Цей матеріал створений для працьовитих господарок, що вирішили поєднати своє хобі з заробітком.
Намагатимуся найбільш точно розглянути всі підводні камені при такій чудовій роботі, та розкажу як робити це зручно, та без зусиль.
1. Ваша локація.
Місцезнаходження грає важливу роль у вашій справі, погодьтеся – ваш товар специфічний, його не відправити по пошті. Бажано продавати його з рук в руки, щоб уникнути можливих непорозумінь. Поглянемо на питання локації з боку кулінарки – мінімум двічі, вам необхідно вийти на зв'язок з потенційним покупцем. Перший раз підтвердити, де ви знаходитеся, другий – пояснити як знайти вашу оселю. Звісно це час, який витрачається на пояснення.
Вирішення – розміщуючи рекламу на нашому сайті, ви при заповненні профілю, вказуєте вашу локацію (аж до будинку), покупцеві досить зручно бачити де ви, скільки витратиться часу щоб забрати товар, та чи підходите ви йому взагалі. Ви уникаєте зайвих пояснень, зайвих розмов і жителі вашого району – потенційні покупці.
2. Ціна товару.
Сказати ціну на певний вид товару – нескладно. Після локації – це перше що цікавить покупця. Та є безліч різних ситуацій. Припустимо – ціна піднялася, або навіть знизилася. Новому клієнту пояснити не важко, але як донести це, хто завжди купував у вас за старою ціною? Все сходиться до тривожної розмови: «Ціна зросла, так як зросли ціни на…» або «Розумієте, зараз у нас вже інший прайс, тому це буде коштувати…». Як прозоро пояснити нову ціну, та не образити клієнта?
Вирішення – При зміні ціни, вкажіть її у профілі до певного товару, будь який покупець побачить де ви, та що по чому сьогодні. Можливо ви вирішили до якогось свята, потішити своїх постійних замовників подарунком – вкажіть це у «примітках». Наприклад маленький набір печива, до святкового торту чи більш яскраве оздоблення виробу. Ви приємно виділитеся для шанувальників вашої творчості, та одразу дасте їм це знати – без зайвих розмов чи переконань.
3. Каталог
Клієнт, побачив та оцінив усі ваші кулінарні таланти, але у вас є понад двох-трьох десятків пропозицій. Як було б зручно, показати одразу всі ваші вироби! Можливо в наступний раз, за відсутності інформації, покупець буде шукати те що є у вас. Цього допустити не можна, тому:
Вирішення – Розміщуйте на нашому сайті, ту кількість товару, яку можете запропонувати, не забувайте вказати час на приготування, чи інші фактори. До кожного товару виберіть найкраще фото – так, ви правильно зрозуміли, користуючись нашим сайтом, ви маєте аналог повноцінного сайту. Не має потреби створювати свій сайт (що не просто і не дешево), займатися його просуванням у мережі (що коштує зовсім недешево). Розміщуйте пропозиції, та поділіться посиланням на профіль з друзями чи знайомими.
4. Як замовити – Часто ви витрачаєте час або нерви, коли потрібно пояснити всі тонкощі попереднього замовлення товару. Неприємно, коли клієнт подзвонив надто пізно, та довелося відмовити. Або коли взагалі не подзвонив, вважаючи що не встигнете, коли ви вчасно справляєтеся. Це чергова, неприємність, яка легко вирішується:
Вирішення – Вкажіть біля кожного товару, час на приготування. Одним прописаним реченням, ви заощадите безліч часу телефонних розмов, збережете нерви та потішите покупця вчасним виробом, а себе черговим успіхом.
5. Коли телефонувати – Не все у нашому бурхливому житті йде як по нотам. Через безліч справ, часто забувається щось головне. Уявіть ситуацію, коли замовник готовий зробити замовлення, але бентежиться чи не надто пізно дзвонити, або надто рано. Зазвичай, в хід іде переписка через соціальні мережі чи месенджери. А тільки потім – розмова. Це в черговий раз незручно одній та іншій стороні, тому:
Вирішення — Вказуйте у профілі на сайті, час дзвінків (від і до), та гарантовано не втратьте жодного потенційного клієнта.
6. Робочі чи вихідні дні – та ж ситуація, з днями коли ви працюєте, а коли ні. Добре якщо ви готові приймати замовлення щодня, але бувають і непередбачувані моменти.
Вирішення — В такому випадку, вкажіть все також у вашому профілі, та покупці одразу ж будуть бачити коли ви готові опрацювати їх замовлення.
7. Реклама – досить важливий пункт, що потребує особливої уваги завжди. Добре коли клієнти вже навчилися зберігати посилання вашого профілю в закладки, та легко можуть бачити всю інформацію про вас, а якщо – ні?
Вирішення – Для початку, покажіть потенційним покупцям як це зручно для всіх – одразу відсіється безліч непотрібних розмов, та ті кому підходить ваша локація, з радістю будуть радити вас сусідам чи тим хто поруч (це ж так просто!). Якщо ідеї як це зробити, ви ще не придумали, тримайте невеличку підбірку:
- Поділіться з друзями у соцмережах («Facebook", наприклад) посиланням на ваш профіль на сайті, та дайте невеличке пояснення, наприклад "Усі мої вироби — …"
- Надішліть всім, хто купував ваш товар, аналогічне посилання: можливо таке "Весь каталог моєї продукції, зручно вибрати ось тут — …"
- Зробіть розсилку в месенджерах (Вайбер, Ватсап, Телеграм)
- Надішліть електронні листи, тим хто хоч раз куштував чи хоче скуштувати ваші солодощі, звісно кого адресу знаєте.
- Знайдіть електронні пошти, організацій, що працюють поруч з вашою оселею – у них також завжди свята чи корпоративні вечірки. Впевнений вони будуть раді, прикрасити своє свято домашнім, зробленим з любов'ю виробом. В наш час, це ознака гарного смаку.
- Зніміть невеличке відео, як ви створюєте ваші шедеври, та викладіть на каналі "YouTube", в описі відео вкажіть ваше посилання на профіль на сайті.
- Додайте у соціальній мережі "Місце роботи" чи "Про себе" посилання на ваш профіль. Навіть люди що випадково потраплять на вашу сторінку – одразу будуть бачити все, що ви хочете їм сказати.
Звичайно в наш час технологій, поширити інформацію безкоштовно взагалі не важко, тому, думаю ви знайдете ще декілька гарних способів. Наша невеличка команда, постійно вдосконалює сайт, тому в майбутньому, вас чекає ще безліч приємних та зручних функцій які поки в розробці, але вже зараз – це чудовий аналог власного сайту, за який не потрібно платити: ні за створення ні за просування.
А всім господиням бажаю вдалих виробів, задоволених клієнтів, здоров'я та успіхів у вашій прекрасній праці.
Якщо вам сподобалася стаття – поділіться нею, з вашими колегами, чи будь ким, хто продає домашню харчову продукцію чи надлишки врожаю. І пам'ятайте – що більше людей буде користуватися нашим сайтом – то зручніше і вигідніше буде усім нам.