Ніколи не говори ніколи, але фейсбук ніколи не стане оптимальним публічним інформаційним каналом для серйозних суспільно-політичних новин, лише для жовтої преси, піару та реклами.
 
Якою б не була первісна задумка Цукерберга, але зараз фейсбук є сервісом для повідомлень про приводи для загального захоплення та реакцій на такі приводи. Мадонна народила Христа. Рігліс випустили нову жуйку. Переможний тачдаун. Котики.
 
Але суспільно-політичні новини — це інформація про гострі проблеми, важкі дискусії, порушення закону та про війну.
 
Фейсбук все це сподівай чи відкрито пасивизує, бо це депресивно для абсолютної більшості його споживачів та знижує приплив рекламодавців, і це свідома політика керівництва – пам'ятаєте витоки про це?
 
Ідеальне інформаційне середовище для фейсбуку – це нескінченний позитив без жодного негативу. Полірована інформаційна поверхня без жодної цятки. Стерилізований будиночок Барбі для дітей із щасливої родини, в якому ніколи не прориває каналізацію. Щодня потрібна ізоляція від реальних проблем.
 
І в цьому підході не було б нічого поганого, якби він не був настільки близьким до абсолютного домінування. І якби реальність не атакувала його щодня військовими злочинами, Фукусімами, масовим голодом, епідеміями та економічними проблемами, які зовсім не зникають через те, що фейсбук їх пасивизує.