У травні вдалося у 15 разів збільшити обсяги автомобільного імпорту палива, якщо порівнювати із березнем — про це повідомляє Перша Віце-прем'єр-міністр — Міністр економіки Юлія Свириденко. Залізничні перевезення пального виросли у п'ять разів.
Також збільшення кількості бензовозів на пунктах пропуску констатує і В.О. начальника Львівської митниці Данііл Меньшиков. Він впевнений, що дефіцит пального на українських АЗС подолають у найкоротші строки, бо «наш уряд та наші партнери роблять усе для цього необхідне» — каже Меньшиков на брифінгу у Media Center Ukraine
У довоєнні часи бензовози забезпечували лише 3% усього імпорту пального в Україну. Зараз Уряд диверсифікує шляхи постачання, аби пального вистачило усім. Міністерство інфраструктури України та Олександр Кубраков домовились із польськими колегами про скасування спеціальних дозволів для бензовозів
В Уряді фіксують, зростання запасів у операторів ринки палива в Україні та знають, скільки ще необхідно регулярно завозити, аби забезпечити паливну безпеку.
«Наразі при потребі бензину на травень в обсязі 120 тис тонн у нас є можливість забезпечити його наявність на ринку. Проте ми ще працюємо над завезенням запасів для операторів ринку. Потреба в дизелі на травень складає 254 тис тонн, її зможемо покрити, за рахунок максимальних обсягів імпорту, збільшивши пропускну спроможність автомобільних переходів та залізничного перевантаження», — зазначає міністерка економіки.
Паралельно із цим Офіс Президента формує стратегічний запас пального на місяці вперед. Заступник керівника ОП Ростислав Ростислав Шурма заявляє, що цей стратегічний запас неможливо буде розбомбити так, як це зробила російська армія, знищивши великі нафтобази та Кременчуцький НПЗ.