6 лютого у Мистецькому Арсеналі під час Ukrainian Fashion Week FW22-23 двадцять випускників освітнього проєкту Epson Digital Fashion Lab презентували колекції власних брендів.

Нова ера молодих українських дизайнерів підіймається на вершину все більш насиченої fashion-індустрії.Кожен з 20 учасників Digital Fashion Lab, спільного проєкту компанії Epson та Ukrainian Fashion Week, презентував свої оригінальні принтовані колекції. У них молоді таланти транслюють своє бачення світу, культури, історії та важливих соціальних явищ: від естетики Стародавньої Греції, китайського живопису та модернових українських вишиванок, крізь зображення гармонічних вібрацій людини та відьомських образів, до столичних локацій, боротьби з негативом сучасності, сталого розвитку, пошуку власного «Я» та стрімкої діджиталізації світу. 

Epson Digital Fashion Lab створено задля підтримки та розвитку молодих дизайнерів, які тільки починають свій шлях у бізнесі fashion-індустрії. Студенти старших курсів та випускники профільних закладів України отримали усю необхідну інформацію, яка допоможе їм у старті своєї кар'єри. Протягом курсу студенти отримали знання щодо різноманітних аспектів роботи з власним брендом, а фінальним акордом стало створення власної колекції принтованого одягу й аксесуарів та його презентація на Ukrainian Fashion Week.

Ірина Данилевська, співзасновниця та СЕО Ukrainian Fashion Week коментує: «Проєкт Epson Digital Fashion Lab, під час якого учасники створили свою першу колекцію з принтованих тканин та отримали необхідні знання, ще раз продемонстрував амбіційність українських молодих дизайнерів. Перед вами колекції тих, хто прагне стати законодавцями моди вже у найближчому майбутньому. Ми раді, що такі проєкти, як Epson Digital Fashion Lab,  відкривають багато нових імен українського fashion-світу. Я впевнена, що після фіналу конкурсу учасники продовжать представляти нові колекції та транслювати своє бачення тенденцій моди на подіумі Ukrainian Fashion Week».

Проєкт Epson Digital Fashion вже вп'яте дає поштовх та розкриває величезний потенціал молодих та талановитих дизайнерів. Фіналісти минулих років продовжують свій дизайнерський шлях, регулярно представляючи нові колекції. Цьогоріч компанія Epson, спільно з Ukrainian Fashion Week, розширили можливості програми, залучивши провідних експертів зі світу моди та маркетингу, що надали учасникам практичні знання про рекламні та юридичні аспекти fashion-індустрії. Зокрема, до проєкту долучились дизайнер Володимир Подолян, віцепрезидент Української Ради Моди, засновник бренду PODOLYAN та головний лектор проєкту, а також дизайнер Кирило Харитонцев, засновник бренду Kir Khartley й творчий куратор EDFL.

«Для мене участь в освітньому проєкті молодих дизайнерів Epson Digital Fashion Lab — це унікальна можливість поділитися всім досвідом роботи, яким я володію. Я маю честь бути керівником загальноосвітньої програми Ukrainian Fashion Council, що дає мені унікальну можливість бути поряд з молодими дизайнерами, допомагати їм, підтримувати їх та показувати варіанти шляху для розвитку їхнього таланту. Проєкт Epson Digital Fashion Lab вкотре показав, що в Україні молоді дизайнери мають величезний потенціал„, — прокоментував Володимир Подолян.

«Для дизайнера можливість потрапити на такий освітній проєкт, як Epson Digital Fashion Lab, — це можливість розкрити свої нові сторони та якості, отримати знання, які ти навряд чи отримав би самостійно. Кожен дизайнер надихався різними темами, які міг зобразити за допомогою принтів на тканині. Дуже хочеться, щоб такі проєкти існували, вони надихають на те, щоб продовжувати реалізувати себе та свій творчий потенціал„, — додав Кирило Харитонцев.

Створення кожної колекції відбувалося в декілька етапів: знайомство з технологіями цифрового друку на тканині та здійснення тестового друку, вибір дизайнером технології друку та, безпосередньо,  розробка колекції.

«Epson Digital Fashion Lab — це логічне продовження співпраці з дизайнерами в Україні. Цьогоріч ми перейшли від проєкту конкурсу до надання дизайнерам всієї необхідної інформації, щоб вони могли вивести власний бренд на український ринок та зробити його комерційно успішним», — розповідає Юлія Соколова, менеджер з маркетингу компанії Epson. — «Важливою частиною навчального процесу Epson Digital Fashion Lab стали принтовані колекції, розроблені дизайнерами з використанням технології цифрового друку Epson. Для цього компанія поділилась знаннями та надала доступ до виробництва за технологіями прямого або сублімаційного друку на тканинах, а також сольвентного друку на екошкірі».