610535385c260.png

Щоб більше зрозуміти в цій статті, бажано прочитати анонси до неї від 20.07.2021

https://site.ua/serhiy.grigorovich/

Цей день для декого з вас має стати великим днем. Ні не визначним, не видатним, — просто великим.

Для декого, хто читав і намагався зрозуміти мої попередні статті. Не для пихатих і самовпевнених, а для працьовитих людей розуму. Для тих хто стосовно розумності людей відрізняє рівні: вміти їздити на мерседесі і створювати мерседеси з заліза.

Я у своїх публікаціях наводив дуже багато прикладів дурачкуватостей у суспільстві. На найвищих щаблях у найважливіших питаннях.

Я навіть наводив приклади як 60 років видається математичний довідник з неправильними засадничими поняттями математики. Пишеться, переписується, переформулюється з неправильного в інше неправильне, видається різними найсоліднішими видавництвами СРСР. І всі «математики/інженери» мовчать і в СРСР, і в Україні. Останнє таке видання було у 2010 році. Але, але, але, але... По-перше, то — математика яка мала кого стосується, по-друге, то — московські російські видання, які були «наші», але зараз зовсім не наші. Професори та інженери, які читали й не розуміли, що це — неправильно і мовчали, були наші... Але ж, далеко не всі читали саме той довідник, саме ті поняття...

Все можна списати просто на те, що у московії сидять полудурки у професорах і у наукових видавництвах...

Я вам пояснював, що цей довідник спочатку був правильний! Але потім якісь «рептилоїди» внесли туди такі непримітненькі неправильності, які повністю калічать розумову кар'єру молодого інженера.

Тобто так, на сьогодні, я вже свідомо стверджую що існує зона нерозповсюдження знань. І ми в ній знаходилися і знаходимось. Це зони, де у найбільше розвинених народів не було великого бажання розповсюджувати сучасні технології, в першу чергу, — розумові технології. З одного боку, це відкрито, можна вивчити іноземні мови почитати в іноземних бібліотеках книги та все зрозуміти. Але, це по-перше, треба зробити, — вивчити мову, поїхати туди, знайти, розібратися...

Але це дуже непросто в затурканому, забитому суспільстві якісно вивчити іншу цивілізовану мову, по-друге, дорого туди поїхати, по-третє, це зараз вам Google Та Вікипедія все знаходить на раз-два... Раніше щоб докопатися в бібліотеці до потрібної, гарної, правильної, не застарілої книжки/глави/сторінки, потрібні були поради декількох гуру, добрих професорів. По факту, це треба було попасти у видатну, успішну, сучасну наукову лабораторію,... у доброзичливу... щоб вас прийняли й навчили... Потім треба було прийняти рішення покинути добрих, світлих, розумних людей і повернутися у рідне злиденне держимордно-холуйське «царство полудурків»... Там вам ще треба скинути/викрити/ купу авторитетних, пихатих, самозакоханих бюрократів від науки і держави... Довести й показати що вони не компетентні... Кому довести? Нещасним оглупленим людям? Пихатим тупим держимордам бюрократам? Вам вже здається, що все це, — не дуже реально, чи мені продовжувати? Навіть якщо ти вже «повернувся», побився головою об стіну бюрократії, ... ти ж можеш спокійно поїхати назад «у Європу» і там плідно ЖИТИ і ТВОРИТИ в команді талановитих однодумців ... Дуже багато ставлю трикрапок, — думайте! Реально це чи ні.

От така ситуація, — насаджувати засадничі розумово-технологічні механізми та поняття ні в кого стороннього особливого бажання немає. Місцевим людям у них розібратися самостійно, як я описав, це дуже-дуже складно майже нереально.

Так от, — давайте ближче до справи.

Ще з самого дитинства я почав відчувати, що нас в освіті дають якось неповноцінно, самі ключові найважливіші поняття нам дають якось дуркувато або не дають взагалі. Реально, мені було незрозуміло, чому нам не пояснюють і в підручниках немає, як люди знайшли довжину окружності або площу кола, або як змогли вирішити квадратне рівняння без якоїсь незрозумілої триповерхової підстановки... Вже потім після школи я дізнався, що окремим обраним дітям таке викладали, і це зовсім не щось надскладне, зрозуміло — якщо ж це зрозуміли 2000 років тому... А з нас чогось ліпили дурнів — «природу не можна зрозуміти»... І навіть у підручниках це не пояснювали. Чи то вчительки були такі тупенькі? Такого не може бути! Зараз я знаю точно, що такі знання були легкі для будь-якої вчительки математики,... але вони їх дітям не давали. З нас ліпили дурачків: «тут поясню, тут поясню, а це тобі не треба»,... причому, в самих ключових засадничих точках пізнання. «Далі, — зубри як мавпочка в тупу, без розуміння».

Більше того, вже після просвітлення і деідіотизації я, о жах, почав вже бачити, що просто дещо у підручниках викладено неправильно! Або — занадто заплутано, і дуже схоже, що спеціально заплутано. Я був у зніяковілій розпачі від масштабів цього оглуплення та ідіотизації. Від шкіл до університетів ... Я був у страшній розпачі і почав вірити у злобних «рептилоїдів»- оглуплювачів, доки не зібрався, не взявся і не пояснив природньо, чому існує така дурачкувата ситуація. Це описано в анонсі до цієї статті (ч.2.)

Тут, як кажуть, — не треба вигадувати заколот, коли все просто і чітко можна пояснити звичайною тупістю і ледачістю.

Але дивіться,- якщо якийсь дурачкізм тримається в освіті десятки, іноді сотні років, це ж є якийсь таємний механізм, який робить неможливим його розвінчання і виправлення!?

Якась же кількість людей, якщо не теорією, то практикою доходять до правильного розуміння того, що в освіті було надано заплутано або неправильно? Вони ж якось мають впливати на ситуацію? У чому тут складність?

Ну от, є людина, яка зрозуміла, як правильно! Що їй робити? Треба пояснити людям?

Ви звернули вище увагу на мою сентенцію:

«Кому довести? Нещасним оглупленим людям? Пихатим тупим держимордам бюрократам?»

У більшості випадків, реальний практик, який розібрався правильно у реальному механізмі,.. він не широко освічений, далеко не факт що у нього так гарно підвішений язик як у професора, він щось може сказати невиразно, десь в іншому місці помилиться, замість українського терміну використає русизм,... Його, якщо чесно, у більшості-більшості випадків просто зацькують і засміють,... та він плюне на все і піде геть...

От я, наприклад, опублікував конкретно, з посиланнями на сторінку й абзац, де і що саме неправильне у найсоліднішому математичному довіднику московії... Думаєте хтось мені «спасибі» сказав? За моїми враженнями, по відгуках, мені здалося, що всього тільки пару людей зрозуміли, те що я пояснив. Мені здалося що ніхто не показав цей приклад своїм викладачам. Я написав, що щоб впевнитися, потрібен професор або доктор наук з математики.

Хоча я пояснив зрозуміло для кожної людини з повноцінною вищою освітою точно, чи з техникумом. Але у якомусь райцентрі, мабуть, що не будь який «доцент» зможе своїм розумом поперти проти такого солідного видання. Може відповість щось невиразне, про всяк випадок... Це не просто так, що цей дурочкізм пережив 5 видань з переформулюванням тексту. Він, текст, досить такий сіренький і не виразний. Без досвіду, помилка не здається дуже суттєвою. Тим більше, що тут же поруч альтернативно наведене правильне визначення... Начебто обидва визначення рівноцінні, хоча у них навіть одиниці виміру різні.

Це я вам пояснюю, що купа існуючих дурачкізмів дуже таки непросто пояснити і розвінчати. Тим більше — простим людям, не якимсь компетентним фахівцям. А досвідчений бюрократ, він вже теж не просто так сидить на посаді десятки років.

Він вам спочатку декілька разів скаже, що ти говориш єрунду, потім може, якщо зрозуміє, скаже, що він не про те подумав, що ти погано пояснив, а те, що ти кажеш, всім і так саме-собою зрозуміле... Або якщо завершилося виправленням, він удасть, що тебе не існує і не існувало, а «реально зрозумів і виправив ситуацію» угадайте хто??? Правильно, це будете — НЕ ВИ, а саме — той бюрократ, який казав, що ти — «запорозумілий дурачок». Він і медаль/підвищення за це отримає.

Уявіть собі скільки я ще у 1990-ті чув, що я, мовляв, навіть не володію толком їхньою комуняцькою «філософською» термінологією, їхньою задурачкованою темінологією... Що зі мною говорити? Це коли я намагався дурням пояснити, що на заході ВІДБУЛАСЯ ВЖЕ розумова революція і потужність інтелектуальної роботи людей виросла в сотні, в тисячі разів! Я ще повинен був би вивчити окремо дурачкувату термінологію комуняцької філософії, щоб пояснити очевидні речі якомусь відсталому комуністичному телепню. Їм так здавалося. Більше не здається!

Я сподіваюсь, ви трохи зрозуміли, наскільки складно пояснити людині, як відрізняється правильне від неправильного, коли в неї в голові у самої немає правильного. Далеко не всякий, очевидний фахівцю приклад дурачкізма, реально так пояснити. Але я обрав місію, — намагатися донести до широкого-широкого загалу, що ми живемо в оглупленому ідіотизованому суспільстві. Навіть попри те, що за практичними НАШИМИ результатами досягненнями у науці та технологіях, порівняно з передовими країнами, це — очевидно.

У другій частині я вам трохи поясню, що таке «логіка» як наука про правильне і неправильне мислення. А в третій частині я вам покажу і доведу, що самі основи, самі засадничі поняття в логіці у нас викладаються некомпетентно і неправильно, масово, ... мабуть, що — всюди.

А логіка потрібна всім і вченим інженерам і простим людям. І це не в якомусь там окремому солідному математичному довіднику це — кругом. Не в московії, а у всьому минулому СРСР. Найважливіші для мислення всіх людей речі викладаються НЕПРАВИЛЬНО і заплутано.

Далі буде.

P.S. Настільки був незначний нещасненький відгук на анонси, що я взагалі не хотів писати цю статтю. Думав передумати. Але потім таки вирішив написати, бо — обіцяв. Знов прошу людей про допомогу вступити у якусь кількість якихось груп у Фейсбуці і репостніть ПУБЛІКАЦІЄЮ (не коментом) туди цю статтю. На жаль, зараз без таких дій у соціальних мережах, країні ніяк не вилізти з «нещасненьких територій» (дуже порівняно мало людей в інтелектуальних темах). Вас за таке ФБ не покарає, (десяток посилань за день, НЕ КОМЕНТАРЯМИ). Перевірено, — хоч кожен день. Повірте, репости У СЕБЕ НА СТОРІНЦІ, ЧИ ПРОСТО ЛАЙКИ І КОМЕНТИ НЕ ДОПОМАГАЮТЬ! Хоча теж корисні. Ну хіба що — багато особистих активних підписників. Це складна і дуже потрібна українцям тема. Соціальні мережі її майже не показують. Це вам не мільйони лайків на «котиків» і хохмочки. Якщо ти дочитав і зрозумів, про що йдеться в цій статті, зважай, що таких як ти в країні зараз — людей 10, не більше. Блогосфера це — тоненька тонесенька нитка до суспільства. Це не масовий підручник для обов'язкової освіти!

Ще не знаю, може взагалі, третю частину розішлю тільки тим людям котрі трошки допоможуть у розповсюдженні цієї тайни ідіотизації країни.

Відмітьтеся тут або ФБ в коментарях до цієї статті.

Треба в групу, після Вашого вступу в неї, в рядок «напишите что-нибудь...» вставити альтернативи тексту з посиланням (можна/бажано змінити/обрізати):

Чому совкові і пост-совкові люди такі тупі?
Відкрий для себе розумну Україну!
Альтернативні гілки розумності людства.
Як система масово оглуплює українців.
Великий день роздурачковуваня України ! Ч.1. Це саме те, що анонсувалося!