Наші предки, носії давнього православного світогляду, в повсякденній та святковій обрядовості, в шануванні Творця та Прави, застосовували символічні образи, які відтворювали структуру Світлого Ірію та його важливих частин. Такими образами були не тільки особисті обереги, хрестики, вишиванки, не тільки домашні речі, мальована, писана символіка, ікони, різблення, кераміка. Такими були і громадські обрядові об'єкти – святилища, кургани, храми, підземні пантеони, церкви.
Така багатотисячолітня православна символіка була запропонована землянам з боку Неба з метою, щоби вони могли розуміти і шанувати Космос, Світлий Ірій, Всесвіт, Праву, у всій грандіозності та цілісності.
Рис 1. Православна церква – святилище, дім Творця, дім Бога, образ Світлого Ірію
Разом з тим, окремі сакральні речі у Мирі Землі належать елементам цих структур — царствам та рівням Прави. Ще більша кількість сакральних речей означені символами Душ великих предків, символами Духів ірійних рівнів Прави.
Тому варто ознайомитись з поняттями Права, Всесвіт, Світлий Ірій, Космос у інтернет статтях, які дають розуміння предками вказаних слів:
- «РАХМАНО-ХАРАКТЕРНИЦЬКЕ РОЗУМІННЯ ВСЕЛЕНСЬКОГО ЖИТТЯ';
- «ТВОРЕЦЬ – ОСНОВА ЖИТТЯ НАШОГО ВСЕСВІТУ';
- «ДУХОВНІ ПРОВІДНИКИ ВСЕЛЕНСЬКОГО ЛЮДСТВА';
- «НЕБО У СВІТОГЛЯДІ НАШИХ ПРЕДКІВ».
Що до давньої сакральної православної символіки на речах, оберегах, спорудах, то таку варто розділити на три категорії, головно за принципом сприйняття цілісності Світлого Ірію, окремих його частин, елементів Прави:
1. Символіка, яка відображає Світлий Ірій в цілому (образи Космосу та Всесвіту);
2. Символіка, яка відображає окремі частини Світлого Ірію (образи Царств);
3. Символіка живих елементів Світлого Ірію (образи Душ та Духів Прави).
При цьому варто зауважити, що такий поділ не пов'язаний з фізичною величиною предметів (речей, зображень, споруд). Він залежить від сакрального значення образу, від того, що саме ідентифікує сам предмет, його форма, знаки, символи, та яким структурним елементам Світлого Ірію вони відповідають (яким належать).
Бо відомо — такі символи дозволяють світлій душею людині налагодити польовий зв'язок (канал) з Вишніми Силами.
До першої категорії символіки Рахмани та Характерники відносили символи, які подають образ Світлого Ірію чи Всесвіту в цілому. До них належать як невеликі натільні речі (хрестики, обереги, знаки), так і речі значних розмірів, скульптури (кам'яні, металеві та солом'яні Світовиди), плоскі зображення та рельєфи (різні щимахори).
У цю категорію потрапляють і споруди обрядового та сакрального значення (кромлехи, святилища, храми, церкви), придатні для масового відвідування та перебування в середині таких людей. Вони є достатньо великими, щоби бути наглядними моделями Світлого Ірію, придатними для організації просвітництва.
Рис 2. Дідух, образ Світу, Світовид (Світу вид) — величний давній православний оберіг
До другої категорії православні предки відносили символи базових частин Світлого Ірію – його чотирьох Царств (Сарства Господнього, Царства Всевишнього Отця, Царства Вишнього Отця, Царства Отця).
Такі Царства мають свою символіку — особливі хрести, яких багато у давній православній вишивці та на храмовому начинні і стінах: хрести рівнораменні чотирьохелементні (косі, прямі), восьмиелементні, дванадцятиелементні.
До третьої категорії предки відносили символіку Душ та Духів Прави.
Нагадаємо, що основоположних Духів Творця, які творять поля Світлого Ірію, 48 (сорок вісім). Натомість Яву творять лишень невелика частина з них, а матерію — лиш 3 (три).
Подібну за значенням символікою означені Душі Великих Аріїв, Душі Характерників та Рахманів, знаних в минулому як Пророків (Святих людей).
До цієї ж, трєтьої категорії, належать знаки Вишніх Духів та Духів спеціальних, які виконували особливі завдання. Як то Дух заселення Землі — семиелементний знак у вигляді квітки з шести ромбів. Такий знак часто зустрічається на давньоправославних, характерницьких та козацьких речах, на обладунках, зброї та хоругвах.
Предки знали – освячена символіка дає можливість прямого духовного контакту зі Світлим Ірієм, Творцем, Царствами, Душами і Духами Прави.
І тут ми підходимо до найголовнішого.
Вирішальну роль в управлінні Світлим Ірієм та Всесвітом відіграє Небо та його найвища структура – Коло Господнє (Коло Творця, Сварога, Інтри).
У Колі Господньому та на Небі зібрані Душі найвищих Отців, які є основою управлінських систем усіх Царств Світлого Ірію.
Саме через Душі Вишніх Отців з рівнів Кола Господнього та з рівнів Неба, Творець здійснює управління Світлим Ірієм та нашим Всесвітом.
Чому так?
Бо існуюча там світоглядна та духовна єдність Вишніх Отців дає непорушну міцність Праві!
Саме через це Права має іншу сакральну назву – БОГ (Братство Отців Господніх)!
БОГ у давньому православному світогляді – це структура яка управляє Всесвітом. Вона є духовною єдністю Отців Господніх, їх Братством.
Рис 3. Мамай – скульптурний образ Рахмана, стійкого духовного воїна, Характерника
Предки добре знали те, що до Братства Отців може потрапити лишень Душа стійка, яка непорушно шанує правила Прави, підтримує ЗАКОН (ЗА Кормлінням Отця Небесного), служить Творцю та Праві, визнає світле Вселенське життя найвищою цінністю.
Це означає, що в Праву не може потрапити душа егоїстична, самозакохана, лукава, яка ставить особисте мирське вище Божественного, вище служіння Творцю, вище його мети — збереження Всесвіту і Вселенського Життя!
В душі такої людини не має бути нічого духовно брудного, вірусного, того, що порушує ЗАКОН та правила Прави, що суперечить волі Творця — дати людям щасливе життя.
Бо духовно брудне є вадами (недосконалими програмами душі), через які зростання ірійних рівнів і потрапляння в Праву стає неможливим.
Прояви духовного бруду, який веде до вад, предки називали хибними переконаннями, які мирський чоловік закріпляв у собі. Такий чоловік помилково вважав, що:
- а) власна духовна необізнаність (відсутність духовних знань) не є перешкодою до розуміння світоглядно важливого, Божого;
- б) власна оцінка якостей оточуючого нібито може відрізнятись від Божої (порушення ієрархії Світлого Ірію);
- в) вивищення власних помилкових суджень над Божими є допустимим (відкидання ролі Прави, як головного управлінського органу Всесвіту).
Що це означає?
Це означає, що вади роблять абсолютно не можливим входження душі чоловіка у Праву. Бо Права бачить головне — носіїв вад на рівні душі перестає цікавити Божа оцінка, Божа воля, особистий взаємозв'язок з ЗАКОНом Творця, величина і сила власного духовного кормління.
До того варто згадати і наступне.
Космос є складним і багатопьольовим механізмом. Його матеріалізована частина обіймає лишень 3-4% об'ємів наявних полів у Космосі і Всесвіті. Все інше, в об'ємі 96-97%, лишається в структурованій, але польовій формі.
Тому заперечення Прави як Братства Отців Господніх, для духовного входження в саму Праву, є не можливим. Бо така думка ліквідує канал духовного контакту чоловіка з Правою.
Рис 4. Космос – вмістилище Всесвітів, видима частина яких є матеріальні об'єкти
Підсумовуючи вище викладену світоглядну позицію православних предків, Рахманів та Характерників, їх слов'янського світобачення, варто констатувати наступне.
Предки знали:
- Права – є управлінською структурою нашого Всесвіту, яка має і іншу назву: БОГ – Братство Отців Господніх;
- Права створена і керується Творцем через Коло Господнє (Коло Творця, Сварога, Інтри) та Небо (Сарство Сарств);
- Коло Господнє та керівні органи всіх Царств Прави складаються з Душ найшанованіших та найвищих духовно Отців, їх Братства;
- Потрапляння в Праву вимагає від людини відкидання (ліквідації) духовного бруду (вад), який унеможливлює перебування душі в рівнях Прави.
І на завершення…
Розуміння життя у Космосі та Всесвіті, на основі ЗАКОНу Творця та давнього православного світогляду — є основою духовного Братства Отців Господніх!
Без такого Братства ні Космос, ні Всесвіт існувати не можуть!
Тому предки славили Братство Отців Господніх!
І ми кажемо нині — слава Богу!
+ + +
З видання «Братство Богуна», №27, 2023 р.
Інші публікації блогу Святояр дивитись тут — https://sviatoiar.uamodna.com.