Видання The New York Times повідомляє, що спілкувалося з лідерами Церкви Божої в церкві Христа, яка нещодавно випробувала два нові інструменти від Facebook, що допоможуть їй заробляти гроші. Перший дозволив прихожанам жертвувати церкві гроші під час перегляду прямих трансляцій, а другий передбачає послугу передплати за $10 ексклюзивного контенту, зокрема повідомлень від єпископа.
Раніше Шеріл Сендберг, головна операційна директорка Facebook, виступила на віртуальному саміті для лідерів віри у стилі релігійної служби. На саміті релігійні лідери обговорили нові продукти, які соцмережа пропонує для них.
«Організації вірян і соціальні медіа — це природне рішення, тому що в обох ідеться про зв'язок», — заявила тоді Сандберг. «Ми сподіваємося, що одного разу люди будуть проводити релігійні служби в просторах віртуальної реальності або використовувати доповнену реальність як освітнього інструменту, щоб навчити своїх дітей історії своєї віри», — додала вона.
Пресвітеріанська церква (США) була запрошена в грудні стати релігійним партнером Facebook, сказала Мелоді Сміт, прес-секретар місіонерського агентства деномінації. За її словами, деномінація в контракті погодилася, що не буде панувати над будь-якими продуктами, які вона допомагає в розробці Facebook.
Лідери Церкви Бога у Христі, в основному афроамериканська п'ятидесятницька деномінація, яка налічує приблизно шість мільйонів членів по всьому світу, нещодавно отримали ранній доступ до кількох функцій монетизації Facebook, пропонуючи їм нові джерела доходу, сказала менеджер з соціальних мереж деномінації Анджела Клінтон-Джозеф. .
Вони вирішили спробувати два інструменти Facebook: підписки, при яких користувачі платять, наприклад, 9,99 доларів на місяць і отримують ексклюзивний контент, наприклад повідомлення від єпископа; і ще один інструмент для прихожан, які переглядають служби в Інтернеті, для відправки пожертвувань в режимі реального часу. Лідери відмовилися від третьої особливості: реклами під час відеопотоків.
Пандемія прискорила існуючу динаміку, об'єднавши роки розвитку технологій в одну, сказав Боб Прітчетт, що заснував Faithlife, платформу християнського служіння з набором онлайн-сервісів.
Зусилля компанії зі співробітництва з релігійними групами пов'язані з тим, що вона намагається відновити свій імідж серед американців, які втратили довіру до платформи, особливо в питаннях конфіденційності. Facebook зазнав критики через свою роль в зростаючому кризі дезінформації в країні і підриві довіри громадськості, особливо щодо політики, а регулюючі органи все більше стурбовані його надмірної владою.