Ми провели масу тестів, отримали багато відгуків щодо попередньої моделі та створили щось нове.
По-перше, тепер маємо нову раму. Під час її розробки ми врахували плюси та мінуси старої рами, запити військових. Рама стала в рази надійнішою. Пройшла багато тестів. У тому числі ми неодноразово «роняли» дрон з великої висоти. Він був оснащений корисним навантаженням максимальної ваги. І дрон після падіння не мав серйозних пошкоджень, знову стартував і знову ми його навмисно кидали. Це міцний та маневрений боєць. Тому ми назвали цю раму Gladiator.
З його новими мізками теж все гаразд. Новий STING тепер літає на ПЗ ArduPilot і, як і раніше, у нього є ПЗ модуля зв'язку управління. Це нові можливості, новий і вищий рівень виживання.
І це не тільки тому, що зв'язок управління бомбера STING Mad Max має можливості «боротися» із впливом засобів радіоелектронної боротьби. Ця функція, до речі, вже пройшла державні випробування і офіційно визнана ефективною.
Раніше, коли коптер втрачав відеозв'язок, то це в більшості випадків спричиняло втрату самого апарату. Пілот нового коптера при втраті відео зараз переходить у напівавтоматичний режим управління і летить по мапі. Можна так летіти до відновлення відеозв'язку або завершити політ без відео.
Ми не розповідатимемо як працює система навігації нового бомбера, але варто зазначити, що їй не потрібен GPS. Хоча сам датчик є.
Ще одна опція, яка дуже важлива для виживання екіпажу коптера. Старт нового Mad Max Gladiator може відбуватися з відключеною курсовою камерою. Можна відлетіти від місця старту і лише тоді увімкнути камеру, убезпечивши екіпаж квадрокоптера від втручання противника у відеоканал на старті, що може призвести до виявлення позиції.
Ще дві нові опції — утримання точки та утримання висоти. Дуже допомагає у точності скидання. Тепер керувати коптером стало значно комфортніше. Можна порівняти це з управлінням коптерів типу DJI.
Про камери. Стара модель нашого бомбера мала динамічні «денну» камеру 1500 TVL та «нічну» камеру, яка працює у вечірній час.
Зараз замість звичайної «денної» камери ми поставили гібридний модуль, який, крім звичайної аналогової камери, оснащений і цифровою. Але вона не працює онлайн. Записує відео «в себе» та інформацію можна зняти лише після завершення польоту. Це для дорозвідки та для якісної фіксації (4К) ураження об'єктів.
До речі, відеозв'язок на STING Mad Max має альтернативні частоти, що не виключає глушіння чи втручання, але поки що зменшує ризики. І на новій моделі стоїть потужніший відеопередавач.
Новий бомбер, як і колишня модель, носить ту ж вагу 3 кг до 8-9 км. Нічого не змінилося.
Внесені зміни у конфігурацію обладнання наземної станції. Тепер усі модулі управління та передачі даних, включаючи об'ємний АКБ, знаходяться в одній коробці. Це швидкість розгортання та згортання наземної станції на стартовій позиції. Зараз її зручно заряджати і транспортувати.
Модулі і з'єднання захищені від зовнішнього впливу. Є датчик контролю рівня заряду АКБ і кнопка вмикання та вимикання живлення
Стало більше цікавих та корисних опцій.
Ми маємо щоденний зворотний зв'язок із військовими, які літають на наших апаратах. Враховуємо всі їхні побажання та зауваження. Завдяки цьому ми отримали більш функціональну модель нового бомбера. Більше опцій, функціональніше — потрібно більше знань. Тому тепер пілотам нового бомбера STING Mad Max доводиться проходити навчання.
Потрібно витратити час, але воно варте того. Наші пілоти стають більш продуктивними, більше професійними.
І це крок до управління ще складнішим, і ще ефективнішим обладнанням, яке точно з'явиться найближчим часом.