Аргументи підвищення завжди одні й ті ж — щось зростає (латка, ціни на паливо, витрати на ремонт і т.д.)
Що б ще краще обґрунтувати Київ рада вводить відсутнє поняття «Економічне обґрунтування тарифів на проїзд» використовуючи просту формулу! (Див. Рис.1)
Витрати + план доходу / ділимо на передбачувану кількість пасажирів = Тариф який все повинні будемо заплатити.
Незважаючи на те, що ці цифри просто не збігаються з торішнім прогнозом (див. Звіти Метрополітену) їх використовує для розрахунку майбутніх витрат.
Далі, що саме змінилося (це завжди в деталях)
1. Найбільше додаткова зарплата, і доп виплати
2. амортизація ОС — але це НЕ фактичні витрати а спосіб обліку зносу !!!!
3. витрати на внутрішні підрядним і внутрішньо підрядним способом!
(Прозоро тут немає, його просто не використовує КП)
4. Витрати на утримання апарату — їм теж треба
І 8 гривень Вам економічно обґрунтували. Це старий радянський метод розрахунку за витратами, який збанкрутував тисячі підприємств і який постійно стимулює збільшитися бюджет
Зверніть увагу на фото де вказані частки витрат на електроенергію — її частина чомусь виросла, хоча її показники в самому розрахунку знижені (див. Файл звіту)
Підсумок такий — хоча проводитимуться формально громадські слухання, кияни просто отримають таке підвищення яке затвердить «ручний» Київ рада і ті хто на цьому непогано заробить.
Замість того, щоб займатися розвитком ринку, оптимізацією витрат, розвитком інфраструктури — Кличко і команда зливають 50 млрд бюджет в кишені конкретних олігархів
Ми проти необґрунтованого підняття тарифів і будемо відстоювати права киян
P.S. навіть якщо це рішення не прийнято, то Київ Рада просто буде субсидувати це через свій бюджет — за Ваші податки
Гавриш Володимир — учасник «Революції Гідності», доброволець батальйону «Золоті Ворота», глава адміністрації району в команді М. Саакашвілі в одеській області, активіст партії «Рух Нових Сил»