У програмі Сергія Фурси та Віталія Сича «Фурсич» на радіо NV сталася зміна спонсора. Якщо раніше це була мінеральна вода «Трускавецька» — та, що «З самого серця Карпат„, то зараз — Перша приватна броварня Андрія Мацоли.
Мінералку Сич пив. І гасло «З самого серця Карпат» всі чули з його вуст кожну передачу. Та й зараз якусь (не називаючи марку) постійно дудлить — скаже фразу і запиває.
Але тепер на столику стоїть батарея пивних жестянок з емблемою Першої приватної броварні. В кінці передачі Сич демонстративно відкриває одну і наповнює кухоль. До самого краю. З таким самим логотипом — з одиничкою. Але після того встає з-за столу і йде зі студії, навіть не пригубивши.
В такому виконанні реклама перетворюється на антирекламу. Бо може від того напою чимось смердить, тому Сич і не п'є. Гребує.
Якщо Сич не любитель пива (або виробництва саме Першої приватної), тоді не треба ту банку відкривати — нехай просто стоїть на столі. Без кухля. А відкрити, налити та піти — це вочевидь робити продукту і спонсору ведмежу послугу. І так — кожної передачі.
P.S. Цікаво, що у викладених в ютубі відео, того моменту, де Сич встає і йде, не торкнувшись щойно наповненого кухля — немає. Там все закінчується на тому, що він наливає.
А те, що Сич навіть символічно не відпиває, видно глядачам тільки під час прямої онлайн-трансляції NV.
Мабуть, Сич звітує спонсору записами передачі, де нічого крамольного немає. Прямий ефір справляє цілковито протилежний ефект і радше шкодить рекламованому продукту.