ЦЕ ВАЖЛИВА ПРОГРАМНА СТАТТЯ І ВОНА ЗНАЧНОЮ МІРОЮ БУДЕ ВИЗНАЧАТИ МАЙБУТНЄ СХІДНИХ СЛОВ'ЯН.

Я багато писав про причини, фактори та аспекти такого масового болванства **.
Але тут завше встає питання, — вже 20 років вільного життя з інтернетом... Чому навіть паростки протидії всьому цьому серйозні не виростають??? Підтримка моїх досліджень дуже-дуже слабенька.
 Як продовжується ситуація болванства коли я навожу приклади що у всьому світі, — отак і так математика викладена ****, а у нас у підручниках, — точно так,... просто в самому визначенні поняття переплутали на зовсім інше поняття, з зовсім іншої категорії понять, з іншої опери. Хоча далі в практиці і властивостях «мос-ква-поняття»,... використовується як звичайний нормальне західне поняття. Таке просто перекриває подальше розуміння саме для тих, хто хоче і може глибоко усвідомити сутнісне розуміння понять... При чому таке — у дуже-дуже багатьох фундаментальних визначеннях у найважливіших науках!!! Як таке живе і ніхто з офіціозу навіть не реагує на публічні статті з цього приводу... 
Як? Як?  Як таке може бути??? Мій багато-річний досвід роботи з цією проблемою говорить про наступне: 
   Однією з головних передумов цієї консервації болванства є заборона викладання логіки в школах. Виростають діти без знання логіки, виростають студенти, фахівці, викладачі,... більшість пост-совкових професорів ніколи не вивчали логіку, ... Вони навіть не знають  для чого вона потрібна.
  Але це реально, — лише передумова!  Логіка це не просто — наука чи зібрання прийомів правильного/не_правильного мислення. Логіка має вибудовуватися в голові крок за кроком, роками. Щоб ставати частиною мислення, сприйняття та аналізу нової інформації. Знання шкільні і вишівськи мають лягати на якийсь фундамент розуміння  логіки, володіння нею, щоб вона працювала у голові. Без цього, розумна талановита людина, це — лише якесь зібрання, якась колекція хитрих іноді до певної міри складних механізмів. Але дуже «до певної міри», у дуже вузькому коридорі професійної спеціалізації! Такий «вчений», «інженер» без логіки не буде сам щось творити в науці! Він в найкращому випадку буде дізнаватися, що там цікавого на заході, щось доносити з того своїм, виглядати «дуже передовим», і щось намагатися трошки варіювати з іноземного, хоча це зазвичай — досить безплідно. ... ... (знову захоплююсь необов'язковою деталізацією) 
  
  Люди, які крок за кроком вивчають зі школи все складніші і складніші прийоми правильного логічного наукового мислення,   вони знають і вірять, що без цього зараз нікуди, нічого з тебе не вийде... І не_вчені, звичайні люди, кожен по-своєму, до певної міри пройшов  якусь кількість драбин по цьому шляху... Прості люди теж знають і вірять, що є неправильне_мислення, а є правильне_мислення, яке досить складне, і з певного рівня доступне лише тим, хто багато працює стосовно цього, а не всім і ніяк не випадково ... 
  Так от, отут, — найважливіша проблема! Так от у всіх московитських і пост-московитських суспільствах,... не вчили логіку, ...  не вчили учні, студенти, професори... Ніхто не знає в більшості і не вірить, що воно щось таке є, і що воно — важливе!!! Що правильна логіка працює, а не правильна дурить!
  Зазвичай на пост-совку максимум, — це люди і чули про якусь там екзотичну цікавинку, якусь там дедукцію у фільмах про Шерлока Холмса... Вони твердо впевнені, що всі люди навкруги живуть і прекрасно себе відчувають у своїх спеціальностях і у своїх науках без всякої там логіки ! Всі люди в більшості живуть собі і не знають як там щось доводиться, як щось спростовується по справжньому. В реальному житті вони стикаються з ситуацією, де є всякі хитруни, котрі можуть перекрутити словесами будь-яку реальність на свою користь... Вони значно більше вірять в хитрий обман і в силу ніж логіку та істину. Вони взагалі не вірять, що можна щось реально по справжньому правдиво чесно довести чи спростувати! 
  Ці люди В БІЛЬШОСТІ НЕ МОЖУТЬ НЕ ТІЛЬКИ ВІДРІЗНИТИ правильні логічні судження від мутноватих натяків, питань з екзотично-обманними асоціаціями... Тут увага!!! Вони У БІЛЬШОСТІ ВЗАГАЛІ НЕ ВІРЯТЬ ЩО ТАКЕ МОЖЛИВЕ! Вони ніколи не бачили і не вивчали інструментів для цього... Вони не можуть відрізнити правдиву розумну людину від брехливого болтуна... Вони не вірять взагалі що таке можливо!!!  Вони не розуміють, що якщо якась людина застосовує не правильні методи мислення, а обманне псевдо-мислення, то на цій людині назавжди ставиться хрест! Вона просто записується у болвани,  у  пропагандисти болванства! (може викреслюється до отримання якоїсь реальної розумної освіти через декілька років, до відповідного розвитку мислення і розумового апарату). Для більшості людей цього не існує! А це — стрижень будь якого розумного суспільства.
  Вивести ціле суспільство з такого стану дуже-дуже складно без державної директивної політики.
  
  Підкреслюю!!! Я вам не пишу якісь екзотичні вигадки і гіпотези! Це проста жорстка відома всьому світу правда, — московські безбожники поставили страшний анти-людяний експеримент вони заборонили в школах викладання правильного мислення людям (логіки)! Масово! Тотально!!! ***  
  https://www.google.com.ua/search?q=преподавание+логики+в+СССР  
  
  Було тоталітарно сформоване ціле суспільство більш ніж 160 етносів, спеціально підготовлене для будь-якого швидкого оболванення і зомбування в будь-який момент. Це дуже різко і випукло видно в історії, як московія переходила від «гітлерівці наші брати!», до «суть нашого життя боротьба з гітлеризмом», чи те саме зі сталінізмом,  чи те саме з комунізмом,... з «братством» до українців, ... Від «захисту жителів Донбаса» москалями до перетворення їх міст  бомбами на лунний пейзаж. Ще і під якісь кретинські зомбілки, що «все йде строго по плану!»
  
  Для оболванених людей ніяка логіка нічого не варта! Для них має значення тільки кількість повторень по телевізору і радіо. При чому, нічого не заважає в будь-який момент почати говорити ПРОТИЛЕЖНЕ, мотивуючі, що просто щось там змінилося. Без логіки, без віри в неї, це просто — суспільство зведене до отари . Де у влади, ЯКЩО НЕМАЄ ЖОДНОГО РОЗУМНОГО ПОЯСНЕННЯ, підійде і нерозумне,... але треба їх три чи сім різних,... треба протоптати вуха БОЛВАНАМ.

  ЛЮДИ, ЯКІ НЕ ВІРЯТЬ У ТЕ, ЩО ЛОГІКА ПРАЦЮЄ, НЕ МАЮТЬ ЖОДНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ЇЇ ВИВЧЕННЯ, НЕ МАЮТЬ ПОСТІЙНОГО У ЖИТТІ ПРАГНЕННЯ ЩОСЬ ПОКРАЩИТИ У СВОЇЙ ЛОГІЦІ! ПРИ ЧОМУ У СУСПІЛЬСТВІ — ЦЕ ЗАГАЛЬНИЙ НАСТРІЙ! Таке суспільство реально починає думати, що воно є розумним без всякого там «правильного мислення». Воно у своїй «псевдо-розумності без логіки» починає бачити свою самість, індивідуальність, не хоче змінюватися.

P.S. Виходячи з цього, в окремому випадку і компанії масової деідіотизації потрібно проводити не з позиції: «От у всіх підручниках написано марення, а я вам говорю правду...» А треба говорити, що в усьому цивілізованому світі прийнято ось так, правильно, а в нас якийсь московський високопоставлений йолоп написав щось божевільне... А всі настільки залякані кремлівською кримінальщиною, що просто бояться суперечити московському начальству і повторюють бездумно як папужки. 
---------------------------
Примітки:
** —  причини, фактори та аспекти масового болванства:
  — багатовікова філологічна ідіотизація.
  — Велика кількість дуже віддалених, ізольованих, роз'єднаних населених пунктів та субкультур.
  — Вигадування та нав'язування соціальних та гуманітарних лже-теорій та лже-філософій.
  — Заперечення та брехлива лже-критика передових світових наук та теорій.
  — Монополізація московськими тиранами контролю за засобами масової інформації та друкарством.
  — Лже-судове та позасудове переслідування інакодумців московськими тиранами.
  — Забивання засобів масової інформації алогічною нісенітницею та шаблонами псевдомислення.
  — Заборона викладання логіки у школах московськими комуністами.
  — Періодичний заїзд в країну іноземних інженерів, техніка яких потім видається за власні досягнення/розумність (починаючи від Римської імперії, монгольського ярма з китайською+персидською інженерією/адмініструванням, Ост-індською голландською компанією з «Петром І», сировинні проекти Уралу, Донбасу, прикаспійської нафти до полонених німецьких інженерів після Другої Світової).

Величезний додатковий список українських проблем від московщини можна подивитися тут:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/strasna-xvoroba-i05o1zm 
Як Україні ще й досі вдається вистоювати за таких ударів просто на голову не налазить, але це відноситься до таємних, секретних знань.

*** — Було виключення на 6 навчальних років (1947-1953) Але зрозуміло що «логіку» викладали у сталінському варіанті з комуністичного безбожно-мародерським присмаком, ... вчителі «російсько-комуністичної мови».

**** — «Про масове глобальне шкідництво Міністерства освіти України та Росії.»  https://site.ua/serhiy.grigorovich/v-yakomu-zaraz-stani-protistoyannya-grigorovic-zelenskii-prostoyu-movoyu-zrozumiloyu-dlya-vsix-i72qvw4  

https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6  

https://site.ua/serhiy.grigorovich/taki-je-v-nas-lyudi-yaki-gotovi-shhos-robiti-i-navit-dobivatisya-maibutnyoyi-rozumnoyi-ukrayini-i0em1lq  

https://site.ua/serhiy.grigorovich/vsim-ukrayinskim-vcitelyam-matematiki-negaino-treba-robiti-serioznu-psixiatriyu-i0zmxe3  

https://site.ua/serhiy.grigorovich/v-yakomu-zaraz-stani-protistoyannya-grigorovic-zelenskii-prostoyu-movoyu-zrozumiloyu-dlya-vsix-i72qvw4