Для того аби відволікти увагу суспільства від наболілих проблем, перевівши увагу на малозначущу тему у політтехнологів є один давній перевірений прийом.

Суть його полягає у наступному.

На першому етапі технологи спершу створюють штучний інформаційний привід.

На другому — маніпулятивну концентрують на ньому увагу громадян і журналістів.

Так от, здається вчора технологи Банкової проробили цей трюк.

Для цього вони вчора спершу створили абсолютно штучний інформаційний привід, коли у День Вишиванки зробили фотографію Зеленського у сорочці, яка нагадує російську косоворотку.

По друге, створили довкола нього інформаційну бучу. При цьому вони використовували свої кишенькові ЗМІ та лояльних блогерів.

Переконаний, це зроблено свідомо. Адже маючи величезний штат дизайнерів і стилістів можна було підібрати прекрасну автентичну вишивану сорочку.

Сорочку, яка б з одного боку відповідала всім українським традиціям, а з іншого не носила такий відвертий провокативний орнамент.

І маю визнати – технологія вдалась. Слідкуйте за руками маніпуляторів з Банкової.

Пост Зеленського з «косовороткою» зявляється в інстаграмі рівно о 12 годині.

І під час прес-конференції присвяченій другій річниці інавгурації Зеленського ЗМІ та соціальні мережі починають обговорювати не прес-конференцію Зеленського, ні те що він говорить, ні результати його дворічного керування, а – його одяг.

«Косоворотка» — обурювались націонал патріоти.

«Не все так однозначно,» відповідали прихильники президента. Цей орнамент з'явився наприкінці 19 століття на території України.

«Так цей орнамент з'явився на територіях компактного проживання переселенців з Росії!» продовжували патріоти, обурюватись патріоти.

«Але ж ми єдині українці – какая разница!» відповідали прихильники Президента.

Така ситуація призвела до парадоксальної ситуцації. Частина громадян, які критикують Зеленського за корупцію та помилки в державному управлінні (Борислав Береза, Мирослава Барчук тощо) стали на його захист.

В результаті противники Зеленського теж посварились між собою.