Повідомити про помилку

Рада заборонила сексизм та гендерні стереотипи у рекламі

10 вересня 2021 14:06
Політика
views 101
shares 0
comments 0
Підписуйтесь на наш Telegram telegram Підписатися

Верховна рада України у другому читанні прийняла законопроект №3427 про протидію дискримінації за ознаками статі в рекламі. Відповідне рішення підтримали 307 народних депутатів.

Документ забороняє використання тверджень та/або зображень про інтелектуальну, фізичну, соціальну чи іншу перевагу однієї статі над іншою, та/або про стереотипи ролі чоловіка та жінки, що обмежує свободу життєвого вибору людини. Також в рекламі забороняється принижувати гідність людини за ознакою статі; демонструвати насильство за ознакою статі; містити зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об'єкту з метою привернення уваги споживача, та/або натяки (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не мають прямого стосунку до рекламованого продукту чи способу його споживання.

У законопроекті дається визначення, що дискримінаційна реклама — це реклама, яка вміщує чи використовує твердження та/або зображення, які є дискримінаційними за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, віку, інвалідності, етнічного та соціального походження, громадянства, сімейного та майнового стану, місця проживання, мовними або іншими ознаками щодо особи та/або групи осіб, а також такі, що дискредитують товари інших осіб.

Дискримінаційна реклама за ознакою статі — реклама, яка: містить твердження та/або зображення про інтелектуальну, фізичну, соціальну чи іншу перевагу однієї статі над іншою, та/або про стереотипність ролі чоловіка та жінки, що обмежує свободу життєвого вибору людини; принижує гідність людини за ознакою статі; демонструє насильство за ознакою статі; містить зображення тіла людини (частини тіла) виключно як сексуального об'єкту з метою привернення уваги споживача, та/або натяки (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не мають прямого відношення до рекламованого продукту чи способу його споживання.

Після того, як документ набуде чинності, в Україні буде запроваджена відповідальність рекламодавців, що замовлятимуть невідповідну рекламу. Окрім того, рекламодавці повинні будуть інформувати про вартість реклами, а неподання такої інформації або ж подання неправдивої інформації також каратиметься.

Коментарі

Інші новини по темi