Аргументи підвищення завжди одні й ті ж — щось зростає (латка, ціни на паливо, витрати на ремонт і т.д.)

Що б ще краще обґрунтувати Київ рада вводить відсутнє поняття «Економічне обґрунтування тарифів на проїзд» використовуючи просту формулу! (Див. Рис.1)

5afed33c2d8fb.png

Витрати + план доходу / ділимо на передбачувану кількість пасажирів = Тариф який все повинні будемо заплатити.

Незважаючи на те, що ці цифри просто не збігаються з торішнім прогнозом (див. Звіти Метрополітену) їх використовує для розрахунку майбутніх витрат.

5afed349c24f4.png

Далі, що саме змінилося (це завжди в деталях)

1. Найбільше додаткова зарплата, і доп виплати

2. амортизація ОС — але це НЕ фактичні витрати а спосіб обліку зносу !!!!

3. витрати на внутрішні підрядним і внутрішньо підрядним способом!

5afed357cf5d9.png

(Прозоро тут немає, його просто не використовує КП)

4. Витрати на утримання апарату — їм теж треба

І 8 гривень Вам економічно обґрунтували. Це старий радянський метод розрахунку за витратами, який збанкрутував тисячі підприємств і який постійно стимулює збільшитися бюджет

Зверніть увагу на фото де вказані частки витрат на електроенергію — її частина чомусь виросла, хоча її показники в самому розрахунку знижені (див. Файл звіту)

5afed37280edf.png

Підсумок такий — хоча проводитимуться формально громадські слухання, кияни просто отримають таке підвищення яке затвердить «ручний» Київ рада і ті хто на цьому непогано заробить.

Замість того, щоб займатися розвитком ринку, оптимізацією витрат, розвитком інфраструктури — Кличко і команда зливають 50 млрд бюджет в кишені конкретних олігархів

Ми проти необґрунтованого підняття тарифів і будемо відстоювати права киян

P.S. навіть якщо це рішення не прийнято, то Київ Рада просто буде субсидувати це через свій бюджет — за Ваші податки

Гавриш Володимир — учасник «Революції Гідності», доброволець батальйону «Золоті Ворота», глава адміністрації району в команді М. Саакашвілі в одеській області, активіст партії «Рух Нових Сил»

https://www.facebook.com/volodimir.gavrish