Керувати організацією, селом, містом чи державою людина може лише тоді, коли вона господар своїх емоцій, думок, слів та, як результат — дій. Саме дії визначають, чи гідна людина займати певну посаду. Не кожен має якості та здібності керівника, які б оцінила громада. Впевнений, що мера обирають для того, щоб він поліпшив умови життя для жителів, щоб він зробив максимальне з можливого заради процвітання міста. Прикро дивитися, як до людей проявляється зверхність і неповага, а ресурси міста сприймаються як засіб для поліпшення умов свого життя.
У Гостомелі на деяких вулицях селища, наприклад, на Рекунова, Свято-Покровській, Яровій та багато інших ведуться ремонтні роботи, й здавалося б — це добре, влада працює, умови для мешканців створюються. Але є деякі факти, що вимушують реагувати на ці події не так радісно. По-перше, ремонти надто затягуються, а по-друге — кошторисна вартість цих робіт в рази завищена, і тому є підтвердження. Свято-Покровську ремонтують вже майже два роки, і досі вона стоїть перекопана, не даючи можливості людям нормально пересуватися.
Про потоп, який нещодавно затопив вулицю Рекунова, знають всі гостомельчани, їхнє обурення виливалося у постах на Фейсбук та коментарях. Можу зрозуміти жителів, бо в таких випадках влада повинна реагувати, і точно не порадами підмостити дошки. Люди скаржаться, в першу чергу, на реконструкцію дорожнього покриття. Ремонт анонсували ще у кінці червня, вказавши, що область виділила вісім з половиною мільйонів гривень, та 100 тисяч додали з бюджету Гостомеля. Як запевняла влада, цього вистачить на те, щоб замінити покриття та доробити тротуар. Попри бадьорі обіцянки, роботи розпочалися тільки у 20-х числах серпня, почали прокладати інженерні мережі до однієї з багатоповерхівок, до цього ж дорога була просто перерита. А тепер, коли дітям треба йти до школи, дорога недоступна.
Я не даремно почав із того, що керівник має володіти собою, лише тоді вона може бути лідером, мати довіру мешканців та вести за собою. Я прихильник того, що людей потрібно поважати, ставитися до них шанобливо, вислуховуючи їх запитання та не допускати грубості й хамства, і це моя принципова позиція! На жаль, я мав нагоду бачити різке поводження голови з жінкою, яка записувала на телефон його діалог з жителями, і сама ставила питання, та наприкінці розмови він просто вибив телефон з рук, замість того, щоб виважено та аргументовано відповідати. Мушу сказати, що я до таких проявів ставлюся категорично негативно! Якщо у жителів є запитання, на них необхідно давати відповіді та чітку звітність!
Сергій Возний, голова ГО «Об'єднання позаштатних інспектоорів архітектурно-будівельного контролю»