Петиція Зеленському проти оманливої реклами «великого будівництва» набрала 25 тис. голосів
Петиція до президента Володимира Зеленського набрала необхідну кількість голосів для розгляду.
Відповідну ініціативу у мережі просували групи «Останній капіталіст» та «Ціна держави».
Автор петиції — директор аналітичного центру CASE Україна Дмитро Боярчук пояснив, що «робота, яку чиновники та депутати мають виконувати у щоденному режимі подається владою — політиками та чиновниками як власні досягнення.
Він наголошує на тому, що такі ремонти — прямий обов'язок влади. На думку автора, кожне оголошення чиновників про успішний ремонт чи нову дорогу має містити напис „за кошти платників податків“.
Розмір оголошення має бути не меншим, ніж 25% площі інформаційного матеріалу.
„Робота, яку чиновники та депутати, повинні виконувати в щоденному режимі (будівництво доріг, об'єктів соціального призначення тощо) відповідно до умов найму роботодавцями (тобто виборцями) представляється як особисте досягнення окремо взятих людей. При чому не вказується за чий рахунок виконуються роботи, що може створювати у людей оманливе враження про джерела походження коштів на створення тих чи інших інфраструктурних об'єктів чи об'єктів соціального значення“, — йдеться в тексті петиції.
Також автор наголошує на необхідності такого маркування на об'єктах, збудованих за кредитні кошти, адже відповідні кредити також гасять платники податків.