Дивіться, я пишу і написав дуже багато, довго і дуже складно для такого елементарного питання як визначення «невизначеного_інтегралу». Зрозумійте, тут річ йде не про «невизначений_інтеграл». Річ йде про те, що в цілих країнах москалі в усіх підручниках стосовно фундаментальних понять математики понаписували всякі помилкові кретинізми, та  призвичаїли до них тисячі вчителів і викладачів, сотні тисяч учнів та фахівців. І ця фігня реалізована в такому масштабі, що вона реально дуже значно стримує будь-який інтелектуальний розвиток населення і країни. Замість простих розумних визначень понаписано всякої заплутаної, чи просто глупої та не правильної  чухні. Та ще, насторожі цієї псевдо-наукової маячні стає ціла армія призвичайних до дурні,... авторитетних вчителів та викладачів з їх талантами бути переконливими, давити авторитетом, впливати на вчителів та батьків. Бо вони ці кретинізми десятки років викладали і викриття цього вандалізму може дуже вдарити по їх судьбах та кар'єрах. І вони з корупційних, егоістичних міркувань замовчують, або ще навіть заперечують, воюють проти намагань перевернути все назад з голови на ноги! 

Цю статтю, не прочитавши, попередню Ви зрозуміти навряд чи зможете. Попередня тут:
https://site.ua/serhiy.grigorovich/taki-je-v-nas-lyudi-yaki-gotovi-shhos-robiti-i-navit-dobivatisya-maibutnyoyi-rozumnoyi-ukrayini-i0em1lq  

Зрозуміло, що це стосується всіх країн москальського пост-совка. Тут у минулих моїх статтях про те, як москальський совок перекрутив до нікчемності поняття і визначення інтегралу та того, що з ним пов'язане. Від цього виникла значна переписка і срач у коментарях. Це буде гарним прикладом, на сайті site.ua є такий анонімний тролль "Trimalchio Trimalchio" . Я давно перестав з ним спілкуватися, бо він видає з себе знавця математики, а сам не розуміється на самих елементарних поняттях. При чому у нього у самих базових поняттях якась каша-плутанина в голові. Це вже пару разів більше року тому фіксувалося. І от зараз знову зав'язалися перепалки і шановні люди почали намагатися робити цьому Trimalchio якусь психотерапію.

(Вики — «Трималхион (лат. Trimalchio) — персонаж древнеримского романа „Сатирикон“, разбогатевший вольноотпущенник. Главное действующее лицо самого обширного из сохранившихся фрагментов. Имя Trimalchio — семитского происхождения; malchio соответствует др.-греч. αηδής — противный; tri-malchio — трижды противный»)

Я таким не займаюся, але мені здається, що на цей раз шановне панство робили цю роботу НЕ даремно. Трималхіон нагромаджує якісь дуже несподівані кретинізми, в неочікуваних місцях і дуже великій кількості. І от переглядаючи цей срач-перепалки, я раптом зрозумів, - 
 - ця людина просто або взагалі ніколи не вивчала теорію множин, як підрозділ математики, або прогуляв якісь уроки і не має ніякої практики в роботі з множинами.
 - Йому просто здається що теорія множин, це частина математики і там працюють всі прийоми математики, арифметики, алгебри, чи ті, що він вигадає. Він просто намагається працювати з множинами як з «сукупністю» алгебраїчних виразів в алгебрі. А у теорії множин просто, ну от просто, ... немає таких операцій над множинами !!! Вони є абсурдними і неприпустимими. 
 
Мене не цікавить цей  Трималхіон, але, але, але, ... У даному випадку, можливо він є репрезентантом дуже великої кількості шкільних вчителів. Боюся що представником  дуже-дуже великої кількості вчителів, навіть разом з авторами цих помилкових підручників. Недаремно ж ці офіційні дебілізми з «інтегралами» стільки десятків років живуть у москальському «світі». Річ у тому, що я впевнений, що більшість випускників за фахом «вчитель математики» не мають серйозної підготовки у теорії множин і боюся, що вони не мають взагалі ніякої практики роботи з множинами. Все ж математик і викладач математики, — це дуже різні спеціальності. І якщо якийсь троль-маніпулятор тіпа Трималхіона буде їх годувати отакою звіхнутою лободою, боюся що вони не зрозуміють підколки таких інсінуацій.

От за тиждень з нього таки видавили, щоб він спробував сказати, що таке його абсурдистська «похідна множини»:

«Trimalchio Trimalchio: Як брати похідну від множини даного типу ...
Полегшу вам непосильну роботу. Звичайно ж, справа лише в тому, що похідна константи дорівнює нулю, а константа входить адитивно до всіх функцій, які є елементами даної множини. Таким чином, похідна множини даного типу є множиною, яка містить тільки один елемент, і він дорівнює похідній будь-якої первісної функції (такі похідні, цілком природно, співпадають). Чи вбачаєте тепер щось непосильне для студента в тому, щоб провести таке тривіальне міркування? Знайдіть студента-математика, який би тут чогось не зрозумів і не зробив би всього, що потрібно, автоматично, не замислюючись! » -------
-----  Троль Трималхіон, — досвідчений маніпулятор він не пише конкретні кретинізми. Він їх «має на увазі», і підсовує їх вам як «очевидні» кретинізми. Тут замість того, щоб сказати що таке похідна_множини, він з бухти-барахти починає шукати похідну кожного_елементу_множини. Він просто вигадує на ходу свою недолугу «недо-математику», і йому здається, що це — «нормально». Він навіть вважає/закликає, що таку дурню має робити кожен «розумний» учень. 
1. Йому, як людині, яка абсолютно не розуміє теорії множин, здається, що він йде до «похідної_від_множини».  Насправді, якщо у будь-якої множини взяти замінити/змінити не те що всі, а навіть один елемент,... — це вже просто буде ЗОВСІМ_ІНША_МНОЖИНА! 
Наприклад, {101;102} — це множина чисел, а множина {100+1;100+2} це — множина арифметичних виразів. Це множини елементів різної природи навіть, хоча якомусь «алгебраїсту» здається, що це одне і те саме. 
2. Трималхіону здається, що множина нескінченної кількості ОДНАКОВИХ елементів, це  - множина з одного елементу, насправді, у теорії множин це абсолютно не так,  - дилетантська глупота. Це будуть дві абсолютно різні множини. Ці дві множини і навіть «потужність_множини» будуть мати різну. 

І зрозумійте, я тут абсолютно нічого не ускладнюю! Якщо москальські та постмоскальські підручники вводять поняття «невизначеного_інтегралу» ("НІ") як "множини", і потім починають з ним робити маніпуляції у властивостях, той хто це пише і читає, має дотримуватися правил теорії множини, а не просто арифметики. А перед цим треба вивчити теорію множин і добре її розуміти. А там у властивостях "НІ" просто маніпулюють множинами як звичайними функціями за правилами алгебри. І ця звіхнута дурня у підручниках ще додатково надає вчителям і учням кретинський приклад, ЯК НЕ ТРЕБА І НЕ МОЖНА маніпулювати з множинами. Це, зрозуміло, так жахливо діє на тих, хто повірив шизоідному помилковому "визначенню" підручників, що невизначений інтеграл це — "множина",  і кретинсько-шизоїдним маніпуляціям з "множинами"

Виходить трагедія, коли одна непримітненька  дурня-шкідництво в пост-москальських підручниках нівечить одразу у головах учнів і поняття інтегралу і поняття теорії множин. Нівечить до ПРИНЦИПОВО ХИБНОГО.