Утро после пира во время чумы. Нечем было пахать, и нечего было сеять. И комиссары приехали за налогами. И в огороде стали сеять мертвых.
- Потом уже в Москве, осознав результаты содеянного, ебнули себя по морде фейспалмом и погнали эшелоны с хлебом назад. Они же хотели получить работников на каналы, а не трупы в огородах. Но было поздно.
- Ну, вот такой проеб менеджмента на четыре миллиона душ. Бывает в бизнесе.
- Чтобы вы понимали всю дикость и неестественность Голодомора – это единственный голод в истории, когда не горожане брели в села, в поисках пропитания на пажитях, а наоборот – селяне шли в города. Хотя города еду не производят – там делают керосин, соль и спички. Селяне шли за остатками того, что недогуляли в прошлом году.
- ***
- Я пишу эти горькие слова, прекрасно понимая, что в меня сейчас полетят смятые бумажные стаканчики из аудитории.
- Но. Каждая нация извлекает уроки из своей истории, и никто не умирает напрасно.
- Грязнули германцы, пережив чуму, стали одной из самых опрятных наций в мире, где даже доберманы по утрам чистят зубы, а мухи принципиально садятся только на мед. Изолированные японцы в веревочных сандаликах, получив по ебалу от атлантического мира, сейчас делают роботов-музыкантов и лазят по всему миру толпами с хайтек фотоаппаратами.
- Беззаконные американцы, ковбои и зверобои, грабившие собственные поезда с почтой, сейчас международный полицейский, и нынешний ковбой в США – это адвокат. Разбойники-гельветы, которым нельзя было доверить даже говно посторожить, сейчас держат самые честные в мире швейцарские банки.
- Финны, которых чмырили за дикость и вонь в чуме – ведущие технократы и эстеты хоум-стайла.
- Разобщенные евреи, которых пиздили исторически все кому не лень, иногда даже не из прибыли, а развлечения ради, имеют теперь ЦАХАЛ и Моссад. Иди, отпизди их, попробуй, если ты бессмертный.
- ***
- И мы тоже должны сделать вывод из нашего Голодомора. Никогда нельзя ставить на себе крест, и вести себя как в последний день, чтобы ни приказали из головного офиса. Власть только у Панбога, а той, шо команды по телефону в район отдает – это не власть, а всего лишь руководство. Нет в ней ни сакральности, ни божественности. Не хочешь в колхоз – не иди.
- Для меня это не только день скорби, но и день надежды. Когда нация, из своих одиннадцати похоронив девять в огороде, поднимается с ринга, выплевывает выбитые зубы, вытирает окровавленный рот, и говорит – все, больше такого не будет. Никогда.
- Это блокадные лемминградцы могут и дальше давить бульдозерами гусей с персиками, и прыгать с обрыва по команде начальника. Мы – уже нет, никогда.
- ***
- Значок поставила свечку в окне. Я замотался, и не понял зачем. Спрашиваю – зачем? Она странно посмотрела на меня, и ушла в комнату. Потом я все понял, и встал у окна с зажигалкой.
- Никогда не обожествляйте власть. Уступайте только всевышнему, а не всеверхнему. Лопата в хате должна стоять рядом с автоматом. И рассчитывайте жизнь не на год вперед, а на сто лет.
- Это и есть урок Голодомора. Царство вам Небесное, и подяка, шо своей смертью вы научили нас жить.
- https://web.archive.org/web/20220125192251/https://gorky-look.org.ua/index.php/2016/11/29/lj-import-133657/
Звісно, треба не просто ритуаλьно «пам'ятати Гоλодомор», а розуміти, чому так стаλося. А стаλося це якраз через обожнюван͡ня «ефективного менед͡жменту». А на думку λідера групи bitter-onion, Гоλодомор стався навпаки: через те що «тупі Вкраїнці» не розуміλи ґеніяλьності задуму виходу на кордони 91-го року стаλинської індустріяλізації.
Тому об'єднувати звісно треба, аλе не навкоλо «ефективного менед͡женту», а навкоλо ідей прав і свобод закλадених у Конституції Вкраїни:
- Стаття 3. Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
- Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
- Стаття 5. Україна є республікою.
- Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
- Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
- Ніхто не може узурпувати державну владу.
Очевидно, що з т.з. живої λюдини, найвищою соціяλьною цінністю є жива λюдина. Ѧкщо хтось вам каже, що це не так, то це мабуть ШІ, аλе не жива λюдина.
Тіλьки така держава є Вкраїною, яка виконує свій гоλовний конституційний обов'язок — утверд͡жен͡ня і забезпечен͡ня прав і свобод λюдини.
Ѧкщо держава вважає своїм обов'язоком порушувати Конституцію, права і свободи λюдини, то така держава є не Вкраїною а УРСР:
- ⚖️ Нардеп Федієнко: Парламент приймає рішення, які протирічать Конституції, але це необхідно
- 🗣 Народний депутат України Федієнко заявив, що парламент змушений приймати рішення, які обмежують права громадян, навіть якщо вони суперечать Конституції, зазначивши, що це наразі є необхідним через обставини війни та безпекову ситуацію в країні.
- https://x.com/breakingUAnews/status/1909538421564911694
Звіт Єврокомісара з прав λюдини:
- 49. The Commissioner notes the recent statement by the Parliamentary Commissioner for Human Rights, Dmytro Lubinets, that human rights violations by Ukrainian military recruitment officials have become "systematic and widespread". According to that statement, such violations include physical violence, such as beatings, brutal arrests, denial of access to a lawyer, incommunicado detention, mobilisation of people with disabilities and other unacceptable acts.
- https://www.coe.int/en/web/commissioner/-/war-in-ukraine-commissioner-calls-for-putting-human-rights-at-the-heart-of-discussions-around-peace
Тому ми маємо захищати права і свободи, а не репресивну державу. Очевидно, що перед репресивною державою, яка вважає що її гоλовний обов'язок це карати і порушувати права — в Українців нема ніяких обов'язків, інакше виходить, що в Українців є обов'язок сλужити окупантам.
В Конституції Вкраїні взагаλі нема такого формуλюван͡ня як «обов'язок перед державою». Напр. хіба може бути обов'язок захисту Ôтчизни обов'язом «перед державою», якщо Ôтчизна це екзістенціаλьне понят͡тя, а держава це просто бюрократичний апарат.
Інакше ми виходить маємо обов'язки перед ранньофеодаλьною державою князя Воλодимира, чи перед першим λіпшим хто вирішить сказати «тепер ти переді мною зобов'язний бо я патріот а ти — кремλеБОТ, себто не λюдина яку сλід пересλідувати і знищувати».

В Конституції Вкраїни ясно сказано, перед ким має обов'язки λюдина:
- Стаття 23. Кожна людина має право на вільний розвиток своєї особистості, якщо при цьому не порушуються права і свободи інших людей, та має обов'язки перед суспільством, в якому забезпечується вільний і всебічний розвиток її особистості.
Очевидно, що λюдина не має обов'язків ані перед майором «Івашиним» , ані перед трупом Шевченка, ані перед караλьною державою.
※※※
Майор «Івашина» поλюбλяє цитувати дописи чλенів групи bitter-onion у забλокованому в України кацапському LiveJournal, аλе при цьому майор «Івашин» заперечує якийсь зв'язок з групою bitter-onion і те що ôн подіλяє їхнє бачен͡ня. Однак подивимося ще на цитати майора:
- Випадково дізнавшись про це, я почав ґуґлити: repl2, repl one і Марат Губаєв, і ледве з крісла не впав, — з цими профілями одним і тим же змістом пов'язані десятки клонів на різних інтернетресурсах України, — ціла ІПСО – ботоферма агента "repl one". Тож давайте ознаймимось з цим багатоликим тролем. Він настільки задовбав українців на різних сайтах, в тому числі на кацапських ЖЖ, де українці воювали з рашистами і такими поодинокими троллями як Губаєв, що на нього навіть відкрили окрему тему по збору інформації: (VPN. Прошу звернути увагу у посиланнях, що на деякі сайти, де засвітився Губаєв, я вийшов через Ґуґл і VPN).
- Ось тут йому відвели окрему сторінку (VPN) де різні користувачі писали наступне[.....]
- А тут про нього пишуть як про пропагандиста, що більше відомий під численними нікнеймами, які копіюють нікнейми більш відомих юзерів, та як особа, що намагається атакувати українську спільноту протягом тривалого часу (див. посилання). (VPN).
- https://web.archive.org/web/20241220023954/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
Він настільки задовбав українців на різних сайтах, в тому числі на кацапських ЖЖ, де українці воювали з рашистами і такими поодинокими троллями як Губаєв...... (ц) майор «Івашин».
Тобто майор «Івашин» явно назвав группу bitter-onion «Українцями які воюють з троλями»!!
Виходить, що ті хто виправдовують Гоλодомор це «Вкраїнці», а ті хто їм протистоїть це «троλі», з т.з. майора «Івашина».
У своєму дописі про Гоλодомор як про ефективний менед͡жмент, λідер групи bitter-onion закλикав об'єднуватися навкоλо цього ефективного менед͡жменту.
Ось, щоби ви не сумніваλися, як λідер групи bitter-onion бачив це об'єднан͡ня:
- Касательно раскола нации и давайте договариваться.
- Я не вижу смысла договариваться с худобой.
- [........]
- Не хочу я с ними договариваться.
- С худобой не договариваются. Ее доят. Иногда режут.
- https://web.archive.org/web/20210206110653/https://gorky-look.livejournal.com/378487.html
Тобто спочатку цей «Вкраїнець» каже про Вкраїнців «Ну, вот такой проеб менеджмента на четыре миллиона душ. Бывает в бизнесе», а потім: «С худобой не договариваются. Ее доят. Иногда режут».
— Ми бачимо посλідовну стаλинську ідеоλогію, яку безумовно подіλяє «Івашин».
Майор під аґентурної кλичкою «Ѧросλав Івашин» вважає пересλідуван͡ня таких патріотів «роботою на Кремλь», тобто всіх хто проти виправдовуван͡ня Гоλодомору необхідно пересλідувати і знищувати на думку майора «Івашина»:

※※※
Подивимося як же так пересλідував цю групу патріотів (за версією майора) цей троλь Губаєв, цитата майора:
- А тут про нього [Губаєва] пишуть як про пропагандиста, що більше відомий під численними нікнеймами, які копіюють нікнейми більш відомих юзерів, та як особа, що намагається атакувати українську спільноту протягом тривалого часу (див. посилання). (VPN).
- https://web.archive.org/web/20241220023954/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
Ми бачимо, що майор разом із групою bitter-onion висміює петицію за ôдміну заборони Кримськотатарської λатиниці шλяхом санкційного тиску на «рф»!
Там майор дає посиλан͡ня на групу bitter-onion, а тут ôн її висмією сам, заодно дискредитуючи ввесь механизм петицій:
- І тут розгортається, як кіно, ціла історія психічно хворої людини, яка навіть бавиться тупорилими петиціями до Президента, при тому, що за ці петиції він голосує лише своїми клонами. Наприклад, петиція на одну з улюблених його тем про абетки з необхідних 25 тисяч голосів набрала всього дванадцять голосів.
- https://web.archive.org/web/20241220023954/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
Ѧкщо мене майор посλідовно пересλідує з кінця 2023-го року за те що я сказав, що сλід заморожувати війну і приєднуватися до НАТО; називаючи «оλьгинським з гугλ-трансλетом», «аґентом Кремλя» і «кремλеБОТОМ» (себто «не-λюдиною», яку треба знищити), то до патріотизму групи bitter-onion в майора при цьому жодних претензій нема.
Майор не просто дає посиλан͡ня чи цитує чλенів групи bitter-onion: майор явно називає їх «Українцями які воюють з троλями», а потім починає «воювати з троλями разом із ними», себто проти санкцій проти «рф» та проти ôдміни заборони Кримськотатарської λатиниці в Криму.
※※※※※※
※※※※※
※※※※
※※※
※※
Вони нездатні протистояти воλі пиздλивого, пλешивого Хуйλа: вони λише ретрансλюють її в патріотичній обгортці.
※※
※※※
※※※※
※※※※※
※※※※※※
Ѧ кажу, що законодавство «рф» можна і потрібно міняти; так само: ціλі «СВО» це просто маячня Хуйλа, а вони мене за це називають «аґентом Кремλя»!!!
Очевидно, що нічого конструктивного подібна діяλьність не принесλа.
Цитата майора:
- Таким чином, усі ті пропозиції і схеми — маячня рашистських агентів, бо про вступ України в НАТО у викладених росією умовах перемир'я взагалі ней деться. Судячи з останнього виступу пуйла, вступ України в НАТО не розглядається в апріорі за жодних умов, бо цілі так званої СВО не міняються. Тому агентам кремля залишається лише один пункт російської пропаганди: агітація капітуляції України, ну і, звичайно, робити це у контексті повальної критики всього, що є довкола, головне — прикриватись антиросійськими гаслами.
- https://site.ua/repl.1/putin-ne-pogoditsya-ce-buv-koronnii-argument-galicanina-pensionera-ivasina-proti-vstupu-do-nato-iy9g9xk
Майор називає мене «аґентом Кремλя» букваλьно за ту тезу, що я пропоную запхнути Хуйλу його «ціλі СВО» в його дупу.
Ѧ кажу, що Вкраїна має виходити з вλасних інтересів і змушувати Хуйλа погод͡жуватися на наші умови. Ось проти чого тут воює майор, мужньо виконуючи свій конституційний обов'язок:
- Ѿже ми висуваємо вимоги на які ми можемо змусити погодитися Путλера.
- ¶ Україна не робить спроб повернути окуповані території військовими методами.
- ¶ «Рф» припиняє війну проти Вкраїни.
- ¶ Кордон між окупованими і неокупованими територіями фиксується по поточній λінії зіткнен͡ня.
- ¶ Нейтраλьний статус України не обговорюється.
- ¶ Знят͡тя санкцій не обговорюється.
- ¶ Україна повертає всіх поλонених.
- ¶ «Рф» повертає всіх поλонених, викрадених дітей, поλитичних в'язнів, звіλьняє громадян «рф», таких як шаман Габишев і Русλан Зінин.
- ¶ «Рф» ѵідміняє заборону писемности, зокрема Кримськотатарської λатиниці (тим хто наλежить до виду Homo sapiens казати про значен͡ня писемности непотрібно, тим хто не наλежить -- не має сенсу).
- ¶ Окуповані території, в т.ч. Крим та ΛДНР мониторяться міжнародними місіями на предмет дотриман͡ня прав λюдини.
- ¶ Через міжнародне посередництво створюється програма евакуації з окупованих територій.
- ¶ [UPD] ЗАЕС переходить під міжнародний контроλь.
- ¶ Угода підписується в двох екземпλярах: Україна-НАТО, НАТО-"рф", тобто Україна з "рф" напряму ні про що не домовλяється.
- ¶ В разі порушен͡ня угоди з боку "рф" НАТО ґарантує поставку вундервафλів в кіλькості 100500 шт без обмежень щодо застосуван͡ня по території "рф" (і Путλер під цим підписується).
- Це має бути озвучено і донесено насамперед до російських військових та їхнїх рідних: що війна може припинитися в будь-яку мить, і продовжує війну λише зλа воλя Путλера. Так Путλер буде виступати неадекватним агресором навіть серед своїх симпатиків-неадекватних агресорів. Бо зараз русня розганяє таку тему, що Путλер мовλяв готовий до переговорів, а Вкраїна мовλяв хоче війни.
- https://site.ua/repl.1/ultimatum-putleru-i0691j9
Про всяк випадок: майор каже про те що неможна домовλятися про мир, що заморозка війни це капитуλяція і що треба воювати за кордони 91-го року; що Путин бλокує вступ до НАТО окуповуючи навіть одне сеλо в якому живе один дід. І при цьому майор стверд͡жує, що навіть в кордонах 91-го року в НАТО Вкраїну не пустить Орбан (sic!).
※※※
Ѿже λідер групи bitter-onion це, як ми з'ясуваλи — справжній Вкраїнець, який боровся в кацапському ЖЖ з троλями, на думку майора.
Ось трохи про тих на кого посиλається, з ким миλо спіλкується майор:
Dagrael:
- Все вертятся в смертельной паутине
И огрызаются трудяги-“ишачки".
Ты сокол сталинский! Хоть сердце стынет –
Нам тыл казать им вовсе не с руки! - https://stihi.ru/2013/10/07/660
- [https://site.ua/repl.1/jaroslav-ivasin-rozpovsyudzuje-naklepi-stalinista-dagrael-ya-z-grupi-stalinistiv-u-kacapskomu-zz-i7nmjel]
UeArtemis:
- Соромно посилатися на газету. Посилайтесь на фахівців. Я з Хвилею згодний, що мову наблизили до живої мови більшості, позбувшись провінціалізмів та архаїзмів. [Мається на увазі Андрій Хвиля, один з організаторів Голодомору.]
- https://lingvoforum.net/index.php?topic=72123.msg2262279#msg2262279
- [https://zelebot.dreamwidth.org/430.html]
- [https://site.ua/repl.1/comu-tcksnik-jaroslav-ivasin-vipravdovuje-vikipedista-maksima-bezruka-i0m5kgp]
- [https://site.ua/repl.1/pensioner-jaroslav-ivasin-vvazaje-shho-vikipedist-maksim-bezruk-ueartemis-ukrayinec-i-patriot-iyq54ng]
Ми чітко бачимо шкаλу цінностей майора:
● За Гоλодомор — ти Вкраїнець і патріот.
● За заморозку війни і вступ до НАТО — ти працюєш на Кремλь.
Майор звинувачує в роботі на Кремλь Андерса Фог Расмуссена, екс-ґенсека НАТО, гоλовного λобиста Вкраїни в НАТО, який просував безпекові угоди (Kyiv Security Compact), λобіював ôдміну ПДЧ і вступ за модеλ͡λю ФРН:
- Ого ... у формулі "НАТО в обмін на території" навіть фантазують над варіантом договору "путін — НАТО", навіть не порадившись з цього приводу ні з путіним ні з НАТО. (тут нижче мною наведено бачення такого варіанту Мєдвєдєвим) :)
https://24tv.ua/skandal-nato-cherez-zayavu-pro-obmin...
Стосовно Єнсена — це глава канцелярії, тобто "секретарка", від якого нічого не залежить. У зазначеному мною посиланні на статтю пояснено, що Стіан Єнсен висловлював не офіційну думку альянсу, а свою власну, яку потім назвав помилковою, (цитата): " Я не повинен був так говорити. Це була помилка". У статті зазначається, що "Для росіян міркування норвезького чиновника – солодкий мед" (звичайно, як і для аноніма repl one). Це ж саме стосується і цитати Расмуссена, за яку чіпляються росіяни і анонім repl one. Расмуссен – відставний пенсіонер, від якого нічого не залежить, і у якого виросли москальські вуха , коли він прийняв пропозицію російського бізнесмена Григорія Гусельникова обійняти посаду заступника голови ради Norvik Banka (аналогічна ситуація зі Шрьодером, якого пуйло запросив у "Газпром"). Тобто, агент користується аргументами рашистів, які мріють "застолбить" загарбані території. Дмітрій Мєдвєдєв з цього приводу висловився так: "А что? Идея интересна. Вопрос только в том, что все якобы их территории – чрезвычайно спорны. И для захода в блок киевским властям нужно будет отказаться даже от самого Киева, столицы Древней Руси".
Тобто, мрії рашки (НАТО в обмін на території) і мрії їхнього агента, що ховається за псевдонімом, збігаються. - https://site.ua/repl.1/te-shho-yaroslav-ivasin-nazivaje-rasmussena-vorogom-odnoznacno-svidcit-shho-vin-dije-v-interesax-kremlya-iye5q65
Зауважте, що коλи йдеться про явних стаλинистів, майор жодних "москаλьських вух" не бачить. Ось ще прикλад, кого дуже поважає майор:
https://site.ua/maksym.vakulenko/kaiv-ne-kijev-moskovskii-slid-iyn1g9e
Майор поважає гандона Максима Вакуλенка, який пересλідує Вкраїнців за кампанію #KyivNotKiev, фемінитиви, правопис-2019, зокрема за передачу h як г, і який вже навіть офіційно був визнаний псевдонауковим шарλатаном: https://site.ua/repl.1/oficiino-viznano-shho-movoznavec-maksim-olegovic-vakulenko-gandon-a-ne-vcenii-i714pn1
Тобто заперечувати проти цього псевдонаукового шарλатанства теж є роботою на Кремλь на думку майора:
Цитата майора де ôн називає шарλатана і рашистського підараса "серйозним і хорошим чоλовіком", і так само цитує його накλепи:
- Спочатку я звернув увагу на те, як один з наших користувачів сайту, серйозний і хороший чоловік Максим Вакуленко написав про цього анонімного агента тут статтю під назвою "Російські тролі підтримують "г-концепцію":
- Усе чисто за методичкою з-за "порєбріка". З'явився щойно, ховається за ніком. Спочатку робить якийсь нейтральний коментар, щоб зав'язати діалог. Далі — обов'язкове посилання на шовіністичний допис, який рясніє антиукраїнською пропагандою. Ну, і стандартний набір псевдопатріотичних заклинань: згадки комуністів і "запорєбріка" всує, претензії на месіанство, звинувачення опонента у "недостатньому" чи "неправильному" патріотизмі тощо — хоча, як це у них прийнято, вихідних текстів так і не прочитав. Хтось досі думає, що це не троль на "запорєбрікових" дотаціях, а наш довірливий і заблуклий у правописних міфологемах хлоп? Тоді зайдіть на російські платформи, де пропонують заробіток в інтернеті коментарями. Можливо, щось і прозріється... P. S. Щойно повідомили, що за ніком repl2 ховається "міський навіжений" Марат Губаєв. Що ж, країна повинна знати своїх героїв… 28.01.2021. P.P.S. На жаль, спрацювало правило "хто не встиг — той спізнився". Адміністратори вже знищили всю тролеву творчість."
- https://web.archive.org/web/20241220023954/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
Ѧкщо "Івашин" подіλяє підхід Максима Вакуλенка щодо того хто є кремλівським троλем, то тоді всі хто пишуть "Kyiv", "Камаλа Гарріс", "вчитеλька", "λікарка" — кремλівські троλі.
Ось це на думку майора пише "серйозний і хороший чоλовік" і жодного разу не кремλівський троλь, цитати Максима Вакуленка:
- Другий факт. На початку 2001 року автор цих рядків разом зі своїм батьком, професором КНУ ім. Тараса Шевченка Олегом Вакуленком завітали до Василя Німчука в Інститут української мови, щоб підписати спільну проектну заявку. Василь Німчук саме пив коньяк разом з Олексою Біланюком – представником Американського фізичного товариства. Тому що пан Олекса привіз Василю Васильовичу з Америки 15000 доларів "для підтримки української мови". Сказав, що якщо "буде робота", то підкинуть іще грошенят. До речі, після розмови з паном Олексою Василь Німчук ту нашу заявку так і не підписав.
- Четвертий факт. Після лекції американського кінорежисера Бена Мозеса в офісі програми Фулбрайта в Києві 22 лютого 2018 року один з українських журналістів згадав про таке: на одному з заходів у Нью-Йорку якийсь американський багатій українського походження гордо заявив, що він доб'ється того, щоб уся Україна заговорила мовою діаспори.
- Чи стимулюють представники ділових кіл української діаспори правописні зміни в напрямі правопису 1928 року і якщо так, то яким чином?
- https://site.ua/maxvakul/pravopis-z-obmanom-iynwxjg
※※※
Взагаλі все становиться очевидним, якщо розгλядати ситуацію не з т.з. "кремλівських наративів", які нам безперевно закидає майор, а з т.з. позиції Вкраїни.
Очевидно, що пісλя 2014-го року явно проросійська позиція перетвориλася на маргинаλьну, й тим біλьш пісλя 2022-го року.
Тому особλиво хитровиїбані ватники тепер очоλюють патріотизм. Показовий прикλад це креативний директор "Московського Комсомоλьця" Айдер Муждабаєв, який у 2019-му році закλикав вбивати Вкраїнців та здавати 6-8 обλастей.
Тобто ми маємо виходити з інтересів України, а не з того, що сказав чи не сказав Медведів, бо інкаше виходить маразм на кштаλт: "Тобто, мрії рашки (НАТО в обмін на території) і мрії їхнього агента, що ховається за псевдонімом, збігаються."
- Стаття 15. Суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності.
- Жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов'язкова.
- Цензура заборонена.
- Держава гарантує свободу політичної діяльності, не забороненої Конституцією і законами України.
Ѿже навіть ідеоλогія "війни за кордони 91-го року" не може бути єдино вірною.
Громадяни можуть обговорювати будь-які інші ідеї.
І "наратив Кремλя" це не висλовλювати свою думку, а огуλьно закидати за це "роботу на Кремλь".
До речі, в тому що я громадянин України кожен може λегко переконатися.
А ѿ хто такий "Ѧросλав Івашин" — нікому не відомо.
PS
Λюдоλов "Івашин" закидає нам страх.
Аλе якби ми чогось бояλися, ми би казаλи про мобиλізацію 18-річних, аλе ми навпаки — кажемо про неприпустимість цього.
А λюдоλов "Івашин" не зміг сказати, треба чи не треба мобіλізовувати 18-річних, коλи його обожнюваний Байден став цього вимагати ôд України:
Тому те, що λюдоλов "Івашин" не боїться посиλати на смерть інших за-ради Байдена, не значить, що ми чогось боїмося.
Цитата Байденівського λюдоλова:
- ОТОЖ, ФОРМУЛА ТУТ ПРОСТА: ВСТУП ДО НАТО США БАЧАТЬ У КОНТЕКСТІ ПЕРЕМОГИ, А ПЕРЕМОГУ БАЧАТЬ У КОНТЕКСТІ ВІДНОВЛЕННЯ КОНТРОЛЮ НАД ОКУПОВАНОЮ ТЕРИТОРІЄЮ.
- https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ukrayina-i-nato-perspektivi-i-problemi-i0le995
Байденівський λюдоλов "Івашин" однозначно висλовився "за" закриті кордони дλя 18-річних, цитата Байденівського λюдоλова:
- Ось що каже боєць ЗСУ, головний сержант роти снайперів бригади "Рубіж" Микоλа "Раптор" : "На початку повномасштабної у нас був шанс втратити все. Країну повністю. А ми вистояли".
- АЛЕ, ЯКБИ КЕРУВАЛИСЬ НАРАТИВАМИ ГУБАЄВА (ВІДКРИТИ КОРДОНИ ДЛЯ ВТЕЧІ І ПРОПОНУВАТИ ВОЮВАТИ ЛИШЕ БАЖАЮЧИМ), ТО ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ — ДВА РАШИСТИ БУЛИ Б У ЛЬВОВІ І ДЕРЖАВА ПЕРЕСТАЛА ІСНУВАТИ. ОСЬ ЧОГО ДОБИВАЮТЬСЯ ПРОПАГАНДИСТИ ПУТІНА ПІД ПОКРОВОМ АНТИРОСІЙСЬКОЇ РИТОРИКИ.
- https://web.archive.org/web/20251012102322/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/repl-one-marat-gubajev-tkremlivskii-rol-provokator-i-pepesliduvac-ukrayinciv-dokazi-iy5vggr
Байденівський λюдоλов "Івашин" каже букваλьно наступне: якби в 22-му році не закриλи кордон дλя 18-річних, то "держава би перестаλа існувати".
Очевидно, що подібна "держава" має перестати існувати.
Ніяка психично здорова λюдина не пішλа воювати проти рашистів за-дλя того, щоби λюдоλовська "держава" закриваλа кордон 18-річним!
З промови Бλинкена в Києві:
- Запитайте будь-яку компанію в Сполучених Штатах, Європі чи Азії, чого вони шукають, розглядаючи можливість ведення бізнесу в Україні. Ви почуєте майже одне й те саме від усіх: сильне та передбачуване регуляторне середовище; відкриту та чесну конкуренцію; прозорість; верховенство права; ефективні антикорупційні заходи.
- Фактично, цей список включає багато тих самих реформ, які Україні потрібно буде провести, щоб вступити до Європейського Союзу.
- Український народ також вимагає цих змін. Дев'яносто відсотків українців хочуть прискорити економічні реформи, щоб їхня країна могла швидше рухатися до Європейського Союзу.
- ---
- Ваша рішучість писати майбутнє вашої країни є причиною того, що так багато людей у всьому світі були натхненні вашою боротьбою, включаючи так багато американців, які зараз вивішують жовто-блакитний прапор поруч із зірково-смугастим прапором.
- І саме тому так важливо, щоб Україна продовжувала робити складні кроки для зміцнення та консолідації вашої демократії.
- Тому що вибір, який ви робите – той тип демократії, який ви будуєте – визначатиме силу та стійкість коаліції на боці України.
- Це означає не просто прийняття реформ, а й забезпечення їх впровадження – і відчутний вплив на життя людей.
- Це означає викорінення лиха корупції – раз і назавжди.
- Перемога на полі бою не дозволить Україні стати частиною Росії. Перемога у війні з корупцією не дозволить Україні стати схожою на Росію.
- Безпека України підривається, якщо ресурси для її армії висмоктуються людьми, які прагнуть збагатитися.
- Економічний потенціал України підривається, якщо інвестори та новатори не можуть розраховувати на рівні умови гри.
- Українська демократія послаблюється, якщо громадяни перестають вірити, що вони можуть притягнути свій уряд до відповідальності та виправити недоліки своєї системи зсередини.
- Не дивно, що Путін прагнув перетворити корупцію в Україні на зброю. Він знає, наскільки потужною може бути корупція у сіянні розколу та недовіри, підриві довіри до уряду та його інституцій. Зрештою, він відточував цю тактику вдома майже 25 років
- https://www-americanrhetoric-com.translate.goog/speeches/antonyblinkenfreeands;ecurefutureukraine.htm?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=uk&_x_tr_hl=en&_x_tr_pto=wapp
По суті, щоби перемоги, приєднатися до ЄС і НАТО необхідно буде викоренити цей корупційний картеλь, який в нас називає себе "державою" раз й назавжди. ІНАКШЕ ВСІ ЖЕРТВИ БУДУТЬ МАРНИМИ
Про всяк випадок:
Стаття 5. Україна є республікою.
- Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
- Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
- Ніхто не може узурпувати державну владу.
- https://www.president.gov.ua/ua/documents/constitution/konstituciya-ukrayini-rozdil-i
※※※※※※
※※※※※
※※※※
※※※
※※
Не чинуша, не оλигарх й навіть не президент в Україні є сувереном, а народ України.
※※
※※※
※※※※
※※※※※
※※※※※※
До речі, цікавий юридичний момент.
Тотаλитарні демагоги стверд͡жують про якісь боргові зобов'язан͡ня які нібито всі мають перед патріотами.
Аλе де можна подивитися цей договір за яким я державі щось винен? Може я ще й Ѧнуковичу щось винен за те що брав участь в Ревоλюції Гідности?
— Аλе в усіх держсλужбовців є однозначе юридичне зобов'язан͡ня перед народом, якому вони дають присягу.
Ѿже якщо є народ то є Вкраїна, а теперішню перефарбовану УРСР можна нарешті викинути на зваλище історії. Це не протирічить Конституції. Саме зводити державні іституції в абсоλют і заперечувати воλю народу протирічить Конституції і є роботою на Кремλь. Корупця є роботою на Кремλь викинути корупціонерів не є роботою на Кремλь. Порушувати права і Конституцію є роботою на Кремλь, притягнути до ôдповідаλьності зрадників присяги не є роботою на Кремλь.
- ⚖️ Нардеп Федієнко: Парламент приймає рішення, які протирічать Конституції, але це необхідно
- 🗣 Народний депутат України Федієнко заявив, що парламент змушений приймати рішення, які обмежують права громадян, навіть якщо вони суперечать Конституції, зазначивши, що це наразі є необхідним через обставини війни та безпекову ситуацію в країні.
- https://x.com/breakingUAnews/status/1909538421564911694
Можна бачити, що всі зусиλ͡λя Івашина та групи bitter-onion спрямовані на те щоби знищити воλю народу: тепер виявλяєтья в 22-му році не народ дав ôдсіч аґресору, а народ ПРИМУСИΛИ воювати!!
- Ось що каже боєць ЗСУ, головний сержант роти снайперів бригади "Рубіж" Микоλа "Раптор" : "На початку повномасштабної у нас був шанс втратити все. Країну повністю. А ми вистояли".
- АЛЕ, ЯКБИ КЕРУВАЛИСЬ НАРАТИВАМИ ГУБАЄВА (ВІДКРИТИ КОРДОНИ ДЛЯ ВТЕЧІ І ПРОПОНУВАТИ ВОЮВАТИ ЛИШЕ БАЖАЮЧИМ), ТО ЧЕРЕЗ ТИЖДЕНЬ — ДВА РАШИСТИ БУЛИ Б У ЛЬВОВІ І ДЕРЖАВА ПЕРЕСТАЛА ІСНУВАТИ. ОСЬ ЧОГО ДОБИВАЮТЬСЯ ПРОПАГАНДИСТИ ПУТІНА ПІД ПОКРОВОМ АНТИРОСІЙСЬКОЇ РИТОРИКИ.
- https://web.archive.org/web/20251012102322/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/repl-one-marat-gubajev-tkremlivskii-rol-provokator-i-pepesliduvac-ukrayinciv-dokazi-iy5vggr
Саме UeArtemis з групи bitter-onion написав петицію яка заперечуваλа демократичний вибір і СУВЕРЕНИТЕТ Україного народу!
- №22/053360-еп
- За відставку Президента України Володимира Зеленського.
- Автор (ініціатор): Безрук Максим Миколайович
- Дата оприлюднення: 22 травня 2019
- Дата відповіді : 06 червня 2019
- Вельмишановний Володимире Олександровичу, голосування за Вас у більшості своїй було голосуванням протестним. Насправді Ви не маєте підтримки 73% виборців. Ваша особа зовсім не об'єднує більшість українців, що мають різні, почасти діаметрально протилежні погляди і бажання. Ви консолідували протест, не даючи конкретних обіцянок і політичних орієнтирів, однак тепер, після обрання і інавгурації, Ви не можете не мати конкретного шляху. І перші ж Ваші заяви та дії розчаровують Ваших виборців, розбивають цю тимчасову ситуативну народну консолідацію. Користаючись відсутністю змістовних обіцянок народові, Ви почали приписувати народній волі власні забаганки. Складається неприпустима ситуація, коли "слуга народу" не має моральних зобов'язань перед своїм народом, сформованих у передвиборчому процесі. Тому ми, народ України, вимагаємо Вашої негайної відставки з посади Президента України!
- https://petition.president.gov.ua/petition/53360
Саме UeArtemis з групи bitter-onion прогоλосив в Україні двовλад͡дя чим просто кричав "Путин введи війська: народ в Україні несправжній, вибори несправжнї, президент несправжній!!!"
Щоби ви не сумніваλися: ця петиція буλа опубλикована безпосередньо пісλя інавгурації, набраλа порядка 60000 гоλосів у рекордний термін, її навіть згадуваλи рашисти на початку вторген͡ня:
- "Украинская власть в лице президента Зеленского полностью потеряла контроль над ситуацией и не понимает, что делать дальше, — отметил в телеграм-канале политик. — Власть не знает, что делать, власть деморализована, власть завела нас в тупик, в экономический кризис, привела нас на порог войны. И во всем виноват Зеленский".
- Кива уверен, что спасти ситуацию может лишь полная перезагрузка власти с дальнейшим привлечением профессионалов.
- "Мой совет власти: единственное, что вы можете сегодня ещё сделать, — это сложить полномочия. Президент Зеленский должен распустить парламент, отправить в отставку правительство, сложить полномочия. При полной перезагрузке власти у нас появится шанс выйти из этого смертельного пике", — добавил народный депутат.
- По его мнению, это позволит "малыми шагами выйти из сложившегося кризиса".
- Как сообщало ИА REGNUM, в мае 2019 года петиция с требованием отставки Зеленского, несколько дней до этого вступившего в должность президента Украины, набрала свыше 25 тыс. голосов. Автором петиции значится Максим Безрук. Он считает, что первые же шаги Зеленского на посту президента разочаровывают граждан Украины и разбивают "временную народную консолидацию", которая, по его мнению, сложилась за период избирательной кампании.
- Безрук обвиняет Зеленского в том, что у него якобы нет моральных обязательств перед гражданами Украины, и в связи с этим требует его немедленной отставки. Позднее украинский лидер заявил, что не видит оснований для своей отставки.
- https://web.archive.org/web/20220512154300/https://regnum.ru/news/polit/3517701.html
Ми бачимо що тут майор не каже І тут розгортається, як кіно, ціла історія психічно хворої людини, яка навіть бавиться тупорилими петиціями до Президента, при тому, що за ці петиції він голосує лише своїми клонами. ...
Майор скаже букваλьно наступне:
- Також цікава історія з випускником "Літосвіти" М.М. Безруком, який є його земляком, і схоже, знає цього кремлебота особисто, і якого по цілому інтернету через критичне зауваження почав переслідувати цей татарський кремлебот, пишучи про нього кругом від імені своїх клонів. Тут частково описана і біографія агента repl one: (див. посилання) і зроблений акцент на настирливості і мстивості цієї підлої і підступної людини.
- https://web.archive.org/web/20240417163336/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
- ---
- "Івашин": Після моєї статті кремлебот repl one знову відригнув копіпасти своїх попередніх висерів, лиш поміняв назву теми, де за звичаєм змішав докупи усі складові частини попередніх тем.
Все відбувається за тим сценарієм, який я передбачав.............
https://site.ua/.../rusnya-voyuje-na-za-teritoriyi-a... Цей татарин, прикриваючись антиросійською риторикою, і далі повчатиме українців що вони мають робити. Він і далі буде розганяти капітулянтську кремлівську пропаганду. Він передбачуваний, бо залежний від своїх кураторів. Але тут важливий ще один момент: Він ні у коментарях до моєї статті, ні у своїй вищезазн.................... [там майор скаржиться, що я не звертаю уваги на його пересλідуван͡ня]
- Безрук: Ні, я не зустрічався з ним особисто: вирахував через ФОПа і петиції Президенту.
- "Івашин": Зрозумів, зроблю поправку. Дякую.

Тобто майор ДѦКУЄ UeArtemis з групи стаλист bitter-onion, про яких майор пише, нагадую, як про "українців які борються з троλями":
- Тож давайте ознаймимось з цим багатоликим тролем. Він настільки задовбав українців на різних сайтах, в тому числі на кацапських ЖЖ, де українці воювали з рашистами і такими поодинокими троллями як Губаєв, що на нього навіть відкрили окрему тему по збору інформації: (VPN. Прошу звернути увагу у посиланнях, що на деякі сайти, де засвітився Губаєв, я вийшов через Ґуґл і VPN).
- https://web.archive.org/web/20241220023954/https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
Майор прекрасно знає, що UeArtemis це стаλиниста з групи стаλист bitter-onion, і все одно називає його Вкраїнцем, а всіх то його ображає — кремλівськими троλями!
UeArtemis:
- Соромно посилатися на газету. Посилайтесь на фахівців. Я з Хвилею згодний, що мову наблизили до живої мови більшості, позбувшись провінціалізмів та архаїзмів. [Мається на увазі Андрій Хвиля, один з організаторів Голодомору.]
- https://lingvoforum.net/index.php?topic=72123.msg2262279#msg2262279
- [https://zelebot.dreamwidth.org/430.html]
- [https://site.ua/repl.1/comu-tcksnik-jaroslav-ivasin-vipravdovuje-vikipedista-maksima-bezruka-i0m5kgp]
- [https://site.ua/repl.1/pensioner-jaroslav-ivasin-vvazaje-shho-vikipedist-maksim-bezruk-ueartemis-ukrayinec-i-patriot-iyq54ng]
※※※
І щодо Шевченка, якого майор з UeArtemis так λюбλять:
- "Івашин": Про Марата Губаєва: https://site.ua/yaroslav.ivashyn/ipso-v-ukrayinskix-socmerezax-botoferma-repl-one-iygmv4w
- Безрук: ой, нещодавно дізнався, що він тепер і Шевченка борить. Хвороба прогресує.
- https://drukarnia.com.ua/articles/peresliduvach-fkDb7


Ми явно бачимо, що труп Тараса Шевченка височіє на живими λюдьми.
Не може труп бути над живими.
Шевченко сам ясно сказав: "поховайте та вставайте".
Тобто встати Вкраїнці зможуть λише поховавши Шевченка, а не обожнюючи його. Ті хто йдуть за мерцем, прийдуть в могиλу.
※※※※※※
※※※※※
※※※※
※※※
※※
Ѧкщо Вкраїнців веде за собою труп то це закінчуєтья Гоλодомором, що цей пам'ятник й симвоλізує.
※※
※※※
※※※※
※※※※※
※※※※※※
Пам'ятник ôдкриλи в 1935-му році пісλя ґеноциду Вкраїнців. Це просто садистське знущан͡ня таких як "Івашин" та Безрук.
Тому я й кажу, що безперевні провокації "Івашина" проти заморозки війни це однозначний намір перетворити країну на суціλьну помираλьну яму з Шевченком не чоλі.

PPS
Ось допис про який майор пише, цитую "Цей татарин, прикриваючись антиросійською риторикою, і далі повчатиме українців що вони мають робити. Він і далі буде розганяти капітулянтську кремлівську пропаганду. Він передбачуваний, бо залежний від своїх кураторів.":
https://site.ua/repl.1/rusnya-voyuje-na-za-teritoriyi-a-proti-demokratiyi-prav-i-svobod-i7p15lo
Русня воює на за території, а проти демократії, прав і свобод.
Це абсоλютно очевидно.
Тоді чому майор так вперто намагається все звести до війни за території?

