Як казав великий Буневтік Будурак – хочеш знати, хто краде на твоїй території – подивись кого на ній заборонено критикувати. Ну, так – подивись і – Bob"s your uncle. А я тим часом порахую чужі гроші. Ну, бо вже очевидно, що секта хабадніків третьої суботи платить всєвозможним ваксєр-блогерам за дві фрази – в Україні завжди жили мільярди єврєєв, та – пам'ятник Хмельницькому треба знести і всьо. Уявляєш скільки грошей вливається в твою країну прям зараз? І всі вони китайському псу під хвіст – нє?..
Фійсбук запропонував "цікавого блогера". Відкриваю – черговий гон. Хто такий той "блогир"? Ну, пойнятно, що "екскурсовод". Ну, бо "екскурсоводи", як політрукі ніжнєго звєна, в секти зараз в тренді. Сам про себе каже – "я стєпанєц – тум-пум-пум". Кожен свій ролик починає з фрази – "ми тут, повертаємо вкрадену у нас історію". Хто в нього її вкрав. Не каже – мовчить. Я знаю, що ти знаєш, що вкрасти те, що вкрасти неможливо, вкрасти неможливо. Що тут ще сказати? Тільки те, що я в курсі, що ти в курсі, що, якщо б той ваксєр-блогер вчився в школі, то там його принаймні навчили б читати. А далі він міг би читати книжки і вже не плести шо попало – пра?
Але він плете. Каже – у Києві кожен третій був єврєй, а отой Хмельницький, то він взагалі під маскву ліг. Та, нє чувак, то не він ліг... О – а сам здогадаєшся, хто з вас двох, пробує під секту лягти і так, щоб відразу раком?
Люди, блять, ну не можна, аж так, за гроші прогинатися. Тим більше, що вам їх і так не дадуть.
Але чувак видно впертий і, мабуть, вірить, що якраз його запросять і візьмуть відразу на руководящу должность в секту. Бахит Компота он же назначили колись дірєктором "виставки достіжєній народнава господарства". А він би теж не проти. Готовий хоч вже резюме подавати на якого дірєктора. Каже – "мені 35 лєт і я усілєнно занимаюс рукопашкой". Ну, це мабуть – як натяк тому Бахиту, якби він вдруг теж надумав резюме подавати. А шо той Бахит? А деколи дивиться "ролікі" того "історика" і погладжує молоток. Погладжує і примовляє мрачно – "давай-давай, ми там пасмотрім..."
А "історик" ганяє Києвом на велосипеді і голосом, сухим, як порепаний тротуар коло сінагогі троцкого константує – "ура, сінагогу на розі Жілянской відновили". Потім, схвильовано облизуючи пересохлі від старання губи, додає – "тут був знаменитий "Євбаз". Що тут сказати? Тільки те, що – відновити то може й відновили – от ще б хтось в неї ходив – нє? Шо, Посполитий – ти теж не бачив коло неї паломніків, як коло "нахмана"? Не стоїть черга – нє?.. Шо взагалі нікого? От, сука, атеїсти грьобані – нє?
"Євбаз"? Є такий неформальний топонім, я там, час від часу, живу. А сам базар? Ще та була помийна яма. Чому так думаю? Не знайшов жодного шанобливого тексту від тогочасних мешканців. Всі пишуть – "помойка, злодії, афєрісти" – тобто жодного епітета з тих, що називають позитивними. Тобто жодної причини ним гордитися. Мабуть, тому й знесли...
Хочеш мені тут сказати, що брехня іноді корисна, бо дуже розвиває пам'ять? Ну, так – розвиває, бо треба пам'ятати, шо і де плів. Але тому "історику" потім з тою пам'яттю жити і думати, чи ще пам'ятають про те, як він був пропагандістом і, чи вже можна пробувати подавати те резюме на дірєктоа "вднг"...
Що тому чуваку вартувало б знати, перш ніж стати "істориком"? Хоча б те, що якщо в місті кожен третій – представник якогось народу, то місто є, як мінімум, двомовним, це якщо інші два з трьох представляють якийсь інший народ. Ок. Розкажу тобі про іудеїв. Але є нюанс. З цього місця пост переноситься на іншу платформу, і – лінк в першому коменті. Ну – ти в курсі, як то робиться. Ні, це не спроба перетягнути когось на інший ресурс. Просто попередній пост на цю тему фійсбук зніс, а я не маю настрою з ними сперечатися. Тобі може нра оті всі блогерські фєнькі? То можу в їх стилю і традиції написати – постав внизу комент, наприклад, "+". Ні, я не маю в цьому потреби, то можеш і не ставити – як собі хочеш. Ні, я не включив монетизацію – якщо теж, раптом, хочеш порахувати чужі гроші...))
Отже – продовження за лінком в першому коменті:
Тобто тут