Ми з росіянами граємо в гру: хто першим замінить 25-50% офіцерського складу і 80% вищого офіцерського складу. Це вирішить хто буде переможцем у новій фазі 400-літньої війни.
Є дві можливості: суспільство замінить 80% правлячого класу і вони змінять країну і армію.
друга: 80% вищого керівного складу буде замінено в результаті війни або зміни поколінь(25 років). Це довгий шлях.
100 років тому(1917-1922) в українців банально не вистачило часу, пішли другим шляхом.
Зміна поколінь і розбудова структури, підготовка і створення боєздатних частин закінчились лише на кінець 1930-х. Але працювати довелось на еміграції, конспіративно, бо країна два десятиліття перебувала під окупацією росіян, німців, румунів, мадярів і поляків. Значна частина українців опинились у ворожих імперських арміях. Вороги змогли виховати, зробити манкуртами, промили мізки, підкорили чужим інтересам.
Імперії змогли значно мінити склад населення країни завдяки, голодомору, геноциду, репресіям і депортаціям, пацифікації і пропаганді. Винищили значну частину військової, управлінської, наукової еліти нації. Решту еліти змусили працювати у своїх інтересах.
Революційні зміни мають відбутись не тільки в армії, а насамперед в шкільній освіті. Шкільна освіта залишається радянською корумпованою ієрархічною системою. Це родина і школа готує майбутніх солдат і офіцерів!
Чому відсутня ідеологічна компонента в школах? Ліквідували піонерську, комсомольську організації, навзамін нічого не створили. Чому пласт не став заміною?
Підтримка пласту має бути на державному рівні, окрема стаття державного бюджету.