До вуличних, абсолютно порожніх за своїм змістовим наповненням, акцій, котрі є більше хайпом ніж протестом, на кінець року завжди прибавляються ще й паркетні хайпи. Адже той звіт , у стилі презентацій нової моделі айфона, котрий народило в своїх надрах Мінінфраструктури, виглядає як банкет підчас чуми. Такий формат можна ще було б пробачити, коли б це був річний звіт цілого КМУ, але звіт окремого Міністерства виглядає як невиправданий егоїзм, до того ж Міністерства, котре фактично провалило євроінтеграцію. Цитую свіженький аналіз із УП: «Невтішною залишається ситуація у сфері транспорту, де не було імплементовано жодного акта ЄС,який визначений в додатках до Угоди про асоціацію.Якщо у сфері автомобільного транспорту хоча б є процес розробки нормативно-правових актів, то в морському та внутрішньому водному транспорті за ці питання навіть ніхто не брався.»http://www.eurointegration.com.ua/articles/2017/12...
Тож, на тлі такого невтішного стану речей, подібне шоу потрібне хіба для того, щоб оголосити про власну відставку. Для прикладу — в Європейському Союзі розробили дуже амбітний для України інфраструктурний обєкт — водний шлях Е-40, котрий передбачає транспортування десь 50 млн тон вантажів із Чорного моря на Балтику, і загальна вартість якого складає 12 млрд євро, більша частина яких піде на відновлення повноцінного вантажопотоку Дніпром — це і порти, і суднобудування, і довклолишня залізнична інфрастуктура. Це був би найбільший інфраструктурний інвестпроект в історії Незалежної України, але такий депутат як Андрій Вадатурський і компанія НІБУЛОН для відновлення комерційного судноплавства роблять більше ніж ціле Міністерство. Не кажучи вже проскандали з лоукостерами. Коли міністр омелян розповідає про національного лоукостера, то варто було б йому нагадати, що Житомирський аеропорт належить таки національному лоукостеру, Янейр, зареєстрованому ще здається у 2013 році, і ця компанія вже привела термінал аеропорту до цілком цивілізованого стану. Але сама заява міністра Омеляна про першого національного лоукостера виглядає як доволі лоббістська, бо той же італійський лоукостер Ернест навряд чи можна покласти на баланс здобутків самого Омеляна. Не кажучи вже про активне дорожнє будівництво. Це швидше заслуга Прем'єра Володимира Гройсмана, котрий контролює хід робіт особисто і щоденно. Тому паркетне шоу міністра Омеляна можна на сьогодні трактувати як спробу прикриття своїх управлінських прорахунків новим управлінським прорахунком, і не більш..
Цікаво, в яку суму бюджетові обійшлося це свято марнославства?