НАБУ та САП, поле й специфіку діяльності котрих описують мої матеріали «Ніхто не хотів помирати декларувати…» і «Розкоші й злидні українських куртизанок можновладців…», згідно з оприлюдненою ЗМІ (Telegram: UA.NEWS: «Тим часом НАБУ проводить обшуки у бізнесмена та близького друга Зеленського – Тимура Міндіча», 10.11.2025 року, 09:26) та ними самими інформацією (Telegram: НАБУ: «НАБУ та САП проводять масштабну операцію з викриття корупції у сфері енергетики», 10.11.2025, 10:10; Telegram: САП: «НАБУ та САП проводять масштабну операцію з викриття корупції у сфері енергетики», 10.11.2025, 10:11; Telegram: НАБУ: «Операція з викриття корупції у сфері енергетики: СХЕМА», 10.11.2025, 12:30; Telegram: САП: «Операція з викриття корупції у сфері енергетики: СХЕМА», 10.11.2025, 12:30; Telegram: НАБУ: «Операція з викриття корупції у сфері енергетики: ЛЕГАЛІЗАЦІЯ», 10.11.2025, 16:30; Telegram: САП: «Операція з викриття корупції у сфері енергетики: ЛЕГАЛІЗАЦІЯ», 10.11.2025, 16:30) провели 10 листопада 2025 року завершальну фазу блискучої операції під кодовою назвою «Мідас», що тривала від літа 2014 року, результатом якої стало розкриття страшної корупції у Зе-владі, зокрема і в Зе-КМУ (Зе-Кабміні, про котрий ідеться у моїх роботах «В Україні Міністерство національної єдності вже є, тепер потрібне ще й Міністерство інтернаціональної єдності», «Маємо Міністерство стратегічних комунікацій. А чому ж тоді нема й Міністерства тактичних комунікацій?» + P. S., «Ідіот Зе знову поглумився над Конституцією України, а заодно – над ще одним Законом України і мораллю!» та «Зе-дебіли чи Зе-ідіоти з канцелярії ПреЗедента навіть не знають правильної назви посади Міністра України!»), яку навколо утвореного відповідно до Закону України «Про акціонерне товариство „Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» № 2896-IX від 6 лютого 2023 року і Постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2023 р. № 1420 «Про утворення акціонерного товариства „Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія „Енергоатом“ зі 100 % належних державі акцій без права їх приватизації, організувало найближче оточення Зе разом із його сердечними дружкАми/кєнтами включно з Тимуром Міндічем – ватажком цієї злочинної зграї під присвоєною йому нею ж кличкою „Карлсон“ (Telegram: НАБУ: „Операція «Мідас»: КАРЛСОН“, 11.11.2025, 13:00; Telegram: САП: „Операція з викриття корупції у сфері енергетики: КАРЛСОН“, 11.11.2025, 13:00; вебсайт НАБУ: „Операція «Мідас»: викрито високорівневу злочинну організацію, що діяла у сфері енергетики (ФОТО)“, 11.11.2025, 13:30; Telegram: САП: „Операція «Мідас»: викрито високорівневу злочинну організацію, що діяла у сфері енергетики“, 11.11.2025, 13:30), котрий утік із України за кілька годин до початку обшуків за місцем його проживання (на цю втечу відомий журналіст-розслідувач „УП“ Михайло Ткач відреагував наступним чином: „Вночі вивезти Міндіча за кілька годин до обшуків, щоб вдень сказати, що Офіс Президента виступає за «невідворотність покарання» – це те саме, що вбити лисицю заради коміра, а вже за кілька годин вступити у Грінпіс у цьому комірі“; Facebook: Mykhailo Tkach, 10 листопада 2025 року, 22:21; Грінпіс є міжнародною неурядовою екологічною/природоохоронною організацією), що вилилося у відомий вже усьому світу й активно обговорюваний ним корупційний скандал, якому Український народ дав надзвичайно влучне ймення „Міндічгейт“, а Зе-Кабміну, на кадрову політику котрого впливав Міндіч, – Кабміндіч чи Зе-Кабміндіч.
І якою ж була офіційна реакція Зе на цей „Міндічгейт“? А була ця реакція досить блідою, як свідчить опублікований Офіційним інтернет-представництвом Президента України 10 листопада 2025 року о 20:23 текст Зе-зверненя „Ми готуємо угоди з кількома європейськими країнами, в тому числі на посилення нашого захисту неба й нашої енергетики – звернення Президента“, у самому кінці котрого є такі слова Зе: „Будь-які результативні дії проти корупції дуже потрібні. Невідворотність покарання потрібна. Енергоатом забезпечує Україні найбільшу частку енергогенерації зараз. Чистота в компанії – це пріоритет. Енергетика, кожна галузь. Кожен, хто будував схеми, повинен отримати чітку процесуальну відповідь. Вироки мають бути. І урядовці повинні працювати разом із НАБУ, разом із правоохоронними органами, і так працювати, як це потрібно для результату“.
Й аж через три дні від початку „Міндічгейту“ Зе видав Указ Президента України № 843/2025 „Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13 листопада 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 13 листопада 2025 року, у якому, зокрема, зазначено (цікаво виглядає порівняння даного Указу із наведеним нижче Указом Президента України № 834/2025 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 9 листопада 2025 року „Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)“ від 9 листопада 2025 року – Г. М.): „…ФІЗИЧНІ ОСОБИ, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).
1. Міндич Тимур Михайлович (Міндіч Тімур Михайлович, Міндіч Тимур Михайлович, Міндич Тімур Михайлович, Mindych Tymur, Mindich Tymur), 19.09.1979 р.н. Громадянство – Держава Ізраїль (а те, що Міндіч є також і громадянином України, чомусь не вказано – Г. М.). Паспорт громадянина Держави Ізраїль – 32691384.
1) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення – безстроково;
2) блокування активів – тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними;
3) обмеження торговельних операцій (повне припинення);
4) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);
5) запобігання виведенню капіталів за межі України;
6) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;
7) припинення дії або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, припинення дії чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами (повне припинення);
8) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах (ці пункти 1 – 8 є тотожними із пунктами 1 – 8 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
9) заборона користування радіочастотним спектром України (такого пункту немає в Указі Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
10) обмеження або припинення надання електронних комунікаційних послуг і використання електронних комунікаційних мереж (повне припинення) (такого пункту немає в Указі Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
11) заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом (цей пункт відповідає п. 9 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
12) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України (повна заборона) (цей пункт відповідає п. 10 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
13) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом (повна заборона) (цей пункт відповідає п. 11 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
14) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність (цей пункт відповідає п. 12 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
15) запровадження додаткових заходів у сфері екологічного, санітарного, фітосанітарного та ветеринарного контролю (такого пункту немає в Указі Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
16) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони (цей пункт відповідає п. 13 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
17) заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності (цей пункт відповідає п. 14 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.);
18) заборона на набуття у власність земельних ділянок (цей пункт співпадає із п. 18 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – Г. М.) – три роки (даний термін стосується пунктів 2 – 18; тут немає такого пункту, як п. 19 Указу Президента України № 834/2025 від 9 листопада 2025 року – виділення й примітка Г. М.)...“.
А зараз для порівняння дивимося згаданий вище Указ Президента України № 834/2025 „Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 9 листопада 2025 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 9 листопада 2025 року: «…ФІЗИЧНІ ОСОБИ, до яких застосовуються персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції).
1. Бугайов Олександр В'ячеславович (Бугаєв Олександр В'ячеславович, Бугаев Александр Вячеславович, Bugaev Aleksandr). 24.04.1980 р.н. Громадянство: Російська Федерація. Відомості згідно з Єдиним державним реєстром платників податків Російської Федерації: ідентифікаційний номер платника податків: 771314052164.
1) позбавлення державних нагород України, інших форм відзначення – безстроково;
2) блокування активів – тимчасове позбавлення права користуватися та розпоряджатися активами, що належать фізичній або юридичній особі, а також активами, щодо яких така особа може прямо чи опосередковано (через інших фізичних або юридичних осіб) вчиняти дії, тотожні за змістом здійсненню права розпорядження ними;
3) обмеження торговельних операцій (повне припинення);
4) обмеження, часткове чи повне припинення транзиту ресурсів, польотів та перевезень територією України (повне припинення);
5) запобігання виведенню капіталів за межі України;
6) зупинення виконання економічних та фінансових зобов'язань;
7) припинення дії або зупинення ліцензій та інших дозволів, одержання (наявність) яких є умовою для здійснення певного виду діяльності, зокрема, припинення дії чи зупинення дії спеціальних дозволів на користування надрами;
8) заборона участі у приватизації, оренді державного майна резидентами іноземної держави та особами, які прямо чи опосередковано контролюються резидентами іноземної держави або діють в їх інтересах;
9) заборона здійснення публічних та оборонних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також публічних та оборонних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно з цим Законом;
10) заборона або обмеження заходження іноземних невійськових суден та військових кораблів до територіального моря України, її внутрішніх вод, портів та повітряних суден до повітряного простору України або здійснення посадки на території України (повна заборона);
11) повна або часткова заборона вчинення правочинів щодо цінних паперів, емітентами яких є особи, до яких застосовано санкції згідно з цим Законом (повна заборона);
12) заборона збільшення розміру статутного капіталу господарських товариств, підприємств, у яких резидент іноземної держави, іноземна держава, юридична особа, учасником якої є нерезидент або іноземна держава, володіє 10 і більше відсотками статутного капіталу або має вплив на управління юридичною особою чи її діяльність;
13) припинення дії торговельних угод, спільних проектів та промислових програм у певних сферах, зокрема у сфері безпеки та оборони;
14) заборона передання технологій, прав на об'єкти права інтелектуальної власності;
15) припинення культурних обмінів, наукового співробітництва, освітніх та спортивних контактів, розважальних програм з іноземними державами та іноземними юридичними особами;
16) відмова в наданні та скасування віз резидентам іноземних держав, застосування інших заборон в'їзду на територію України;
17) анулювання офіційних візитів, засідань, переговорів з питань укладення договорів чи угод;
18) заборона на набуття у власність земельних ділянок;
19) інші санкції, що відповідають принципам їх застосування, встановленим цим Законом (заборона укладення договорів та вчинення правочинів) – десять років (цей термін стосується пунктів 2 – 19 – виділення і примітка Г. М.)…».
Як бачимо, є певні відмінності між санкціями щодо Міндіча та Бугайова і головна відмінність – це термін дії фінансово-економічних обмежень – відповідно три й десять років, тобто Зе навіть і тут умудрився подбати про свого дружкА Міндіча – створіння, котре є гі…ном та г…ном, оскільки обкрадало Український народ, а народний депутат України із фракції «Голос» вказує, що Зе-Кабміндіч мав іншу позицію (на мою думку, аби хоч трішки себе відбілити): «Ну ось, Уряд подав санкції на Міндіча на 10 років… Але Президент вирішив що і 3-х за найбільшу корупційну схему достатньо)…» (Telegram: Залізний нардеп, 13 листопада 2025 року, 11:10).
Читайте продовження статті – ч. 2.