Кінопроєкт «Приватне повідомлення» — ігровий, повнометражний.

Жанр: містична драма

Логлайн:

40-річний Вдівець, що живе з малим Сином і працює таксистом, планує розправу над Мажором, який на «Джипі» збив його Дружину та уникнув покарання. Сумуючи за коханою, відвідує її Фейсбук-сторінку, де у «приватці» пише про свої почуття та наміри. Готовий вчинити самосуд, Вдівець отримує від загиблої приватне повідомлення з проханням не робити цього.

Синопсис:

Ветеран АТО, удівець Степан (40) разом із сином Івасиком (10) відвідують могилу Дружини (35). Кладуть до надгробку її улюблені квіти. Вже близько року, як її на «зебрі» збив Мажор (20) напідпитку. Відтоді триває судовий розгляд.

Степан час від часу відвідує Фейсбук-сторінку загиблої Дружини, переглядаючи сімейні фото. Він починає відправляти їй повідомлення про свої почуття і про те, як вони живуть з Івасиком.

Зрештою, Мажорові виносять дуже м'який вирок — умовне позбавлення волі із забороною кермування автівкою. Судовий вердикт грунтується на «липових» експертизах і довідках про буцімто раптовий розлад здоров'я, який трапився того дня в Мажора.

Це обурює Степана, який працює таксистом, і в нього виникає бажання помсти. Він починає полювати на Мажора. Бачить, що той знову напідпитку кермує «Джипом».

Степан вирішує вчинити над Мажором самосуд і міркує, як його здійснити. Пише про це у приватних повідомленнях загиблій Дружині.

Степан вистежує Мажора і спочатку ріже на його «Джипі» шини, а коли вже готовий до розправи, отримує від імені Дружини повідомлення, в якому вона застерігає його від здійснення задуманого.

Степан підозрює чийсь недоречний розіграш, або хакерське втручання у Фейсбук-акаунт Дружини. Одначе продовжуючи спілкування, він розуміє, що так могла відповідати лише вона, бо в повідомленнях йдеться про подробиці знайомства, вінчання, лікування Степана у шпиталі після отриманого на фронті поранення та інші знакові події сімейного життя.

Дружина просить не вчиняти розправи над Мажором, аби не бути покараним, адже це розлучить Степана із малим Івасиком, якому потрібен батько.

Під час нічної зміни Степан отримує виклик до нічного клубу. Його пасажиром стає Мажор, який дорогою, не звертаючи уваги на водія і не впізнаючи Степана, розмовляє з кимось смартфоном та розповідає, як йому вдалося уникнути покарання.

Замість вказаної Мажором адреси, Степан везе його на цвинтар, до могили Дружини, де ставить на коліна. Проклинаючи, Степан починає душити Мажора та останнього моменту стримує себе.

Степан лишає Мажора на цвинтарі і їде. Одначе виїхавши з цвинтаря, зупиняється і повертається назад.

Він не може знайти Мажора. Степан просувається автівкою вглиб цвинтаря і бачить, як той ховається від когось за деревами. Виходить з автівки і кличе Мажора, кажучи щоби більше не боявся, бо нічого поганого йому не зробить. Переляканий Мажор відповідає, що причина його страху — в іншому. 

За мить Мажор стає об'єктом нападу загадкового, досі небаченого звіра. Не чіпаючи Степана, Мажора атакують чотирилапі оскаженілі звірі з палаючими очима і здоровенними іклами.

Степан кидається на допомогу Мажору і озброївшись інструментом з багажнику — цвяходером і кайлом — вступає у жорстоку криваву сутичку із монстроподібними хижаками. Степан і Мажор разом протистоять незнаним лютим чудовиськам і беруть гору: переможені страховиська ідуть геть, зникаючи в темряві.

З численними ссаднами та подряпинами, замурзані власною та звірячою кров'ю, Степан та Мажор їдуть у травмпункт. Але щойно увійшовши туди, помічають, що на них та одязі немає найменших ознак сутички: ані крові, ані ссадин, ані подряпин.

Мажор розповідає Степанові про свого старшого брата, який завжди опікувався ним і був моральним орієнтиром. Але його забрала лейкемія. Розчулившись, Мажор каже, що якби цього не сталося, він би не був таким, яким є зараз.

Степан пише Дружині про випадок на цвинтарі, а вона йому відповідає: є те, що люди бачать у буденному житті, а є те, що сховано від людського ока. Але воно теж існує. Тільки в іншому світі — у думках, в уяві, мріях, бажаннях і страхах. Та іноді, буває, що ці світи — явного та підсвідомого — дивним чином переплітаються. Це й сталося з ними.

І це сталося зі Степаном цієї ночі, на цвинтарі. Ті страховинні чудовиська жили всередині нього. І довго чатували, очікуючи свого часу. Аби погубити. І ось вони вирвалися назовні. Але Степан їм не підкорився. Дав бій і переміг. Тепер їх більше немає, а Степанове серце вільне.

Дружина пояснює Степанові, що ці звірі оселилися в ньому відтоді, як їх розлучила доля, а він захотів помсти. Тих звірів годували горе і відчай.

Дружина повідомляє, що це останній зв'язок з нею. Вона каже Степанові, що не може показатися, але він відчує її, якщо зажмурить очі. У дивовижному сяйві, що йде з монітору комп'ютера, проступають контури голови Дружини і вона прощається зі Степаном довгим і ніжним поцілунком.

Згодом, під час апеляції Мажор відмовляється від захисту і визнає свою провину в смертельній ДТП. Не вбачаючи для себе перспективи та під тягарем усвідомленої провини він кінчає життя самогубством.

(сценарій — готовий)

автор — Олексій Мазур

https://www.facebook.com/oleksiy.mazur/

м. Дніпро

ЦЯ ПУБЛІКАЦІЯ — СЦЕНАРНА ПРОПОЗИЦІЯ ДЛЯ ПРОДЮСЕРІВ

Більше:

Збірка ігрових повнометражних і короткометражних кінопроєктів дипломанта «Коронації слова»-2020-2021