Повідомити про помилку

Словенський телеканал під час ефіру однієї з передач показав карту із «російським» Кримом

18 лютого 2022 15:56
Події
views 547
shares 6
comments 0
Підписуйтесь на наш Telegram telegram Підписатися

У Словенії розгорівся скандал із телеканалом "RTV Slovenija", який у своїй передачі використав карту України без Криму. Посольство нашої країни негайно відреагувало на ситуацію.

«У вівторок словенський інформаційний канал RTV Slovenija у своїй передачі про Україну використав карту України без Криму. Посольство негайно відреагувало на таку ситуацію, надіславши офіційне звернення редакції телеканалу», — йдеться в заяві.

Як повідомили у Facebook дипломатичного відомства, інцидент трапився 15 лютого, а вже 17 лютого канал офіційно попросив вибачення. Журналісти пояснили ситуацію технічною помилкою, а не намірами висловити неповагу Україні.


«Україна піддається масованій інформаційній пропаганді та фейкам з боку Росії. В такий час особливо важливо, щоб всі наші партнери дотримувались норм міжнародного права та своєї позиції щодо невизнання незаконної окупації Криму з боку Російської федерації. Це ж стосується і журналістів іноземних ЗМ в питанні дотримання норм журналістської етики та об'єктивного висвітлення інформації», — наголосили в посольстві.


У відомстві висловили вдячність прем'єр-міністру Словенії Янезу Янші за засудження ситуації з картою України без Криму, яке він висловив у своєму Twitter-акаунті.

Коментарі

Інші новини по темi