(В якому зараз стані протистояння Григорович-Зеленський. Простою мовою зрозумілою для всіх. )

Я вирішив перевернути шахову дошку. Раніше, знаєте, я був такий собі одинак, Дон Кихот проти Академії наук і Міністерства освіти України...

Спочатку я написав що москалі розповсюдили в тому числі в Україні математичний довідник, схвалений на всіх вищих рівнях,... з неправильним визначенням базових фундаментальних понять (визначений інтеграл). 

Це був такий знаєте дуже м'який, дуже інтелігентний наїзд з натяком, що ЩОСЬ НЕ ТЕ НА ВИЩИХ РІВНЯХ в освіті ,  в науці, в інженерії. Такими помилками  обманюється, оболванюється величезна кількість молодих людей...  Студент чи фахівець, ... знаєте, це все одно, що їздити по дорогах, коли вам дали неправильні визначення дорожніх знаків... 

Треба б було відреагувати, але НІХТО З ЧИНОВНИКІВ НЕ ВІДРЕАГУВАВ. Багато офіційних запитів  просто проігнорували, — прислали якісь стандартні фізкульт-привіти «Ми все врахували. Дякуємо. До побачення». Хоча ніхто навіть не читав і не розбився, це мною перевірено, доведено і опубліковані ці докази. Це було ще до великої війни, було доведено, що влада просто не виконує свої конституційні обов'язки. Все це опубліковано в серії статей шукайте через Google за назвою: «Чи можна стібатися над Президентом України під час війни?»
Причому я написав, що це — не одна помилка! Таких помилок і значно більш вагомих, тільки мною знайдено з десяток! Повторюю, помилки з надважливими фундаментальними поняттями, в багатьох науках. Це не якісь там ПОМИЛКИ В МІРКУВАННЯХ, а саме НЕПРАВИЛЬНІ ВИЗНАЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ПОНЯТЬ. (Посилання на відповідні мої статті в кінці)
Головна біда з цими неправильностями навіть не в тому, що якийсь дурко це написав у підручник,... декілька дилетантів це схвалили,... біда в тому, що це видається десятками років і ніхто з тисяч з фахівців та викладачів не робить стосовно цього зауважень. Це значить, що ми тут і зараз живемо в конкретно оболваненій країні!

Від такої єрунди освіта багатьох дуже важливих фахівців, інженерів, вчених, 5 років, за гроші просто ЗВОДИТЬСЯ НАНІВЕЦЬ! Так формується болванська ідіотизована країна. Я наводив страшні неправильності-глупості у підручниках логіки! А логіка це, — наука про правильне мислення! От хто у нас після моквакного совка викладає логіку... Реакція від держави, від міністерства освіти, від академії наук була нульовою... 

Останній час я вирішив збільшити калібр, перейшов на важку артилерію. Вже геть інтелігентність. Бо в нас вже під виглядом «інтелігентності» твориться щось жахливе. Я вже почав оприлюднювати випадки, коли не в якомусь там московському довіднику, а прямо МАЙЖЕ У ВСІХ ПІДРУЧНИКАХ математики дається ПІДКРЕСЛЕНО НЕПРАВИЛЬНЕ ВИЗНАЧЕННЯ базових фундаментальних понять ("невизначенного_інтегралу"). При чому це підкреслено неправильне шизофренічне визначення наводиться і у шкільних підручниках для 11-го класу і в підручниках для ВНЗ. При чому це не якась помилка-обдруківка... У визначенні просто визначається абсолютно не те  поняття, з іншої категорії понять (!!!), а потім з ним  намагаються робити дії які взагалі не застосовуються для цієї категорії понять. Якось по-болванськи визначають "невизначений_інтеграл" "множиною", в піку цивілізованому світу, а потім вживають до нього операції не з теорії множин, а з алгебри, що прийнятно для функцій, а не для множин. Ну зрозуміло що всі вміняємі студенти та фахівці потім у практиці працюють з невизначеним інтегралом як з функцією і відповідними до нього операціями для функцій, ігноруючи шизофренічне постсовкове москальське кретино-визначення. Але, саме це неправильне визначення абсолютного плутає-дезінформує-ідіотизує-оболванює просунутих студентів і стосовно інтегралів і стосовно теорії множин, для подальшого просунутого розуміння математики. 

Знаєте, багатьох обманює, — вони думають що якщо Григорович пише про якусь там шкільну математику, то він — там, на рівні шкільної математики... "Щось там не розібрався в школі" ... Це не так.  Зрозумійте, що навіть в основах математики, розбиратися, яке визначення правильне, а яке не правильне, це — профессорский рівень. Саме основи математики з одного боку вивчають третьокласники, а з іншого боку створюють ці основи саме професори та академіки. У професорів це називається не "основи_математики", а "основання, фундамент математики". Цей предмет взагалі мало хто до старших курсів чи аспирантури вивчає. У мене в коментарях періодично невігласи, які не розуміють цієї різниці починають мені намагатися пояснити основи математики з третього класу...  Я вам пояснюю про математику для 11-го класу саме тому, що це зпоганило освіту України і це стосується дуже багатьох з вас,... а не тому, що я цікавлюся математикою на цьому дитячому рівні. 

І знаєте в усьому цьому спектаклі мене вже НЕ можна видати за пристарілого_пенсіонера-шизофреника! Тут дошка конкретно перевернута! Стосовно саме визначення понять, є західний світ, є нормальні правильні визначення, а от у одиноких-престарілих-постсовкових-шизофреників-дилетантів, в тому числі в Україні, у підручниках написана якась звіхнута розумово неповноцінна маячня! І це — ніяка не приватна справа якихось окремих авторів, такі неправильні підручники масово схвалені/схвлюються державними органами, Міністерством освіти для викладання за ними цієї маячні у навчальних закладах. І цим самим український уряд в особі Міністерства освіти, вже навіть 32 роки незалежності, продовжує обманювати, оболванювати український народ за москальською традицією. Більше того, про цей сором і безлад вже декілька років мною проінформовані майже всі політичні партії і багато-багато громадських організацій, майже всі. І БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ТУТ Я НЕ ЗНАЮ ЯК РОЗГЛЯДАТИ ІНАКШЕ НІЖ ЗРАДУ, ШКІДНИЦЬКІ НАСТРОЇ ЩОДО КРАЇНИ, НАРОДУ ТА ДЕРЖАВНОСТІ.

Особисто у Зеленського тут альтернатива проста, — саме він є президентом за якого це викрито, опубліковано, і йому треба або відреагувати, — створювати відповідні комісії, виправляти ситуацію,... або увійти в історію, як людина котра вже знала після моїх публікацій, що система освіти масово оболванює українців і залишила все як є, як залишилося від Московської навали масового кретинізму.

При чому, у першому правильному випадку, Зеленський ще війде в історія України як значний цивілізатор і просвітник, як визволитель з Московського ідіотизму. Саме зараз, ще це може зіграти важливу роль в ідеологічному протистоянні українців проти оболванених ідіотизованих  народностей "Російської Федерації". Це нормально і правильно подати як "Заходи позбавлення від московського болванства " ("Мероприятия в освобождении от московского болванства") чи ідіотизму, чи ще якось. Російській Путінській елітці от саме зараз, перед мобілізацією не вистачає такої перлинки як "Ми, кремлівці десятки років не тільки мародеримо, а ще і масово оболванюємо якимось звіхнутим маразмом 160 колоніальних народностей "рф"!"
Але чи дасть оточення Зеленського це зробити??? В них зовсім інші інтереси.  Вони зараз не можуть витрачати свій час доступу до високо-посадового тіла, на всякі там інтереси українців... Годинник у них вже зараз дуже голосно цокає!

Пов'язані статті:

https://site.ua/serhiy.grigorovich/ukrayina-vse-odno-ne-vizive-i0zmkr6 

https://site.ua/serhiy.grigorovich/taki-je-v-nas-lyudi-yaki-gotovi-shhos-robiti-i-navit-dobivatisya-maibutnyoyi-rozumnoyi-ukrayini-i0em1lq 

https://site.ua/serhiy.grigorovich/vsim-ukrayinskim-vcitelyam-matematiki-negaino-treba-robiti-serioznu-psixiatriyu-i0zmxe3 

https://site.ua/serhiy.grigorovich/v-yakomu-zaraz-stani-protistoyannya-grigorovic-zelenskii-prostoyu-movoyu-zrozumiloyu-dlya-vsix-i72qvw4