60b0c14ea65f8.jpg

Як ми організували успішну інформаційну атаку на українську державу.

У минулих частинах ви дізналися як повністю інформаційно заблокували українських президентів і прем'єрів.

Як на всі звернення людей Офіс Президента відповідає просто: «ми враховували вашу думку і використаємо її в роботі», навіть не читаючи самі звернення.

Нагадаю: " Ця наша атака по офіційним штатним каналам була зроблена професійно, я вас запевняю, за цілим рядом параметрів все було продумано і виважено, всі-всі запити звернення петиції (більше десятка) були:

надважливі, державного значення, без якоїсь критики, без претензій, позитивні, дешеве копійчане вирішення величезних найактуальніших проблем, від яких гинуть люди, стопориться економічний і технологічний розвиток країни.

ОСНОВНА ІНФОРМАЦІЯ часто НЕ ПОВІДОМЛЯЛАСЯ, повідомлялося тільки, що вона у нас є. Тобто частина дуже серйозної, глобальної, фатальної інформації таки повідомлялася, щоб не було ніяких сумнівів в тому, що це, — серйозне звернення. А головна інформація: "ЗАПИТАЙТЕ, — МИ ВАМ ЇЇ ДАМО." ...... Жодного запиту, жодного контакту. "Контора пише" ... тільки відписочні фізкульт-привіти. " (кому цікаво, — ЧИТАЙТЕ попередні частини)

Кабмін, все ж таки, у порівнянні з Офісом Президента це — величезна-величезна контора з купою міністерств, купою інститутів при міністерствах, ... Там відписочна система працює не так примітивно, ... але ще більш зухвало і цинічно.

Загалом-то, всі звернення були адресовані першим особам Президенту або Прем'єр-міністру.

Питання стосувалися абсолютно незадовільного кричущого браку в роботі їх підлеглих.

Наводилися конкретні приклади де високі посади позаймали абсолютно некомпетентні люди і вони підтримують цю браковану систему, яка калічить їх галузі і країну. Вказувалось, що є механізми, які створили систему кругової поруки і зацікавленості в утриманні цієї неправильної некомпетентної ситуації.

Що робить система? Ну дійсно не читати ж першим особам таку єрунду! Он, — гора таких тем, де взяли 500000000 кредиту і треба направити їх по прррррравильному шляху... А наше звернення направляється у якийсь під-департамент-департаменту, який по назві якось там комусь асоціюється з якимись словами у перших абзацах звернення...

І тут якесь дивне загадкове явище! Окрім одного жахливого випадку, описаного вище з міністерством фінансів, відповіді, — абсолютно однакові... Нам присилають хто сторінку, хто 3, хто 10 з усілякими цитатами із річних чи дворічних звітів начальства, про те, як все чудово робиться і працює у галузі,... і один абзац, — "по суті", ... "ЦЕ ВАШЕ ПИТАННЯ — НЕ В НАШІЙ КОМПЕТЕНЦІЇ, ВИ НАПРАВИЛИ НЕ ТУДИ". Знаєте, як це приємно?

Коли ти відправляєш звернення одній особі, прем'єру, потім отримуєш від якогось заст-зам-зам, що це питання — не до нього, не в його "компетенції". Тіпа, у когось були сумніви! І він пише це Вам, хоча Ви йому ніякого листа взагалі не відправляли,... не тому, хто йому перенаправив цей лист з Кабміну, а саме Вам. Копіпастить, друкує реально якихось 10 сторінок нікому не потрібних текстів і відправляє вам "лист щастя". Підкреслюю, це — не якийсь там один випадок з якимось окремим полудурком! Це саме — система! Всі відповіді окрім однієї (по-іншому дурної), — саме такі!

"Блаблабла, блаблабла, блаблабла, як ми чудово працюємо, як ми чудово напрацювали, як все покращується, які у нас чудові європейські перспективи ... ПРОБЛЕМА ПРО ЯКУ ВИ ПИШЕТЕ, — НЕ В НАШІЙ КОМПЕТЕНЦІЇ, може зверніться кудись в інше місце."

Тобто ситуація абсолютно така ж, як з Офісом Президента, над-важливі звернення НЕ РОЗГЛЯДАЮТЬСЯ ПО СУТІ, НЕ ДОВОДЯТЬСЯ ДО АДРЕСАТІВ ЧИ ДО КОМПЕТЕНТНИХ ОСІБ.

Підкреслюю, ця "інформаційна атака" чи "тестування симулякрів" здійснювалася ВЕЛИКИМ ПАКЕТОМ РІЗНОПЛАНОВИХ ЗВЕРНЕННЬ, для того, щоб довести, що це саме вся система за різними напрямками ПРАЦЮЄ ОТАК ФІКТИВНО. ФІКТИВНА ДЕРЖАВНА ДІЯЛЬНІСТЬ!