Таки є в нас люди, які готові щось робити і навіть добиватися майбутньої розумної України!

Це стосовно дурацького «невизначеного інтегралу» в москвакній країні дурнів.
Таки, слава Богу, знайшлися люди, які взяли мій текст і пішли до вчителів з'ясовувати, що це за маячня в освіті.  Повторюю, — це не просто так, не щось там таке, це визначення ОДНОГО З ОСНОВНИХ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ПОНЯТЬ для подальшої роботи кожного інженера та вченого, для постійної їх роботи!
Але там багато хто сприймає це, як якийсь маленький локальний інцидент, що «треба просто цій конкретній людині, яка прийшла навішати локшини і на вуха, і все, — „мене далі ця дурацька проблема мене, не буде зачепати ганебно і соромно“. 
Проблема ж серйозна, — людина/вчитель в освіті з'їла глупоту, все життя ходила з глупотою в голові, і цю глупоту розповсюджувала дітям... все це, — вдаючи з себе знатока і розумника. Їм кривдно і так дуже не хочеться.  Тільки уявіть, якими абсурдистськими, ганебними кретинами у цій ситуації виставляються всі дотичні вчителі і викладачі,  що масово викладають за цими підручниками !!!
Я не буду робити величезні „найчастіші питання“ FAQ,  бо це буде дуже багато, безсистемно і для простої людини буде важко осягнути. Спробую дати вам „невеличке“ концептуальне пояснення-детектив.
Дивіться як стався весь цей кретинізм:
1. Хтось неправильно зрозумів і неправильно переклав, вийшло замість „будь-яка функція“ вийшло „всі функції“, „сукупність функцій“ „множина функцій“ (російською — „множество функції“ вместо „функция“). Це помилкове розуміння надрукували в підручники та довідники. 
2. Купа людей котрі полу-плагіатом пишуть свої підручники, бачать, щось там — не те! Пояснюю одним реченням проблему: Є, як теорії, арифметика і алгебра ЗІ СВОЇМИ ОБ'ЄКТАМИ І ЗІ СВОЇМИ ОПЕРАЦІЯМИ над ними (число, змінна, функція,  арифметичні дії), і є ОКРЕМА теорія_множин з іншими об'єктами і З ІНШИМИ операціями над ними. Безглуздо намагатися робити АРИФМЕТИЧНІ операції над МНОЖИНАМИ (рос. — множествами)   І ось після цієї помилки, підміни „будь-якої функції“ на „множину функцій“, все інше визначення залишається з алгебри, а не з теорії множин! І це відверта маячня, кретинізм. Не можна робити арифметичні операції над множинами. 
І кожен, хто пише черговий підручник, він вже розуміє що на практиці йдеться про „функції та алгебру“, а не про „множини та теорію множин“... Але люди залежать від начальства та бояться писати протилежне тому, що понаписувало у попередніх підручниках їх начальство, авторитети і академіки. Вигадали таку кретинську побрехеньку-виверт, — замінити слово „множина“ на слово „сукупність“, щоб було якось не так. Примітний дебілізм був, коли пишуть „множина“ а операції роблять з іншої опери, з алгебри, а не з теорії множин. А „сукупності“ це більш побутове слово і не має ніякої очевидної „теорії сукупностей“. Але, за суттю, „сукупність“ це є та сама „множина“, синонім. Просто, вочевидь, думка про те, що для множин треба операції з теорії множин так примилюється, приховується, бо для „сукупностей“ немає спеціальної „теорії сукупностей“.
3. Отже, що сталося публічно, „офіційно“. Є зайнятий вже назначений, прийнятий в математичній спільноті світу термін, назва „невизначений інтеграл“ (далі тут — „НІ“) йому відповідає конкретне поняття. Москальські кретини беруть ту саму зайняту вже назву „НІ“ і призначають їй нікому не потрібне в практиці поняття, асоційоване, але зовсім інше з першим загальноприйнятим. Зрозуміло, що це — жлобський кретинізм. Але з точки зору математики це „припустимо“. Ну як, от москалі будуть вести свою окрему гілку математичної теорії з іншими основними поняттями... Свою окрему математику... Але ж, справа в тому, що вони взяли звичайне чуже вже існуюче визначення. Просто поміняли одне слово,... а всі операції там і  символіка залишилася з алгебри, а не з теорії множин. Ніхто ж реального не збирався підмінювати поняття іншим, просто помилилися у перекладі. Це вже потім місцеві „фахівці“ зображають брехливі відмазки таким чином. Перше моє зауваження у минулій статті, саме цього і стосуються що, ви взяли інші поняття з іншої опери, а операції то у вас з минулого нормального визначення — алгебраічні, а не з теорії множин. Тут брехливі маніпулятори, зрозуміло, що можуть накидати всяких інсинуацій, щоб ввести в оману читача_не_фахівця. Що якщо розуміти, не отак як заведено, а по якомусь іншому чудаковатому, якщо розуміти не те що написане, а те що „всім дурням і так чомусь загадково зрозуміло“, а на оту недоречність не звертати увагу, то вийде начебто НІ це — множина. Так у дурнів — „множина“, але це ж тільки у цьому тупенькому москвакному псевдо-визначенні. Більше того, можна було б просто дати з грамотною вміняємою термінологією, нормальне визначення з теорії множин, що отаку множину москалі будуть вважати „невизначеним інтегралом“, який зайнятий у всьому світі під інше поняття. Я ніяк не заперечую, що дураки і кретини можуть дати собі окреме визначення. З точки зору математики тут проблеми немає. Тільки треба його  грамотно написати. Я тут тільки ПОПУТНО вказую що вони ідіотично вкрали термін і вкрали дев'яносто відсотків іншого визначення з операціями іншої опери (алгебри, а не теорії множин). Тому все вийшло по-кретинськи безграмотно і недолуго. От по цьому епічно драматичному, етично-кретинському, але математично терпимому питанню, апологети московської тупості кидають інсінуації, що вони такі „праві“, і можна якось збочено розуміти визначення, що „НІ“ буде таки виглядати „множиною“ для москалів в цьому недолугому визначенню переписаному з іншої опери (бездумно і з помилкою), в їх окремій математиці. Так вони у цьому питання намагаються відхараскатися від критиків, які приходять до них з моїм відкриттям москвакного ідіотизму. Наче моє викриття, тільки в тому, що вони не змогли грамотно оформити визначення про „множину“...
4. (!!!) Але ж у моєму викритті є ще ГОЛОВНА ЧАСТИНА, друга за порядком розповіді, але перша логікою і сенсом. Це про те, що москалі визначили „НІ“ як „множину“,... але далі вживають її як функцію  з арифметичними операціями та похідними, як було у нормальних людей у першому нормальному визначенні про „НІ“-функцію (значення функціоналу) , а не про „НІ“-множину. Прямо тут одразу за кретинським визначенням вони пишуть властивості „НІ“,... і це — властивості_функціоналів/функцій, а не властивості_множин з операціями для функцій, а не для множин. Тут вже москалі показують, що вони бовдури, кретини не тільки з  точки зору етики, а і з точки зору математики... Вони пишуть відверту маячню з точки зору вже свого звіхнутого визначення. Що вже казати про те, що вони обдурюють і заплутують мільйони дітей учнів... Стосовно цього головного пункту заперечення, ніяк якийсь, жулік махінатор мос-ква-кний апологет, не вигадає вже ніякі „спростування“.  
А нове поняття, воно вводиться, дається йому окрема назва, для того, щоб користуватися якимись його потужними властивостями для практики.  Зрозуміло, що у  „НІ“-функції такі властивості корисні є,... а у москальської „НІ“-множини таких властивостей корисних немає. Тому і у визначення нового такого москвакного „поняття“ немає ніякого сенсу, воно — безглузде.
Просто не дайте дурачкам навішати Вам локшини, що вони по-першому питанню таки мають „право_дурня“ (з точки зору математики) якось по кретинськи визначити свою „НІ“-множину, в піку всьому світу і здоровому глузду + не визнавати, ігнорувати розумне визначення, наче для них його не існує.  Дійсно мають „право“, але ж саме поняття вони використовують не зі свого дурацького визначення, а зі звичайного, розумного про „НІ“-функцію.  А їх „поняття“, що взялося з помилкового перекладу, не є продуктивним і не є комусь потрібним, тому вони і самі на практиці ним не користуються, а користуються нормальним, не правильно в них визначеним.

Тобто, якщо коротко, вашою відповіддю на їх глупуваті спростування мого_викриття по першому пункту має бути наступне:
„Добре, ви можете дивакуватенько взяти чужу зайняту назву «НІ» і дати йому визначення свого особистого іншого «інтегралу-множини». Але, чому ви тоді у властивостях цього «інтегралу-множини» вживаєте його як функцію, а не як множину, з алгебраїчними операціями, а не з операціями з теорії множин??? З нормального світового визначення поняття, а не зі свого глуповатого.  Як ви знаходите у МНОЖИНИ ПОХІДНУ  у першій же властивості ??? Ви складаєте множини і множите їх на числа, що є не правильним. Таке можна робити для функцій, а НЕ для множин! Це — відверта маячня.“

Понятно что в этих моих статьях — огромная, огромнейшая помощь всем народам порабощённым и ограбляемым кремлёвскими тупыми держимордами... Представьте, какими умственно недоразвитыми вас все народы вокруг считают, когда у вас, поставленные кремлем академики, даже не могут разобраться в математике для школьников ДЕСЯТКИ ЛЕТ! Потом какие-то очередные свихнувшиеся путины будут кричать, что это — „русофобия“. Нет, это — объективная реальность, массовая тупость и оболваненность россиян.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Пов'язана з цим попередня стаття.

Україна все одно не виживе!

Друже, прошу, кричу, вимагаю! Зупинись прочитай хоч пару абзаців! 
Тут не про якусь там математику, не про вчителювання, не про те, як краще викладати...
Справа взагалі не в тому! Річ у тому, що московські дебіли, саботажники і шкідники спеціально повписували в основні науки, в підручники, в основні визначення абсолютно неправильну інформацію, щоб наші діти росли полуфахівцями, які „тут розумію, тут не розумію, тут рибу завертали“. Спеціально цілі кодла кротів охороняє і підтримує цю систему неправильної інформації в освіті. В самих фундаментальних стартових речах, в різних абсолютно, але необхідних, базових науках. Я вже складаю цілі списки таких спеціально вписаних дебілізмів замість визначень фундаментальних понять. Це — рівень найвищих академіків і професорів, вони тримають цю систему брехні-оболванення-заплутування, незважаючи на публічні заяви і попередження! І це лише — маленька проблема. ЖОДНА (!!!) політична сила не взялась вирішувати ці питання, не наважилась хоча б голосно заявляти про цю проблему. Всі, абсолютно всі українські політики в цьому сенсі, в цьому питанні корумповані. Вони просто бояться викладачів, вони бояться пост-совкових професорів і академіків, які тримають систему оболванення українців. ВОНИ БОЯТЬСЯ впливу викладачів від академіків до вчителів вузів та шкіл, що вплинуть через учнів на їх батьків проти їх політичної сили. Ви ж не забули, де у нас відбуваються вибори? В навчальних закладах. Так?  Там по будь-якому в організаторах —  вчителі-завучі-директора-мамки_учнів.
  Якщо ти — патріот, ця стаття дуже важлива особисто для тебе і для всієї країни! Хоча сама тебе тема скоріш за все і не цікавить! Дивись в чому проблема! Проблема в тому, що в багатьох випадках москалі та їх маріонетки понаписували нам і нашим дітям у підручниках обман-дурь у фундаментальних поняттях. 95% правильне, як в інших країнах, а 5% найголовніших понять — перекручену брехню-кретинізм. Але часто зрозуміти  моє пояснення може тільки якийсь професор, а не ти. А ОТ ЗАРАЗ САМЕ ЦЯ СТАТТЯ, це  той випадок коли її ЗРОЗУМІТИ ЗМОЖЕ БУДЬ-ЯКИЙ тямущий студент, інженер чи ВЧИТЕЛЬ МАТЕМАТИКИ/ФІЗИКИ в будь-якій школі !!! Тобі не треба шукати якогось професора чи кандидата наук, якого більшості знайти важко, та вони ще часто й корумповані чи дуже прохані. Віднеси це і дуже попроси прочитати цю статтю будь-якого вчителя математики чи фізики. Не 1-й так 2-й підтвердить тобі, скаже, що, — так у визначенні засадничих фундаментальних понять нам українцям у солідних підручниках пишуть всяку звіхнуту дурню. Підкреслено, абсолютно не те, що пишуть англійцям, французам, американцям. Перекрутили поняття на псевдо-поняття зовсім з іншої опери, з іншої категорії. В мене, у моїх статтях вже цілі списки!!! Дітей спеціально обманюють оболванюють у математиці, у фізиці, у логіці, у програмуванні, у бухгалтерії, у господарському обліку, у філології, в іноземних мовах. Підкреслюю, це не — якийсь нескінченний список, це — конкретні науки, де особисто я виявив конкретні фундаментальні оболванення учнів і студентів. Така йде свідома і несвідома, з глупості чи з остраху підтримка цієї системи оболванення і обману, глобально у найфундаментальніших поняттях ключових наук! ВСІ-ВСІ політичні сили підтримують це своїм заколотом мовчанки, замовчування. „Ну не сваритися ж нам із вчителями, які все життя тренуються бути переконливими та авторитетними для наших виборців.“ „При всіх попередніх владах була ця звіхнута дурня в підручниках,... нічого побуде ще п'ять років за нашої каденції, нам-то треба всього, — трохи накрасти...“ — і так до нескінченності, вибори за виборами!!! А самі професори та викладачі соромляться визнати це! Щоб не підірвати свій авторитет, щоб не показати, в якій дурні вони перебували і ще „навчали“ цього учнів.
Не будь телепнем, який просірає свою країну! Майбутнє своїх нащадків! Дій! Відгукуйся! Проявляй ініціативу! Зі мною особисто контакт через ФБ (фейсбук). Підкреслюю, тобі не обов'язково читати і розуміти основну частину статті!!! Неси цю статтю всім своїм знайомим, нехай вони несуть вчителям математик/фізики. Я гарантую, що кожен інженер, вчитель математики, навіть кожен учень чи студент який прочитає основну частину цієї статті, вже не буде пасивною жертвою, вже його життя не захоплять у совковий „Зомбіленд“. Він хоча б буде знати, що таке є,  що воно реальне. 
Роздруковуйте і поширюйте цю мою статтю вільно! Я цим дозволяю, хоч платно хоч безплатно. Підкреслюю, що це, — всього один приклад з багатьох значно більш важливіших, але ті можуть зрозуміти тільки толкові чесні професори. Тільки я один ВЖЕ описав та опублікував таку кількість дебілізмів української пост-москальської псевдо-освіти, що цього достатньо, щоб зробити націю оболваненою без якоїсь подальшої життєвої самостійної перспективи. Дві влади вже мовчать та ігнорують, всі-всі кишенькові політичні партії та громадські організації мовчать та ігнорують, всі засоби масової інформації мовчать та ігнорують. Тільки один раз, коли свіжі „слуги народу“ от тільки-но прийшли до влади, вони виправили одну масштабну звіхнуту юридичну дурню в країні, про яку я писав, що врятувало для бідних декілька мільярдів, які хотіли вкрасти (для того питання реально знайшовся ще і чесний професор, який не побоявся сказати про всіх, хто писав попередні схвалення, що це — повна нікчемна, профнепригодна, жлобська маячня)...
Тут минулий раз якийсь юнак питає „Чому Ви звинувачуєте саме уряд, владу?“ Тому що саме уряд печаткою Міністерства освіти схвалює весь цей сатанізм у кожному такому підручнику. Тому що в уряді — куча фахівців, які вчили це,  знають, що там  якась калічна маячня викладається юнацтву,... і МОВЧАТЬ! А якщо не розуміють, то це — ще гірше! Чому йти до вчителя математики? Тому що кожен з них це вчив і має знати, що там — маячня, тому що вчителя математики 11-го класу саме розповсюджують це біснування учням. 

1.P.S. Наслідки такої ситуації важко одразу зрозуміти. Це навіть, не те що ви пропустили урок, коли давалися фундаментальні поняття... Таке можна нагнати, коли пропустив... Це вам прямо професор/вчитель замість базового фундаментального поняття дає якусь фігню абсолютно не відповідну, ви щось відчуваєте, що щось не те, лізете до довідників до підручників і там теж написана обманна лже-єрунда... І це ще, — далеко не все, це тільки початок. Ви як дебіл з якоюсь маячнею замість фундаментальних понять,... роками робите вигляд, що розбираєтесь у якихось псевдо-теоріях, про зовсім інші поняття, ніж ті, що у вас в голові і в підручниках. Платите гроші за освіту, витрачаєте на неї найкращі роки свого життя, а у вас у голові замість храму науки, вибудовується якась галіматья з неправильних фундаментальних понять. Особливо це жахливо і прикро, коли так просто спалюється молодість реально талановитих, дуже працьовитих, старанних людей. У не таких розумних та старанних, просто формуються колективна точка зору більшості: „А наука це — якась не зрозуміла фігня.“ Треба якось відхараскатися від викладача і забути про це. В цьому випадку, це реально, — правильна і справедлива стратегія поведінки, коли професори та доценти пічкають тебе замість основних фундаментальних понять якоюсь чухньою. Найкращі, найстаранніші, колись потім у вільний від  офіційного навчання час, витопчуть свій маленький простір вузенького напрямку, все перепробують на зуб, і впіку „визначенням“ освіти щось там будуть добре інтуїтивно розуміти у своєму дуже вузенькому, протоптаному коридорчику. А крок вліво-вправо, — будуть не фахівцями а просто дурниками, скажуть „у мене інший напрямок“, наче і не було тієї „вищої освіти“.
А вся ця система „напомажених“ постсовкових людей в костюмчиках з „науковими“ званнями, що зображають в себе пристойних інтелігентів, підмінили фундамент математики якимось звіхнутим лайном, і удають, що це так — нормально. Студенти, фахівці, ніхто не порушує питання повних невідповідностей цієї псевдоосвіти. А математика, — цариця наук, і на цьому, підміненому на лайно, „фундаменті“ математики тримаються всі інші совкові „науки“. Я вже не кажу, що там робилося і робиться у гуманітарних „науках“ совка та пост-совка. Всі ходять і мовчать десятки років. Що казати про владу та уряди, які призначають такі академії „наук“ і такі міністерства „освіти“??? 
  Тільки уявіть якими абсурдистськими ганебними кретинами у цій ситуації виставляються всі дотичні вчителі і викладачі, що масово викладають учням за цими підручниками !!!

Додаткове потужне роздурачковування України стосовно основ математики.

(нижче коротко без підводок головне в „основній частині“) 
Роздурачковування та деідіотизація це — ціла складна індустрія. Якщо уявити собі будинок з купою підземних та надземних поверхів, де зверху — самі розумні люди, то деідіотизація відбувається завжди з якогось кнкретного поверха на якийсь інший, вищій конкретний. І варіантів тут багато. Ці варіанти залежать від багатьох факторів, таких як, здібності, таланти, освіченість, обсяг вкладеної праці для розумового розвитку, розумова працездатність, віра в розум, віра в науку, в логіку, у пряме сутнісне мислення і таке інше. Часто, щоб якісно зрозуміти, у чому дебілізм і підколка „освіти“, треба бути серйозним професором за фахом,... а от щоб позбутися цього дебілізму,  деідіотизуватися, загалом то... потрібно просто повірити і це доступно навіть школярам. Просто повірити і через рік чи три вже просто сміятися над недолугістю та глупістю „звичайних“ ідіотизованих людей. Кожного разу в таких випадках я наголошую, що я НЕ скидувач науки, я розвінчувач конкретних московсько-совкових дебілізмів (на користь реальної західної науки). До того ж вони, дебілізми не всюди! У 90% совко-освіти — все нормально. А ось у 5-10%, на жаль, часто у базових та фундаментальних темах та поняттях, бувають просто дурниці та кретинізми.

Дві статті тому, я навів дуже-дуже важливу дурню в „нашій“ освіті, яка масштабного і дуже больно б'є по розвитку освіти і фахівців у всій країні. Там йшлося про неправильне визначення фундаментального поняття математики „первісна“. Мова йде про брутальні глупості майже у всіх довідниках та підручниках математики десь для 11-го класу, та трагічно тягнуться далі по всій освіті інженерів і математиків/фізиків/... 
Але щоб зрозуміти моє розвінчання, треба такі досить добре розбиратися у фундаменті математики, та ще й у педагогіці. Там помилка базується на тому, що неправильне визначення тягнеться аж з 17 століття, коли люди не дуже добре розуміли логіку, фундамент математики і педагогіки. Багато води витекло, а та помилка тягнеться і тягнеться.

Більшість людей просто не вірять, що у самому фундаменті викладання математики можуть бути такі дебільні нісенітниці та некомпетентність від „наших“ проХВесорів, чи точно, — під їх наглядом. Бо хто ж пише, реферує, редагує і схвалює підручники з математики для старших класів та університетів?

От прямо поруч з описаною раніше темою наведу значно-значно-значно більше ПРОСТИЙ, зрозумілий приклад дебілізма вже чисто „нашого“ совкового і потім українського, для значно більш широкого кола читачів. У тому, що дається неправильне визначення, дуже легко переконатися, особисто, тривіальною логікою/математикою. Та ще й ви легко зможете побачити, що в англійській+французській Вікіпедії дається РОЗУМНЕ ЗОВСІМ ІНШЕ визначення, абсолютно іншого поняття, а в германській Вікіпедії з цього приводу пишеться, що є всякі варіабельні інсінуації стосовно визначення тому числі і глупі(москальсько-совкові),...

Тут я наведу дебілізм системи освіти та Академії Наук, який не є таким трагічним і масштабним як минулий за наслідками розумового калічення „фахівців“, але показує масштаб пост-совкового дебілізму та некомпетентності у всій красі, на самих висотах у самому фундаменті наук! Зрозуміло для простих вчителів чи інженерів Поїхали!

ОСНОВНА ЧАСТИНА. ...........
https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6