Москалі мало того, що висмоктували найталановитіших найрозумніших учнів зі шкіл в москву, вони ще і розповсюдили по національних республіках у головних довідниках і підручниках НЕПРАВИЛЬНУ науково-технічну інформацію,... дуже масово дуже солідно, під найвищим авторитетом.
Я багато пишу про таке, але чому людям важко зрозуміти цю глобальну проблему? Річ у тому, що більшості це «не стосується», і для неї це — не зрозуміло. Не стосується безпосередньо, але дуже-дуже стосуються наслідки цього. Пояснюю як це працює.
Москалі у визначеннях у підручниках дають підмінені, збочені фундаментальні наукові поняття. Більшість покрутить ці неправильно визначені інтеграли 3-4 роки і забудуть за них на все життя. Людина живе прекрасно собі без інтегралів і думає, що і всі ж значить можуть нормально жити... Але є 1-2% людей які заглиблюються у математику, у знання, у науки, у техніку, інженерію. Назвемо їх для стислості, — «талановиті». З них потім вийдуть інженери і вчені які розраховують всілякі фундаменти, електростанції, мости, демографію, соціологію... роблять наукові дослідження і експертизи.
От такі талановиті, коли вони ще студенти, починають заглиблюватися у науку, у техніку, у знання і неодмінно стикаються з великими виразами які включають усілякі інтеграли... Їм для того, щоб зрозуміти сучасні великі науково-технічні викладки, треба освіжити основні поняття, їм нікуди діватися, — вони повертаються до підручників з 11 класу чи першого курсу, у довідники і уважно-уважно вже сутнісно намагаються глибоко-глибоко зрозуміти визначення понять. А там, — хоп! Там просто неправильно визначене поняття, визначене поняття взагалі не те, не з тієї опери. Тобто далі по тексту, воно всюди вживається як в усьому цивілізованому світі, а от саме визначення дебільно перекручене, підмінене на інше. Тпрууу! Все, — приїхали! Ніякий талант далі не їде. Далі він розвиватися, не буде! Він не зможе просто перескакнути цей бар'єр кретинізму, міну закладену йому дорослими академіками і професорами. Йому тупо брешуть в очі, просто дають не те визначення, не того поняття під тією ж назвою... Він намагається застосувати це визначення, а воно нікуди не лізе! Усі науково-технічні викладки нормальні іноземні, — незрозумілі, тому що підмінено важливе, фундаментальне поняття. У студентів це приблизно називається «інтеграли мені не заходять». Причому це зазвичай не заходить самим найпросунутішим, акуратним, вдумливим студентам. Далі, — це поняття буде зустрічатися майже не в кожній статті чи у главі, і наш «талановитий» буде розуміти його абсолютно неправильно, швидше за все просто не буде розуміти адекватно. Або каламутно на рівні слабенького трійочника. Для нього це буде не просто складний науково-технічний текст, а буде ще й зашифрований! Нашому талановитому студенту розумовий розвиток за фахом буде зупинений, і далі він буде складати екзамени через «фотографічну пам'ять» та зазубрювання незрозумілого. Доки йому, якщо дуже повезе, хтось не скаже, що його просто жорстко обдурили з головними, фундаментальними визначеннями у підручниках та довідниках.
Ви скажете: «Та ну! Не може такого бути! Це ж якась вседержавна ганьба кретинська! Для чого взагалі б таке було робити ??? ... А для того, що у вас не буде своїх інженерів і своїх вчених найвищих рівнів! До вас на всі важливі науково-технічні посади повинен бути приїхати спеціально до- пере- навчений великий вчений/інженер з московії. І він у тісному співробітництві з КДБ/ФСБ буде контролювати всіляких там місцевих умників, майже всю науково-технічну інтелігенцію. Буде сам як чарівник вирішувати складні питання з „неправильними_інтегралами“, а всім іншим буде роздавати вторинну, чорну, неблагодатну роботу. Буде числитися серед всіх якимось „вищим розумом з Москви“!
Справа ще гірша ніж здається. Коли інші народи бачать таку ситуацію у нас,... як їм до цього відноситися??? Замість фундаментальних понять у підручниках дані якісь АБСОЛЮТНО ЛІВІ ПСЕВДО-ПОНЯТТЯ... Десятки років, вже 30 років незалежна країна,... у всіх підручниках і довідниках, за минулої начебто науково-технічної розвинутості... Це виглядає як втаємничене і загадкове масштабне мега-явище, — КРАЇНА ЗАГАДКОВИХ ДЕБІЛІВ! У „дебілів“ є атомні станції, мости, нафтопереробні заводи, виробництва ракет, будували літаки... Якось же вони з цим живуть! Ну зрозуміло, що весь науково-технічний розвиток зупинився. Дихає тільки те, що на підряді-аутсорсі у інших країн з іноземними старшими інженерами/вченими. У нас навіть IT, — сировинне.
Ніхто вам не кинеться виправляти цю ситуацію, підбурювати на це, бо вона просто вигідна сусіднім країнам,... — добровільний штучний масовий дебілізм. Країна, яка начебто сама, добровільно хоче бути якоюсь вторинною, несамостійною. Що вже казати про незмивну колективну пожиттєву ганьбу педагогів, які намагалися заштовхнути юнацтву усі ці кретинські москальські псевдопоняття для неповноцінних. Ну і всі жителі країни можуть пишатися, що живуть в країні в якій більшість викладачів не знають навіть основних фундаментальних понять, а „викладають“ замість цього якусь несвідому біліберду. Ах, — да! І ти ще про це нічого не підозрюєш, ... і ніхто не підозрює... І навіть президент, чи голова Академії наук, чи Міністр освіти,... навіть не підозрюють, що ви що вони є головними диригентами от такого оркестру... дебільного...
Підкреслюю, — отака ситуація у нас, як мінімум у чотирьох п'яти ключових науках, з тих які я точно знаю та знайшов ці обмани.
Це не тільки в нас, це в усіх країнах радянської пост-московії та в „дружніх московським комуністам країнах“. От же, це питання неодмінно потрібно підіймати на міжнародному рівні! Питання про массове оболванення московією сусідніх народнів і народностей, про антицивілізаторство.
В наступній частині цієї статті ще раз спробую, може ще більш лаконічно і зрозуміло, викласти приклад такого державно-соціального мега-дебілізму з інтегралами.
При чому, зрозумійте, у мене стосовно цього поняття
„фальшивих фундаментальних понять в підручниках“,
- повне взаємопорозуміння з актуальними компетентними інженерами і вченими. Якщо вони не займають якусь педагогічну посаду і в них не горить „сором“ за таку ситуацію. Ті просто не_хочуть-соромляться про таке говорити, як про щось непід'ємне для їх ситуації/посади/сорому.