Non rex est lex, sed lex est rex.
Не цар (король) є закон, а закон є цар.
Латинський вислів.
І вказані далі факти це підтверджують…
Факт 1
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України № 2260 від 11.10.2019 прийнято в цілому 06.12.2019 (Зе-«слуги народу" дали 231 голос із 248-и, тобто практично він був схвалений де-юре Зе-монобільшістю – однією партійною фракцією Верховної Ради України 9 скликання, політичні розклАди котрого показує моя праця "Про результати позачергових парламентських виборів – попередньо, або Україна – остров нєвєзєнія?") й направлено на підпис Президенту України 17.12.2019, де він уже 4 роки 5 місяців і 15 днів антиконституційно лежить без підпису: усі деталі щодо прийняття вказаного законопроекту та відсутності дій ПреЗедента України, як того вимагають конкретні статті Основного Закону України, але котрий поводиться так наче він – цар, я виклав у своїй публікації "Зе порушує Конституцію України!".
Факт 2
Проект Закону про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства (щодо заходів, спрямованих на погашення заборгованості, що утворилася на оптовому ринку електричної енергії) № 2390 від 06.11.2019 прийнято в цілому 28.07.2023 (його підтримали 179 Зе-«слуг народу" із 236-и) й направлено на підпис Президенту України 03.08.2023, де він уже 9 місяців і 29 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 3
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг № 2458 від 15.11.2019 прийнято в цілому 03.12.2020 (за нього проголосували 199 Зе-«слуг народу" з 246-и) й направлено на підпис Президенту України 11.12.2020, де він антиконституційно отримав його підпис аж 29.04.2021 (вкотре наголошую, що згідно статті 94 Конституції України "Президент України протягом п'ятнадцяти днів після отримання закону підписує його, беручи до виконання, та офіційно оприлюднює його… (виділено Г. М.)"), ставши Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг" № 1060-IX від 3 грудня 2020 року.
Факт 4
Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України № 2661 від 20.12.2019 прийнято в цілому 16.01.2020 (з 247-и Зе-«слуг народу" за проголосували 227; нагадую, що для прийняття рішення потрібно 226 голосів) і направлено на підпис Президенту України 21.01.2020, де він уже 4 роки 4 місяці й 11 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 5
Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість операцій з трансплантації анатомічних матеріалів людині) № 5610 від 03.06.2021 прийнято в цілому 14.04.2022 (електронна картка законопроекту не надає результатів голосування) та направлено на підпис Президенту України 15.04.2022, де він уже 2 роки 1 місяць і 17 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 6
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери містобудівної діяльності № 5655 від 11.06.2021 прийнято в цілому 13.12.2022 (його підтримали 176 Зе-«слуг народу" із 239-и) й направлено на підпис Президенту України 19.12.2022, де він уже 1 рік 5 місяців і 13 днів антиконституційно лежить без підпису (скандальний законопроект, щодо якого на сторінці Офіційного інтернет-представництва Президента України була розміщена електронна петиція № 22/173046-еп "Накласти вето на законопроект № 5655, котрий призведе до хаотичної забудови міст та знищення історичних пам'яток великими забудовниками" від 12 грудня 2022 року до Президента України, яка набрала 42090 голосів з 25000 необхідних, і на який змушений був відреагувати навіть Євросоюз через свої органи Єврокомісію та Європарламент, як стверджують дописи "Єврокомісія вважає, що Україні треба утриматися від ухвалення закону про містобудування в його нинішньому вигляді" (вебсайт "Суспільне", 13 листопада 2023 року об 11:19) і "Євросоюз двічі закликав відхилити № 5655. Чи зупинить це лобістів "реформи" (інтернет-газета "УП", 16 листопада 2023 року о 19:30), але Зе його не ветує й не підписує).
Факт 7
Пропозиції Президента України до Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування функцій органів державної влади та органів місцевого самоврядування з питань захисту прав дітей у зв'язку з утворенням Державної служби України у справах дітей" № 7087 від 22.02.2022 прийнято в цілому з пропозиціями Президента України 30.08.2022 (тільки 207 Зе-«слуг народу" із 240-а підтримали пропозиції свого лідера Зе) й направлено на підпис Президенту України 31.08.2022, де він уже 1 рік і 9 місяців антиконституційно лежить без підпису.
Факт 8
Проект Закону про внесення змін до Законів України "Про центральні органи виконавчої влади" та "Про правовий режим воєнного стану" щодо забезпечення керованості державою в умовах воєнного стану № 7153 від 13.03.2022 прийнято в цілому 24.03.2022 (електронна картка законопроекту не надає результатів голосування) й направлено на підпис Президенту України 25.03.2022, де він уже 2 роки і 7 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 9
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про основні засади примусового вилучення в Україні об'єктів права власності Російської Федерації та її резидентів" щодо уточнення окремих положень № 7169 від 15.03.2022 прийнято в цілому 01.04.2022 (електронна картка законопроекту не надає результатів голосування) й направлено на підпис Президенту України 02.04.2022, де він уже 2 роки 1 місяць і 30 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 10
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення засад організації та ведення руху опору № 7180 від 19.03.2022 прийнято в цілому 24.03.2022 (електронна картка законопроекту не надає результатів голосування) й направлено на підпис Президенту України 02.04.2022, де він уже 2 роки 1 місяць і 30 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 11
Проект Закону про внесення змін до статті 3 Закону України "Про деякі питання заборгованості підприємств оборонно-промислового комплексу – учасників Державного концерну "Укроборонпром" та забезпечення їх стабільного розвитку" № 7307 від 21.04.2022 прийнято в цілому 31.05.2022 (за нього проголосували 187 Зе-«слуг народу" з 240-а) й направлено на підпис Президенту України 01.06.2022, де він уже 2 роки антиконституційно лежить без підпису.
Факт 12
Проект Закону про внесення змін до статті 23 Закону України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" щодо відстрочки від призову на військову службу під час мобілізації науковим, науково-педагогічним та педагогічним працівникам № 7352 від 05.05.2022 прийнято в цілому 29.07.2022 (його підтримали 194 Зе-«слуги народу" із 238-и) й направлено на підпис Президенту України 03.08.2022, де він уже 1 рік 9 місяців і 29 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 13
Проект Закону про внесення змін до Прикінцевих положень Сімейного кодексу України (щодо окремих питань влаштування та перебування дитини в сім'ї патронатного вихователя під час періоду дії воєнного стану) № 7443 від 08.06.2022 прийнято в цілому 01.12.2022 (за нього проголосували 197 Зе-«слуг народу" з 239-и) й направлено на підпис Президенту України 06.12.2022, де він уже 1 рік 5 місяців та 26 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 14
Проект Закону про внесення змін до статті 26 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" щодо розширення підстав звільнення з військової служби деяких категорій громадян в період воєнного стану № 8009 від 08.09.2022 прийнято в цілому 03.05.2023 (із 237-и Зе-«слуг народу" свої голоси йому віддали 189) й направлено на підпис Президенту України 08.05.2023, де він антиконституційно отримав його підпис аж 18.07.2023, ставши Закон України "Про внесення змін до статті 26 Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" щодо розширення підстав звільнення з військової служби деяких категорій громадян в період воєнного стану" № 3096-IX від 3 травня 2023 року.
Факт 15
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення окремих питань виконання військового обов'язку та проходження військової служби № 8169 від 01.11.2022 прийнято в цілому 21.03.2023 () та направлено на підпис Президенту України 27.03.2023, де він антиконституційно отримав його підпис аж 18.07.2023, ставши Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо вдосконалення окремих питань виконання військового обов'язку та проходження військової служби" № 2995-IX від 21 березня 2023 року.
Факт 16
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про оборону України" щодо удосконалення процедур управління оборонними ресурсами № 8187 від 07.11.2022 прийнято в цілому 29.06.2023 (його підтримали 184 Зе-«слуги народу" із 237-и) й направлено на підпис Президенту України 04.07.2023, де він уже 10 місяців і 28 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 17
Проект Закону про вихід з Угоди про державну соціальну допомогу членам сімей військовослужбовців, загиблих в Афганістані та інших державах, в яких велися бойові дії № 0190 від 06.03.2023 прийнято в цілому 29.06.2023 (за нього 178 Зе-«слуг народу" із 237-и) й направлено на підпис Президенту України 04.07.2023, де він уже 10 місяців і 28 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 18
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо визначення категорій осіб, які визнаються особами з інвалідністю внаслідок війни та членами сімей загиблих Захисників і Захисниць України, а також надання їм соціальних гарантій № 9110 від 15.03.2023 прийнято в цілому 13.07.2023 (із 237-и Зе-«слуг народу" його підтримало 171) й направлено на підпис Президенту України 14.07.2023, де він уже 10 місяців та 18 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 19
Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розміщення Національного військового меморіального кладовища в місті Києві № 9240 від 26.04.2023 прийнято в цілому 02.05.2023 (за нього проголосували 205 Зе-«слуг народу" з 237-и) і направлено на підпис Президенту України 08.05.2023, де він уже 1 рік та 24 дні антиконституційно лежить без підпису (мій матеріал "Вбивця Конституції України Зе продовжує витирати об неї ноги!" розкриває всі деталі цієї ганьби).
Факт 20
Проект Закону про внесення змін до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" № 9281 від 09.05.2023 прийнято в цілому 30.05.2023 (із 237-и Зе-«слуг народу" його підтримали 196) та направлено на підпис Президенту України 05.06.2023, де він антиконституційно (запізно) отримав його підпис аж 02.04.2024, ставши Законом України "Про внесення змін до Закону України "Про військовий обов'язок і військову службу" № 3127-IX від 30 травня 2023 року.
Факт 21
Проект Закону про внесення змін до пункту 18 статті 10-1 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" щодо відпусток військовослужбовців № 9378 від 10.06.2023 прийнято в цілому 10.06.2023 (за нього проголосували 188 Зе-«слуг народу" з 237-и) й направлено на підпис Президенту України 15.06.2023, де він уже 11 місяців і 17 днів антиконституційно лежить без підпису.
Факт 22
Проект Закону про припинення дії Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Білорусь про трудову діяльність та соціальний захист громадян України та Республіки Білорусь, які працюють за межами своїх держав, та Протоколу між Кабінетом Міністрів України та Урядом Республіки Білорусь про внесення змін і доповнень до Угоди між Урядом України та Урядом Республіки Білорусь про трудову діяльність та соціальний захист громадян України та Республіки Білорусь, які працюють за межами своїх держав № 0211 від 28.06.2023 прийнято в цілому 23.08.2023 (із 235-и Зе-«слуг народу" його підтримали 173) й направлено на підпис Президенту України 29.08.2023, де він уже 9 місяців і 2 дні антиконституційно лежить без підпису (з цим бєларусскім контекстом цікаво перегукується моя публікація "Зе й Лукашенка оберігали взаємне забезпечення захисту державних секретів").
Факт 23
Проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та інших законів України щодо удосконалення порядку притягнення до відповідальності осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування № 9587-д від 09.08.2023 прийнято в цілому 05.09.2023 (за нього проголосували 212 Зе-«слуг народу" із 235-и) й направлено на підпис Президенту України 12.09.2023, де він уже 8 місяців і 120 днів антиконституційно лежить без підпису (05.09.2023 на вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції було оприлюднено його висновок під назвою "НАЗК закликає Верховну Раду не руйнувати декларування та не приховувати від суспільства дані про осіб, які вчинили корупційні злочини", у котрому Агенство також просило Президента України ветувати цей законопроект, але Зе його не ветує й не підписує).
Факт 24
Проект Закону про внесення змін до статті 4 Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" щодо спрощення процедури списання військового майна № 10039 від 13.09.2023 прийнято в цілому 05.10.2023 (його підтримали 192 Зе-«слуги народу" із 235-и) і направлено на підпис Президенту України 10.10.2023, де він антиконституційно отримав його підпис аж 06.02.2024, ставши Законом України "Про внесення змін до статті 4 Закону України "Про правовий режим майна у Збройних Силах України" щодо спрощення процедури списання військового майна" № 3411-IX від 5 жовтня 2023 року.
Факт 25
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення порядку обробки та використання даних в державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану № 10062 від 18.09.2023 прийнято в цілому 16.01.2024 (з 235-и Зе-«слуг народу" за нього проголосувало 192) й направлено на підпис Президенту України 07.02.2024, де він антиконституційно отримав його підпис аж 02.04.2024, ставши Законом України "Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення порядку обробки та використання даних у державних реєстрах для військового обліку та набуття статусу ветерана війни під час дії воєнного стану" № 3549-IX від 16 січня 2024 року.
Факт 26
Проект Закону про внесення змін до деяких законів України щодо повноважень виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва № 10202 від 31.10.2023 прийнято в цілому 23.02.2024 (його підтримали 178 Зе-«слуг народу" із 235-и) і направлено на підпис Президенту України 27.02.2024, де він уже 3 місяці й 2 дні антиконституційно лежить без підпису.
Таким чином, з 26-и проаналізованих тут мною законопроектів, хоча в мене немає впевненості, що я знайшов усі прострочені Зе проекти законів, 20 із них антиконституційно досі лежать у нього на столі без його підпису і 6 антиконституційно (запізно) отримали підпис Зе, тобто щодо всіх 26-и законопроектів Зе порушив Конституцію України наче він є цар, що в черговий раз підтверджує зроблений уже раніше мною висновок, який є тотожним з назвами моїх аналітичної роботи "Зе – злісний порушник Конституції України!" + Ч. 2 (у ній, окрім іншого, також показані всі ганебні перипетії навколо проекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо встановлення обмежень на ввезення та розповсюдження видавничої продукції, що стосується держави-агресора, Республіки Білорусь, тимчасово окупованої території України № 7459 від 13.06.2022, котрий антиконституційно отримав підпис Зе аж через 1 рік) та статті "Зе й порушує Конституцію України і не знає її, себто плює на неї, бо він – її вбивця, а не гарант додержання!", в яких я документально його обґрунтовую, а це говорить про необхідність діяти так, як наголошує мій допис "Перезавантаження системи управління Україною треба починати з ідіота Зе, що приведе до заміни решти Зе-ідіотів!", оскільки "Зе – це повний ідіот і нікчема!", як демонструє ця моя однойменна праця й укотре засвідчує моє дослідження "Зе загальмував виконання рішень РНБО України, а Зе-КМУ – виконання рішень Зе, або Зе-ко – це коЗел".
Ось так гарант додержання Конституції України огидно гарантує її недодержання, або насправді Зе с…ре на Конституцію України!