Повідомити про помилку

Українські торговельні мережі розпочали бойкот бізнесу невістки Кернеса

19 жовтня 2021 19:16
Події
views 2381
shares 1
comments 2
Підписуйтесь на наш Telegram telegram Підписатися

Про це розповідає «Сьогодні» та активіст Сергій Стерненко у мережах.

Невістка покійного Геннадія Кернеса, яка вийшла заміж за його середнього сина Данила, отримала бойкот своєї торгової марки YARO через українофобський анекдот після претензій під фото на тлі Кремля.

Привалова заснувала торгову марку YARO - «магазин здорової їжі». Її цукерки, печиво, соки, смузі та десерти продаються у супермаркетах та онлайн-магазинах по всій Україні.

Кілька тижнів тому вона в Instagram опублікувала фото на тлі Кремля з чоловіком — Данилом Кернесом.

Користувач мережі прокоментував фото словом «сепары», на що Привалова відповіла українофобським анекдотом про бандерівців.

 

Ситуацією зацікавились журналісти, після цього пост було видалено, а доступ до Instagram сторінки Привалова обмежила і відновила лише нещодавно.

Після цього Привалову помітив Сергій Стерненко та організував бойкот її бізнесу.

Як результат — станом на 19 жовтня її товари зникли з мережі Rozetka.

«Ще учора Rozetka продавала 56 найменувань Yaro, і в наявності були вони майже усі, та сьогодні протягом дня більшість товарів було видалено, а на всіх 20, які ще показує у пошуку стоїть позначка „відсутній у продажу“, – написав Стерненко та додав скріни.

 Мережа „Сільпо“ прибрала YARO з доставки у Києві.

У Winestore з сайту також зникла продукція її компанії.
Мережа „Алло“ повідомляє, що фірми YARO немає в наявності. Мережа кав»ярень Ідеаліст заявила що припиняє продаж.

У Rocket та Glovo також зникли товари і доставка з закладів YARO.

«Це може бути тимчасовим явищем/або обумовлене завантаженістю, та самі компанії ніяк інцидент не коментували», — відзначив Стерненко.

 

Коментарі

Інші новини по темi