Під час ведення власного бізнесу рекламна діяльність є одним із ключових елементів. У наш час, коли ринок великий і дуже диверсифікований, однієї лише високої якості послуг недостатньо для успіху. Вам також потрібно підвищити обізнаність про наш бренд у свідомості потенційних клієнтів і зробити його впізнаваним. Залежно від галузі ми можемо рекламувати нашу компанію різними способами та різними каналами. Все залежить від нашого бюджету та того, кого ми хочемо охопити нашою пропозицією. Ось кілька способів показати місцевим клієнтам свою автомайстерню.

Брендинг для СТО

Маючи власну компанію, потрібно подбати про візуальну сторону бренду. Естетичний логотип, що привертає увагу, допоможе залучити нових клієнтів і легше запам'ятати наш бренд. Крім того, завдяки власному унікальному логотипу ми будемо виділятися серед конкурентів і матимемо інструмент для поширення нашого іміджу практично на всіх рівнях. При розробці логотипу варто пам'ятати про відповідні кольори та про те, що він має відноситись до історії нашої майстерні чи місця, де ми працюємо. Однак брендинг – це не просто логотип, це також, серед іншого, зовнішній вигляд салону, послідовна візуальна комунікація або помітний рекламний слоган.

Місцева реклама

Реклама може приймати різні форми, залежно від того, на кого ми її націлюємо, і від нашого бюджету. У випадку з автомайстерні добре може спрацювати реклама на місцевому радіо чи місцевому телебаченні. Важливими в цьому випадку будуть і всілякі листівки та плакати, які можна розвісити в центральних точках міста. Якщо наш бюджет дозволяє, варто також подумати про покупку білборда або, якщо є можливість, повісити рекламний банер, який спрямовуватиме покупців до нашої майстерні. 

Інтернет реклама для СТО

У той час, коли практично кожна людина в Україні має доступ до інтернету, просування вашої компанії онлайн є необхідністю. Платна реклама на Facebook або в профілі Instagram безумовно може допомогти підвищити впізнаваність нашого бренду. Однак найважливішими в цьому випадку є дії, пов'язані з вашим власним веб-сайтом. Веб-сайт, який добре оптимізований та адаптований до мобільних пристроїв, стає вітриною нашої компанії, яка приверне нових клієнтів. Однак для цього веб-сайт повинен мати високу позицію в результатах пошуку Google. У випадку з автосервісом найкраще зосередитися на локальному позиціонуванні послуг на ринкущо може принести чималий прибуток з точки зору визнання в нашому регіоні.

Результати пошуку Google відрізняються залежно від місця, звідки він прийшов, тому важливо розташувати свій веб-сайт за регіональними ключовими словами. Не забудьте створити запис про свою майстерню на Google Maps. Багато пошукових запитів надходять з мобільних пристроїв, де карти Google дуже часто представлені прямо над результатами веб-сайтів. 

Але най ефективніший спосіб для вашого СТО це Гугл реклама . Потенційни клієнт безпосередньо шукає послугу яка потрібна йому терміново.

Наприклад:

СТО реклама

Сто реклама

СТО реклама львів

Рекламний кабінет гнучкий в налаштуваннях, одже ми можем націлитись на групу людей з пропозицією нашого автосервісу

Піар або події для СТО

Ще один способом підвищити впізнаваність вашої майстерні може бути відзначення вашої присутності на місцевих заходах. Не обов'язково відразу організовувати власний захід, який є дорогим і трудомістким. Ви можете, наприклад, встановити свою рекламну стіну під час міцевих заходів, або стати спонсором призів у конкурсі. Варто не забути правильно підкреслити, що ви є спонсором, наприклад, розмістивши свій логотип на нагородах або переконавшись, що керівники відзначають ваш внесок у загальну подію.

Резюме

Як бачите, є багато варіантів розкрутити власну автомайстерню. Залежно від бюджету та цільової групи ми можемо налаштувати діяльність та канали під наш бренд. Проте найкращий ефект досягається при поєднанні кількох видів діяльності, щоб охопити якомога більше людей. Завдяки правильному просуванню ми можемо не тільки залучити нових клієнтів, а й створити їхню довіру та сформувати серед них думку експерта в тій чи іншій галузі. Все це призведе до одного, і для багатьох найважливішого результату — постійні та лояльні клієнти.