Скажу вам по секрету, — у постсовку люди не тільки не знають логіку. Люди навіть просто гаряче ВПЕВНЕНІ, ЩО ЇМ ЛОГІКА ВЗАГАЛІ НЕ ПОТРІБНА. Вони не вірять, що логіка здатна на щось більше, ніж їх асоціативна інтуїція примата.
Ці люди з карго-культу впевнені, що їм не потрібно вивчати логіку, що вона у них, начебто, закладена Богом в голову та у гени. ... Це перевірено на багатьох фокус-групах.

Тим хто не в курсі, або так і думає, я про всяк випадок натякну, що люди йшли 7000 років від кам'яної сокири з дерев'яними рахівницями до 20-го століття... А потім, після відкриття формальних мов у логіці, йшли всього 70 років від дерев'яних рахівниць до штучного інтелекту що перевищує людський.
Хоча, якщо чесно, поки що відсоткам 70-80 логіка в голову не вбудовується від недостачі здібностей і якостей пам'яті тим більше без деідіотизації. Але і без реальних розумових здібностей, багато хто з цих людей прилипає на родичах та знайомих до якоїсь симулякрової конторки і все життя живуть вважаючи себе «розумними», «інтелектуалами», «інтелігентами». 
 Без деідіотизації людина, якби робить свідомий вибір, — залишатися «розумною людиною» на рівні десь 16 століття.
 
 Це знаєте, як з вчителями. Вчителем восьмого класу може стати навіть учень дев'ятого класу з доброї пам'яттю. Майже кожен учень, який виходить і розповідає домашню тему на відмінно, може в цьому замінити вчителя... А після чотирьох тренувань вже може і кожен хорошист, навіть якийсь трієчник... 
   Зовнішньо робота вчителя виглядає як те, щоб повторювати дітям з року в рік один і той же підручник для якогось сьомого класу, вирішувати одні і ті самі задачі з року в рік. І насправді такі вчителі є, що тільки це і роблять. Навіть іноді просто читають підручник, чи дітей заставляють читати іншим по черзі. Деякі навіть просто беруться одразу викладати незнайомий їм предмет, аби був підручник... Один параграф для завтрашнього уроку вивчити та переповісти не складно... навіть без доброго розуміння.
 Але для СПРАВЖНІХ ВЧИТЕЛІВ це повторення, це лише — легка маленька формальність, ... Вони бачать головну роботу у тому щоб зацікавити, щоб надихнути учнів навчатися і працювати,... у тому, щоб тримати гарний цивілізований мікроклімат в школі і в класі, виховати Людину, з живим прикладом гарного пристойного мікро- та макро-колективу. Великі вчителі навіть надихають дітей самим далі створювати такі цивілізовані колективи по життю, колективи із загальним прагненням розвиватися, вчитися, творчо якісно працювати.