Впроваджуючи реформу 13 березня 2020 року, Президент і уряд розпочали боротьбу з корупцією в ДАБІ. Для розмежування повноважень і функцій створили два органи: Державна інспекція містобудування України та Державна сервісна служба містобудування України, тому що ДАБІ однією рукою видавала дозволи, а другою рукою контролювала сама себе. В таку схему з самого початку закладена корупційна складова.

Сьогодні в Україні переходять на ЦНАПи в органах державної влади, щоб прибрати контакт громадян з виконавцями послуг. 13.03.2020 в постановах Уряду №218-219 було передбачено, що у місячний термін міністр регіонального розвитку має внести зміни до законодавства і протягом двох місяців розробити положення про Державне агентство з технічного регулювання України. Відповідно, максимум до 13 квітня вже мав бути призначений керівник.

З самого початку у Чернишова не було в намірах реалізовувати реформу Президента. Він почав зволікати з виконанням своїх доручень, які були передбачені цією постановою, не розробляв ні законопроєкти, ні постанови, ні положення про нові органи. Керівників призначали 3 місяці! А керівники ще мають утворити ці органи! Усі міністерства мають сприяти їм для укладення угод на оренду та визначення приміщень. Президент вводив реформу, а Чернишов тихенько робив свою роботу по дискредитації.

Якщо говорити про План пріоритетних дій Уряду на 2020 рік, затверджений розпорядженням Кабінету Міністрів України від 09 вересня 2020 року № 1133, передбачено, що процедури утворення ДІМ та ДССМ мають бути завершені у листопаді 2020 року, і не цей термін вже все було готово. Щоб запустити органи, були проведені конкурси, затверджені кошториси, почали переводили людей. До речі, Чернишов блокував переведення людей з міністерства, які хотіли перевестися в новоутворені органи, що також свідчить про навмисне перешкоджання реформі.

23 жовтня без причин відсторонюють голову ДІМ, якого призначили тільки в травні, і звільняють голову ДССМ. (Розпорядження уряду зараз оскаржується в суді, є великі перспективи виграшу.) А відсторонення Голови ДІМ Васильченка Ю.М., відбулося в незаконний спосіб — відсторонення в законодавстві передбачено лише у разі прийняття рішення про порушення дисциплінарного провадження або у разі вчинення ним корупційного правопорушення, і здійснюється відповідно до Закону України «Про запобігання корупції». Жодну з вимог законодавства не було дотримано. Вже після відсторонення зрозумівши свою помилку, оголосили дисциплінарне провадження.

Чернишов заблокував початок діяльності ДІМ і ДССМ, які були готові запустити на листопад. Лише в грудні видається в незаконний спосіб постанова Уряду №1340, якою ліквідуються новоутворені органи. Створюється ДІАМУ. Але повноваження цього органу дублюють повноваження, які були у ДІМ. Ніякої послідовності!

Якщо говорити про постанову, яка була прийнята нібито 23-го числа — вона опублікована лише 30-го. На засіданні уряду питання обговорювалося лише як питання концепції, а не як прийняття рішення. Тобто, проєкту рішення не існувало на час засідання уряду 23 грудня.

На сьогодні досі не призначений керівник новоутвореного органу, і це вносить ще більший хаос у містобудівну систему. Міністр не несе ніякої відповідальності, хоча він має нести персональну відповідальність!

Якщо аналізувати всі ці дії, (а на сьогодні внесений новий проєкт, який фактично повертає повноваження ДАБІ новоутвореному ДІАМУ, будуть самі собі видавати дозволи, і самі себе контролювати), постає запитання: а для чого тоді все це було? Кому ця реформа була потрібна? Вона потрібна була народу та Президенту, але явно не Чернишову, який повернув корупцію на ринок, і, відповідно, очолив її.