Я вже 7 років тому заявляв публічно, що у нас в країні масово просто абсолютно НЕправильно формується абстрактно-логічне мислення людей. Можна також сказати, що воно не дуже-то і формується. ЧАС прийшов, протягом місяця все буде опубліковане!
Друзі, велике прохання, про репост по групах у Фейсбуці. Дуже важливо, щоб про цю тему дізналися якнайбільше людей, особливо таких, які колись десь вивчали логіку (педагоги, програмісти, юристи, економісти,...). Потрібна широка дискусія у суспільстві.
Вас всіх чекає реально просто шок! Важливо щоб цей шок дійшов до нашої влади!
.................
ЧИТАЙТЕ ДО КІНЦЯ БЕЗ ПЕРЕХОДІВ НА ПОСИЛАННЯ. КОМУ ЦІКАВО, ЗА ПОСИЛАННЯМИ ПРОСТО, — ДЕТАЛЬНІ ДОКАЗИ ТОГО ПРО ЩО ЙДЕТЬСЯ ТУТ.
Ви знаєте мої багаторічні серйозні проблеми із просуванням деідіотизації суспільства.
Людина тренується купою спеціальних заходів у розумну істоту багато років. Зараз на жаль цей час тренінгу розтягнули вже навіть для більшості до 18-21 років. Науці давно відомі чисельні приклади «Мауглі», коли людину перші п'ять років життя виховують вовки чи примати,... далі з неї вже людину не зробиш. І навіть прямоходінню і мові вже не навчиш. І навпаки, зараз вже доведено, що людина може штучно підлаштувати механізм вербального інформаційного зв'язку з мавпою і виховувати її значно-значно вище рівнем за інших мавп за рівнем розуму.
Такі штучно спеціально виховані мавпи вже і спілкуються і знають багато слів, і вже грають в теніс...
Ці спеціальні механізми тренування живої істоти у розумну істоту існують як в освіті, так і на перших щаблях на перших роках у виробництві. Дуже багато залежить
як від вчителів, тренерів, коучерів, наставників,
так і від методик/концепцій тренувань,
так і від наглядних посібників, матеріальної бази для практики/експериментів,...
Якщо талановитому, наполегливому, працьовитому хлопцю/дівчині з тягою до досліджень зараз дається у 12-14 років повноцінний комп'ютер чи два, ...то при сьогоднішній доступності інтерактивної якісної фри-освіти, через інтернет, ... якийсь відсоток таких хлопців і зараз вже, без університетів, років у 17-20 стають видатними спеціалістами у якійсь комп'ютерній сфері. А ще і з університетами, то в нас з'являється досить таки багато програмістів, які можуть працювати на міжнародному рівні. Але з іншими фахами все зовсім не так вдало. У чому тут «чудо програмування»?
У молодого програміста є:
- повна експериментальна база для будь-яких вишукувань, досліджень, експериментів. Вона не псується і не згоряє, її можна від «поломки» просто перезавантажити,
- він не обмежений якимись місцевими методиками викладання чи донесення інформації,
- навіть якийсь глупий викладач не зможе подавити молодого студента якимись нікчемними безглуздими зубріннями чи теоретизуваннями ... бо є об'єктивні критерії ефективності (написав складну програму і вона працює!). Тому автоматично успішному у практиці студенту не будуть дошкуляти зайвими формами зубріння.
- зараз у програмістів є величезні можливості вже з юнацтва дистанційно об'єднуватися у маленькій колективи, спробувати себе у колективній роботі, приймати участь у реальних проектах, пізнавати міць, радість і проблеми роботи у команді, навчатися у друзів, розбиратися у чомусь разом (одну частину ти, іншу — я).
- програмісти можуть легко і повноцінно об'єднуватися у дистанційні колективи з людьми з будь-яких країн з різним рівнем розвитку,
- у програмістів є можливість знаходити собі вдалих тренерів, коучерів, викладачів, і це майже безплатно.
...
Зрозуміло, що у більшості інших фахів справи значно більші обмеженні і гірші. Якщо у тебе підвисла програма тобі треба просто тиснути альт+F4 чи вимкнути і увімкнути комп'ютер. Якщо у студента написана програма працює, а у викладача — ні, тут студент явно і наочно показує, що він у цьому питанні — розумніший. ... А от у медицині інакше! Якщо у професора помер пацієнт, — значить пацієнт «був безнадійний»... А якщо такий самий, схожий пацієнт помер у молодого лікаря,... то скоріше за все лікар його «вбив»... Що вже казати про можливості практики для студентів?
Я сподіваюсь, що я вам пояснив, чому у нас багато сучасних програмістів і мало і не того рівня фахівці у інших спеціальностях... Ось чому у наших програмістів про дипломи часто навіть не питають, вони не потрібні, — практика дуже швидко показує рівень і статус. А інші дипломи за іншими фахами майже ніде у цивілізованих країнах просто не визнаються.
Я сподіваюсь, що з наведених прикладів і пояснень вам стало зрозуміло що при інших рівних умовах (ІРУ):
- у поганих викладачів будуть погані класи, а у гарних викладачів — гарні,
- у викладачів з гарними методиками викладання будуть гарні класи, а з поганими, — погані,
- на гарно забезпечених навчальних місцях будуть гарні класи, а на погано забезпечених — погані (прилади, матеріали, наочні посібники для навчання, практики, експериментів,...)
Я вам навів приклади про Мауглі і мавпочок для того, щоб ви зрозуміли, що оці перегони за якість навчання і тренінгу розумної істоти починається від самого народження. І в різних країнах ці методики і ця якість освіти дуже-дуже відрізняються! Дуже відрізняються як для простих дітей, так і для вундеркіндів.
Просто на вундеркіндах ця різниця наглядніша. Якщо у цивілізованих країнах до вундеркінда одразу підставляють пару професорів для допомоги, то Ви розумієте, що діється у нас...
ТОП-10 детей-вундеркиндов, удививших мир
У нас 50 років до 21 століття включно видають для юнаків найсолідніший математичний довідник з неправильними визначеннями базових математичних понять і ніхто навіть у вус не дує.
Зізнання без каяття. Частина 3 Як ми організували успішну інформаційну атаку на українську державу
Нульова реакція на таке від «наукової і викладацької» спільноти.
У нас неправильно викладають цілі науки вже близько двохсот років і ...- нічого.
Зізнання без каяття. 18+ Частина 7. Як я погрожував президентам, прем'єр-міністрам, РНБО.
Уряд і Офіс Президента не реагує навіть НА ТАКІ повідомлення ПРО ТАКІ речі.
Не реагує як на публічні звернення, так і на офіційні звернення через офіціоз, не реагує на проспамлення усіх громадських і політичних організацій чи ЗМІ.
Чекаємо другу частину анонсу, вона не забариться.