Всі пам'ятають кількаденну істерію з вишиванками і лайками на Facebook. Організатори флешмобу з ETNODIM зрозуміли, що продешевили з нижнім порогом лайків і, не бажаючи розставатись з великою кількістю вишиванок, почали змінювати правила флешмобу вже «під час гри».
Нагадаємо, спочатку організатор анонсував безкоштовно роздачу вишиванок за 70 і більше лайків, після чого, зрозумівши, що учасників акції надто багато, почав придумувати додаткові умови акції, обмежувати її в часі, в порівнянні з запланованим часом і т.д. У зв'язку зі скороченням строків акції велика кількість людей, які вже почали безкоштовно піарити продавця етноодягу на певному етапі своєї агентської роботи зрозуміли, що роблять це марно. Дійсно, це був прикрий прорахунок маркетологів продавця вишиванок. Але закон має бути для всіх один. І для управнених учасників акції, і для організаторів, що змушені нести надвитрати.
Юридичною мовою те, що було відпочатку анонсовано, зветься «публічною обіцянкою винагороди». Цивільне законодавство доволі детально регулює цей правовий інститут. Те, що зробили організатори флешмобу, з моєї особистої точки зору (я можу помилятись і Ви можете зі мною не погоджуватись): а) свинство; б) порушення «публічної обіцянки винагороди». За такі дії закон передбачає відповідальність.
Я дуже не люблю, коли бізнес намагається свої помилки і недопрацювання перекласти на плечі споживача. В даному випадку прорахунок маркетологів Etnodim вилився у те, що багато людей почувають себе обдуреними.
За таких обставин оголошую контр-флешмоб. Якщо цей пост набере 2000 лайків — Юридична фірма «Молодід і Партнери» абсолютно безкоштовно підготує проект грамотної і жорсткої колективної претензії до Etnodim та організує процес її масового підписання та відправки адресату.
Кожен Ваш лайк наближає справедливість на 1/2000.
Кожен Ваш репост дозволить долучитись до контр-флешмобу Вашим друзям, і тоді мені доведеться кілька днів попітніти у Ваших інтересах безкоштовно, а Ви побачите, що значить «не тільки давати обіцянки, а і дотримуватись їх».
Разом ми — сила!
П.С. кого знічує число лайків 2000...фото мого котика іноді набирають 100 за кілька годин-). Так мій котик нікому крім мене не треба. Ви підналяжете, тоді і я підналяжу -)
П.С. 2 майже три сотні лайків сьогодні фейсбук дав за пів доби. У ваших руках вирішити, хто правий: 1) люди, що хочуть скаржитись і відстоювати свої права чи 2) організатор акції, якій відверто помилився і вирішив цю помилку зробити проблемою частини учасників акції.