За підсумками щорічного дослідження Work Trend Index Microsoft опублікувала спеціальний звіт «Технології допомагають відкрити нові можливості для співробітників, що працюють з клієнтами», а також анонсувала запуск нових функцій у Microsoft Teams та Microsoft Viva, які допоможуть оптимізувати роботу лінійних співробітників, у чиї обов'язки входить спілкування з клієнтами (від лікарів та продавців-консультантів до кур'єрів та спеціалістів кол-центрів).

 

Близько двох мільярдів співробітників, які працюють безпосередньо з клієнтами, у всьому світі займають 80% глобальної робочої сили. При цьому 88% організацій наймають спеціалістів на лінійні позиції. Саме тому для модернізації робочих процесів компанії все частіше інвестують у цифрові інструменти для роботи працівників цієї категорії. Це допомагає підвищити продуктивність праці, покращити корпоративну культуру та якість спілкування на робочому місці. Microsoft відзначила 400-відсоткове зростання щомісячного активного використання Microsoft Teams серед лінійних співробітників з березня 2020 року.

Ось ключові фактори, що впливають на роботу працівників, які регулярно комунікують з клієнтами:

 

Компанія Microsoft також представила нові пропозиції, розроблені спільно з галузевими партнерами, та анонсувала нові рішення та функції, створені спеціально  для підтримки роботи лінійних співробітників у Teams та Viva — платформі Microsoft для обміну досвідом, яку компанія представила на початку 2021 року.

 

 

 

 

 

 

 

«Пандемія швидше ніж будь-коли змінила принципи та підходи до роботи у всіх співробітників», — зазначає Емма Вільямс, корпоративний віце-президент Microsoft. «Розширення можливостей та впровадження інноваційних технологій для співробітників, які працюють безпосередньо з клієнтами, як і раніше, мають важливе значення в рамках цифрової трансформації. Спільно з нашими партнерами, ми пропонуємо інструменти, які допоможуть підтримувати зв'язок із командою та керівництвом без втрати концентрації на клієнтах та поточних завданнях. При правильному підході технології допомагають модернізувати робочі процеси та підвищити продуктивність, покращити культуру праці та комунікації».