Гарний сюжет. Дякую 5 канал. Єдине що, треба надати інформацію, яку чомусь ніяк не бажають зрозуміти чиновники КМДА. Ситуація з системами водовідведення, а якщо казати так, як є, їх відсутністю склалась не вчора,про все це мова йшла і під час останньої виїзної наради і раніше. У сюжеті ,5 каналу,перша рішуча дія представників КМДА, у вигляді заяви. Ніяких інших дій за результатами наради ще не було. Рішення Подільського суду

про арешт ні на що та ні на кого,окрім інвестора, не вплинуло. Так унеможливлює намагання інвестора впливати на ситуацію. Тим більш воно не має відношення до Дніпровських Схилів та Володимирського узвоза. Роботи під Поштовою не ведуться майже два роки, їх зупинив інвестор, тим більш, є припис Департаменту та Постанова Верховної Ради України,

яку розробила та подала ініціативна група#МузейНаПоштовій. Облікову документацію пам'ятки археології національного значення, розробляли ініціативна група з автором відкриття, Сагайдаком Михайлом Андрійовичем, археологом, який все професійне життя досліджував Київ. За принципову позицію в частині збереження пам'ятки, науковець на собі відчув всі репресивні методи впливу, але нічого не вийшло.

Нічого не змінилось за весь цей час у «клубі захисту інтересів інвестора». Представник інвестора бреше , як і брехав. Він не реагує на факти, об'єктивну реальність та намагається втулити ТРЦ за будь яких обставин. Сьогодні це неможливо... саме через не зовсім розумний ( там зовсім інше слово повинно бути) менеджмент ТОВ «Хенсфорд Україна».

Чиновники роблять вигляд, що не розуміють в чому річ, та розповідають незрозумілі речі, які не сумісні з тим, що є насправді. Хто цей інвестор, чому він тут, за що він сплатив, скільки винен, які збитки понесла держава та місто, та ще питань до цього псевдо-інвестора, ,як то кажуть «до утра». Відповіді немає але це ненадовго. Як можна змінювати те, що є не документом, а доказом?! Єдиним законним будівництвом було та лишається «Реконструкція транспортної розв'язки на Поштовій площі»,на яку місто витратило бюджетні кошти. Як в тілі транспортної розв'язки з'явився «Багатофункційний об'єкт», інвестиційна угода, чому не відведено землю під окрему чергу будівництва та інші питання на які, сподіваюсь, буде відповідь після завершення слідства. Відкрито кримінальну справу прокуратурою та триває окремий судовий процес за позовомНародного депутата України Наталії Новак. До процесу у якості третіх осіб долучились представники громадських організацій, юристи, діячі.

Наступне судове засідання заплановано на 13 березня. Сподіваюсь, що представник інвестора не буде тягнути час, як це вже було.

Якщо би в місті була сильна влада спроможня поставити на місце знахабнілого «інвестора», змусити його сплатити всі борги, пояснити, чому не було зроблено першочергове, якщо він вже взяв на себе певні обов'язки, те саме, що є в рекомендації інституту буд. конструкцій (2015р)

Зверніть увагу на те, що цей розрахунок робився коли була більш-менш стабільна ситуація,не було додаткового тиску на грунти. Що зараз, наскілткі піднявся рівень, який прогноз — невідомо, але уявити можна.

Ніякий суд та арешт на можуть заважати таким діям, як:


— розробка проекту комплексу систем водовідведення першою чергою, якщо одним словом, терміново.

— закрити будівельний майданчик для вільного доступу людей та транспорту ( естакада, площа),

— призупинення будівництва мосту на Володимирському узвозі,

— дослідження всієї території, забудови та схилів,


— розробка комплексного проекту з урахуванням всіх обставин, без участі інвестора ТОВ «Хенсфорд Україна» та КП «Дирекція з Будівництва шляхово-транспортних споруд м.Києва», через невідповідність всіх правоустановчих документів новому тех завданню та проекту, розробка проекту Музею повинна бути зазначена окремою чергою з обов'язковим урахуванням істотних змін, пропозицій та напрацювань ініціативної групи, автора відкриття та конструкторів. Замовнмком має бути окрема юридична особа — Музей!

Не треба маніпулювати музеєм !!!!
Нічого не рухалось (конструкції площі) поки не втрутитись в природу схилів (окремий матеріал Ольги Рутковської щодо руйнації пам'ятки ландшафту) попередньо не дослідив все. Навіть, якщо забетонувати весь підземний простір, проблему, яка виникла через абсолютну некомпетентність осіб, які розробили проект мосту та дурять голову міському голові, не вирішити.

На фото два містка

але габарити вело-пішохідного,рожевого скляного мосту вражають, довжина 222 метри, висота опори 36 метрів, вартість близько 400 млн гривень. І все це за бюджетні кошти. Також вражають фото з будівництва та того, що утворилося на Поштовій через це масштабне укріплення, дивіться самі

Сьогодні тільки від нас залежить, як буде вирішені ці питання: по-перше це безпека для людей, по-друге,це питання подальшого існування вагомих пам'яток історії, ландшафту, археології, які мають рівень світового значення.

Стан площі та естакади.

Цей коротенький матеріал не може відображати все, але загальну картину зрозуміти можна. Ми вже звернулись до міжнародних організацій. Цікаво, що UNESCO, World Health Organization (WHO), International Council on Monuments and Sites (ICOMOS) думають з приводу цього будівництва?! Який проект вони бачили, тому що, інформування було, була відповідь. До речі в Україні є представництв UNESCO та НК ІКОМОС, але тотальна руйнація їх не турбує, ніхто не розуміє що вони роблять, а ось результати бездіяльності вражають. Саме тому ми звернулись особисто до очільників міжнародних організацій проханням втрутитися. Можливо на міжнародному рівні простіше дійти до найвищого рівня для забезпечення державних та громадських інтересів.